ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

در این مقاله به موضوع ویزای مولتی کانادا بدون شینگن می پردازیم.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی به فکر مهاجرت هستند. یکی از کشورهایی که تعداد بسیار زیادی از ایرانیان به مقصد آن کشور مهاجرت می کنند، کشور کانادا می باشد.

کانادا به دلیل شرایط آب و هوایی، اقتصادی، اجتماعی و عوامل دیگر، مقصد محبوب بسیاری از ایرانیان می باشد. همچنین انواع ویزا برای سفر به این کشور وجود دارد که یکی از بهترین آن ها ویزای مولتی کانادا یا 5 ساله می باشد.

دراین راستا می توانید به شرکت ایزی گل از بهترین موسسات مهاجرتی مراجعه نمایید. ما در این مقاله به پرسش های گوناگون پاسخ خواهیم داد. با ما باشید.

عناوین مقاله:

تعریف مختصری از کشور کانادا

ویزای مولتی کانادا چیست؟

شینگن چیست؟

دعوت‌نامه و تأثیر آن بر ویزای کانادا چگونه است؟

چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا هستند؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن چیست؟

مراحل تشکیل پرونده آنلاین به منظور دریافت ویزای مولتی بدون شینگن کانادا چگونه است؟

مراحل تشکیل پرونده کاغذی به منظور اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن چگونه است؟

اطلاعات بیومتریک به منظور ورود به کانادا چگونه انجام می شود؟

چه کسانی از ثبت اطلاعات بیومتریک معاف خواهند بود؟

نتیجه گیری

 

تعریف مختصری از کشور کانادا

تعریف مختصری از کشور کانادا
تعریف مختصری از کشور کانادا

کانادا کشوری واقع در آمریکای شمالی می باشد که از دو طرف به اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام راه دارد و از سمت شمال این کشور به قطب شمال راه دارد. کانادا دارای آب و هوای بکر و زیبایی است.

کوهستان های یخی و از طرفی جنگل های بسیار زیبا، این کشور را به یکی از خوش آب  و هواترین و همچنین توریستی ترین کشورهای جهان تبدیل کرده، به ئطوری که در بعضی از شهرهای کانادا، صنعت گردشگری و توریست، حکم اقتصاد اول این شهرها را دارد.

از شهرهای مهم این کشور که بسیاری از مهاجرین را در خود جای داده، می توان به شهر اتاوا که پایتخت این کشور می باشد، شهر وکنوور، شهر تورنتو، شهر مونترال و دیگر شهرها اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا می توانید به شرکت مهاجرتی ایزی گل که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی می باشد، مراجعه کنید.

حال قبل از بررسی ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، تعریف مختصری از شهرهای آن خواهیم داشت. سپس به سراغ دیگر موضوعات خواهیم رفت.

 

شهر اتاوا

اتاوا که پایتخت این کشور محسوب می شود، یکی از مهم ترین و فرهنگی ترین شهرهای کشور کانادا می باشد. در این شهر، موزه های هنری و فرهنگی زیادی وجود دارد.

همچنین این شهر بزرگان و فرهیختگان زیادی را در گذشته در خود جای داده است. همچنین از لحاظ معماری و گردشگری، جزو بهترین شهرهای دنیا محسوب می شود.

شهر ونکوور

شهر ونکوور
شهر ونکوور

شهر وکنوور یکی از تمیزترین و خوش آب و هواترین شهرهای جهان محسوب می شود. لذا به همین ترتیب میزبان بسیار زیادی از مهاجرین و گردشگر می باشد. ونکوور اقتصاد اصلی خود را بر پایه صنعت گردشگری قرار داده است.

شهر تورنتو

شهر تورنتو یکی از صنعتی ترین و ابرشهرترین شهرهای کانادا محسوب می شود. این شهر دارای برج ها و آسمان خراش های بسیار بلندی می باشد. این شهر یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور کانادا می باشد. زیرا با توجه به صنعت این شهر و اقتصاد آن، از لحاظ اشتغال بهترین مقصد برای مهاجرین بوده است.

شهر مونترال

شهر مونترال که به شهر فرانسوی زبان معروف است، بعد از پاریس فرانسه، بزرگترین شهر فرانسوی زبان دنیا محسوب می شود. این شهر دومین شهر بزرگ کانادا محسوب می شود.

مونترال حال و هوایی بسیار متفاوت از تورنتو و دیگر شهرهای کانادا دارد و فرهنگ مردم آن یک فرهنگ محلی و منحصر به فرد است.

مونترال آب و هوایی بی نظیر و متفاوتی نسبت به سایر شهرها دارد. بدون شک یکی از پر ترددترین شهرهای جهان از لحاظ مهاجرین همین شهر می باشد.

کمتر کسی است که به کانادا سفر کند و به مونترال نرود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کشور کانادا و اطلاعات مهم در مورد شهرهای کشور کانادا، می توانید با یک شرکت مهاجرتی درجه یک به نام شرکت مهاجرتی ایزی گل تماس گرفته و از اطلاعات کافی بهره مند شوید.

حال به تعریف ویزای مولتی کانادا در مقاله ویزای مولتی کانادا بدون شینگن خواهیم پرداخت.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟
ویزای مولتی کانادا چیست؟

یکی از بهترین ویزاهایی که کشور کانادا در اختیار افراد قرار می دهد که بتوانند به کانادا سفر کنند، ویزای مولتی کانادا گفته می شود.

این ویزا به ویزای 5 ساله کانادا نیز معروف است. زیرا شما می توانید با استفاده از این ویزا به مدت 5 سال بدون محدودیت در این کشور زیبا رفت و آمد کنید.

شما با داشتن این ویزا، می توانید هر بار که به کشور کانادا سفر کرده اید، به مدت شش ماه پیوسته در این کشور اقامت داشته باشید.

البته جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید آن 6 ماه را تمدید کرده یا می توانید بعد از شش ماه به مدت بسیار کوتاهی خاک کشور را ترک کرده و سپس به کانادا بازگردید.

این نکته قابل ذکر است که متاسفانه چون اعتبار پاسپورت ایرانی 5 ساله است، اعتبار این ویزای مولتی کانادا نیز 5 ساله می باشد. در صورتی که کشورهای دیگری مانند ترکیه که اعتبار پاسپورتشان 10 ساله می باشد، اعتبار ویزای مولتی کانادا آن ها 10 ساله می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله کانادا می توانید با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در این زمینه گفت و گو کنید.

شرکت ایزی گل

شرکت ایزی گل یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می باشد. شما با بهره مندی از اطلاعات و امکانات عالی این شرکت، می توانید بهترین سفر خود را به کشور کانادا تجربه کنید. حال این سوال پیش می آید آیا همه افراد می توانند ویزای مولتی 5 ساله کانادا را دریافت کنند؟

جواب این سوال این است که همه عوامل به مامور مهاجرت که مسئول پرونده رسیدگی شماست، بستگی دارد. شما باید به مامور مهاجرت اثبات کنید که دلیل رفتن شما به کشور کانادا چیست و خطری برای امنیت این کشور نخواهید داشت.

همچنین باید استطاعت مالی خود را به ایشان ثابت کنید که می توانید در کشور کانادا از پس مشکلات خود بر بیایید. عوامل دیگری نیز در این که آیا شما مستحق دریافت ویزای مولتی کانادا هستید یا خیر، دخیل است.

حال می خواهیم قبل از بررسی ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، تعریفی از ویزای شینگن داشته باشیم. با شما هستیم.

شینگن چیست؟

شینگن چیست؟
شینگن چیست؟

شینگن در اصل به مناطقی از اروپا گفته می شود که برای تردد در آن ها نیازی به ارائه پاسپورت نیست. یعنی عملا محدودیت های مرزی خاصی با یکدیگر ندارند و به طور کلی همه این کشورها با هم یک کشور حساب می شوند.

از طرفی شهروندان کشورهای عضو شینگن به راحتی می توانند در تمامی این 26 کشور تردد نمایند و در طرف مقابل، شهروندان کشورهای دیگری که نیاز به داشتن ویزا برای تردد در این 26 کشور دارند، قوانین سختی نیز گرفته می شود.

پس می توان گفت کسانی که ویزای شینگن را دارند، به نوعی کارت طلایی و اعتبار بسیار بالایی نیز برای ورود و خروج به این کشورهای اروپایی را دارند.

کشورهای عضو پیمان شینگن عبارتند از: کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال،

اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین که این کشورها جزو 26 کشور اروپایی پیمان شینگن می باشند که همان طور که گفته شد، برای تردد در این کشورها، اگر ویزای شینگن داشته باشید، می توانید به راحتی عبور و مرور کنید.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟
ویزای شینگن چیست؟

همان طور که گفته شد، برای رفت و آمد به مناطق شینگن باید ویزای شینگن داشته باشید. این ویزا به شما این اجازه را می دهد.

با توجه به مدت زمان و اعتبار مشخص شده در ویزای شینگن، می توانید در این کشورها رفت و آمد نمایید. اعتبار و مدت زمان اعتبار این ویزا، بستگی به هدف سفر شما و ماهیت سفر شما دارد.

این ویزا می تواند اعتبار چند ساعته و حتی می تواند اعتبار چند ساله داشته باشد. همه این موارد باید در زمان دریافت ویزای شینگن برای مسئول مربوطه روشن شود.

شما می توانید برای دریافت و مشاوره بیشتر با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید و تمامی مراحل و مشاوره های لازم در مورد کسب ویزای شینگن را دریافت نمایید.

حال می خواهیم بدانیم که ویزای مولتی کانادا بدون شینگن چیست و چه عواملی در کسب این ویزا دخیل است؟

آیا داشتن ویزای شینگن برای کسب ویزای مولتی کانادا الزامی می باشد؟

آیا داشتن ویزای شینگن برای کسب ویزای مولتی کانادا الزامی می باشد؟
آیا داشتن ویزای شینگن برای کسب ویزای مولتی کانادا الزامی می باشد؟

جواب این سوال به نوعی مثبت است. یعنی شما می توانید بدون داشتن ویزای شینگن اروپا هم ویزای مولتی کانادا دریافت نمایید. البته به این راحتی هم نخواهد بود.

زیرا دارای ضوابط و شرایط و اصول و استانداردهایی است که باید همه آن ها رعایت شود تا بتوان بدون ویزای شینگن هم ویزای مولتی 5 ساله کانادا دریافت کرد.

یکی از مهمترین عوامل دخیل در اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، این است که باید سابقه خوبی در سفرهای خارجی داشته باشید. یعنی قبل از اخذ ویزای مولتی کانادا، حتما چندین بار به مسافرت خارج از کشور رفته باشید.

درمورد تاریخچه سفرهای خارجی، فرقی نمی کند که فرد، به کدام کشورها سفر کرده باشد. این سفرها می تواند در آسیا بوده باشد. مثلا کشورهایی مانند هند، چین، امارات بوده باشد. در هر صورت ملاک سابقه سفر این است که فرد از خاک کشور خودش سفر کرده باشد.

همین امر باعث می شود تا فرد مهاجر بتواند ویزای مولتی 5 ساله کشور کانادا را بدون اخذ ویزای شینگن اروپا دریافت کند.

در اصل، مهم بودن ویزای شینگن برای اخذ ویزای مولتی کشور کانادا، برای این است که فرد قبلا به کشورهای خارجی سفر کرده است.

یعنی مهمترین اصل برای دریافت ویزای مولتی کانادا، توریست بودن فرد بوده که به کشورهای دیگر رفته و به کشور خود بازگشته است. همین امر باعث می شود که امور مهاجرتی فرد، راحت تر انجام شود.

شما باید ابتدا به صورت آنلاین وقت بگیرید

شما باید ابتدا به صورت آنلاین وقت بگیرید و به سفارت کانادا یا به یکی از اداره های وک در کشورهای همسایه بروید و امور مربوطه اداری را انجام دهید.

پس به این نتیجه می رسیم که ویزای شینگن تاثیری در اخذ ویزای مولتی کانادا دارد. اما بدون ویزای شینگن هم می توان ویزای مولتی 5 ساله دریافت کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که چگونه می توان ویزای مولتی کانادا بدون شینگن دریافت کرد، با یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی یعنی شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید و از راهنمایی و مشاوره آن ها استفاده کنید.

دعوت‌نامه و تأثیر آن بر ویزای کانادا

دعوت‌نامه و تأثیر آن بر ویزای کانادا
دعوت‌نامه و تأثیر آن بر ویزای کانادا

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در این که بدون ویزای شینگن می توان ویزای مولتی 5 ساله کانادا دریافت کرد، داشتن دعوت نامه معتبر از کشور کانادا می باشد.

یعنی اگر شما دعوت نامه رسمی و معتبری از کانادا داشته باشید، می توانید به راحتی ویزای مولتی کشور کانادا را دریافت کنید، بدون آن که نیازی باشد تا ویزای شینگن اروپا داشته باشید.

البته این نکته را نیز یادآور شویم که دعوت نامه ها انواع مختلفی دارد. همه این دعوت نامه ها می تواند نظر مامور مهاجرت را به خودش جلب کند و امور مربوط به اخذ ویزای مولتی کانادا بدون مشکل انجام شود.

بیشترین اعتبار دعوت نامه

بیشترین اعتبار دعوت نامه مربوط به دعوت نامه ای است که افراد نزدیک به شما یعنی خانواده یا دوستان شما برای شما ارسال می کنند تا نزد آن ها بروید.

این دعوت نامه به اصطلاح دعوت نامه خویشاوندی نام دارد که دارای بیشترین درجه و اعتبار نزد مامور مهاجرت است.

یعنی شما اگر دعوت نامه خویشاوندی داشته باشید، می توانید به نوعی خیالتان راحت باشد که ویزای مولتی کانادا را دریافت کرده اید.

حال اگر دعوت نامه ای که برای شما ارسال می شود، اطلاعات مالیاتی و مالی شخص دعوت کننده همراهش باشد؛ شما اعتبار بیشتری نزد مامور مهاجرت دارید.

حتی اگر شخص دعوت کننده در دعوت نامه خود ذکر کند که مسافر در منزل من (یعنی دعوت کننده) اقامت خواهد داشت، باز هم به درجه اعتبار این دعوت نامه خواهد افزود. زیرا مسئله سکونت مهاجر نزد مامور مهاجرت از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

دعوت نامه های تجاری و تحصیلی هم از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هسند. یعنی شما اگر از سمت نهاد آموزشی مانند دانشگاه دعوت نامه داشته باشید، می توانید بدون ویزای شینگن اروپا، ویزای مولتی دریافت نمایید.

دعوت نامه ای که برایتان ارسال می شود، باید اطلاعات بسیار کاملی از شخص فرستنده و گیرنده داشته باشد. اطلاعات فرستنده باید شامل مشخصات کامل فرد، شغل، آدرس محل سکونت، شماره تلفن، وضعیت اقامت و … باشد. همچنین باید اطلاعات گیرنده دعوت نامه در دعوت نامه ذکر شود تا مامور مهاجرت، مدارک شما را قبول کند.

دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، با داشتن ویزاهای معتبر کشورهای مختلف

دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، با داشتن ویزاهای معتبر کشورهای مختلف
دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، با داشتن ویزاهای معتبر کشورهای مختلف

یکی دیگر از عواملی که می تواند در دریافت ویزای مولتی کانادا موثر باشد، این است که ویزاهای کشورهای مختلف و معتبری از جمله، انگلیس، ویزای کشور آمریکا، ویزای ژاپن و کشورهای معتبر را داشته باشید

در این صورت لزومی ندارد که حتما ویزای شینگن داشته باشید تا سریع تر امور ویزای مولتی کانادا انجام شود. حتی اگر شما سابقه سفر به یکی از این کشورها را داشته باشید، مامور مهاجرت مجاب خواهد شد که شما واجد شرایط دریافت ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله کانادا خواهید بود.

لازم به ذکر است که تمامی مواردی که گفته می شود، بخش بسیار کوتاهی از موارد ویزای مولتی کانادا می باشد.

لذا خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر و کافی، نزد دفاتر مهاجرتی معتبر مراجعه کنید که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا، شرکت مهاجرتی ایزی گل، دارنده بهترین دفتر مهاجرتی در زمینه مهاجرت می باشد که توصیه می شود حتما با این شرکت معتبر مشورت نمایید.

حال که در مورد موضوع اصلی مقاله یعنی ویزای مولتی کانادا بدون شینگن صحبت شد و متوجه شدیم که بدون ویزای شینگن اروپا می توان ویزای مولتی 5 ساله کانادا را دریافت کرد، به سراغ ادامه مقاله در مورد شرایط عمومی دریافت ویزای مولتی کانادا خواهیم رفت.

چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا هستند؟

چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا هستند؟
چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای مولتی کانادا هستند؟

برای دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن باید شرایط و ضوابطی را رعایت نمایید تا مامور مهاجرت تایید صلاحیت برای شما صادر کند و در نهایت مجوز ویزای مولتی کانادا برای شما صادر شود. شرایط و ضوابط برای اخذ ویزای مولتی کانادا به شرح زیر می باشد:

باید مدارک شناسایی معتبر همراه خود داشته باشید. مهم ترین آن پاسپورت می باشد و پاسپورت شما باید دارای اعتبار کافی باشد.

شما باید وضعیت سلامتی جسمی و روحی خوب و پایدار داشته باشید تا مامور مهاجرت شما را تایید صلاحیت کند. برای اثبات وضعیت جسمانی خوب شما، باید گواهی سلامت معتبر و رسمی دریافت نمایید و ترجمه رسمی آن را تحویل مامور مهاجرت نمایید.

شما نباید دارای سابقه کیفری و جنایی باشید. زیرا برای دولت کانادا بسیار مهم است که نباید برای امنیت کشورش خطری ایجاد کنید. لذا در این مورد باید گواهی عدم سوء پیشینه دریافت نمایید و آن را تحویل مامور مهاجرت دهید.

شما باید به مامور مهاجرت اثبات کنید که دلیلی دارید که باید به کشور خود بازگردید

شما باید به مامور مهاجرت اثبات کنید که دلیلی دارید که باید به کشور خود بازگردید. یکی از این دلایل وابستگی شما به خانواده، کار یا اموال خود است.

یعنی باید اثبات کنید به دلایلی که ذکر شد، حتما بعد از اتمام مدت اعتبار ویزای مولتی کانادای خود، به کشور خود باز خواهید گشت.

شما باید مامور مهاجرت را قانع کنید که بعد از اتمام دوره اعتبار ویزای مولتی خود، به کشور باز خواهید گشت.

یکی از مهمترین اثبات هایی که باید برای مامور مهاجرت انجام دهید، این است که توانایی مالی کافی برای گذراندن امور خود و اقامت خود در کشور کانادا را دارید که این میزان پول و مقدار پول بستگی به مدت اقامت، محل اقامت و موارد دیگر دارد.

همچنین ممکن است در بعضی موارد، علاوه بر گواهی سلامت پزشکی معتبر که تحویل مامور مهاجرت می دهید، باید نزد پزشکان معتمد کنسولگری، آزمایش و تست سلامت دهید تا در نهایت، سلامت روحی و جسمی شما مورد تایید مامور مهاجرت واقع شود.

همچنین شما می توانید جهبرایت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن و مراحل دریافت آن، با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید و از خدمات بسیار خوب و درجه یک این شرکت بهره مند شوید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن
مدارک لازم برای اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

همان طور که در مقاله ذکر کردیم، ابتدا باید ثابت کنید که شما صلاحیت لازم برای دریافت ویزای مولتی کانادا را دارید، بدین ترتیب شما باید مدارکی را تحویل مامور مهاجرت دهید.

این مدارک می تواند با توجه به شرایط شما متفاوت باشد. اما باید بدانید که ارائه کردن این مدارک به این دلیل است که شما واجد شرایط هستید. بنابراین شما نمی توانید دقیق بگویید که آیا صلاحیت لازم برای دریافت ویزا را دارید یا خیر.

لازم به ذکر است هر چقدر مدارکی که ارائه می دهید و مدارک شما جامع تر و کامل تر باشد، نزد مامور مهاجرت اعتبار و رسمیت بیشتری خواهید داشت. در نتیجه شما شانس بیشتری دارید که ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید.

به طور کلی مدارکی مورد نیاز است که باید تهیه نمایید و تحویل مامور مهاجرت دهید. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:

همچنین پاسپورت شما باید اعتبار کافی برای اخذ ویزای مولتی کانادا را داشته باشد. لذا قبل از اتمام اعتبار پاسپورت خود، نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام نمایید.

به همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی شناسنامه و کارت ملی الزامی می باشد. همچنین باید ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی، به همراه کپی ترجمه را همراه خود داشته باشید.

عکس پرسنلی با سایز استاندارد اعلام شده توسط سفارت کانادا الزامی می باشد.

اگر ملک و زمین دارید، حتما اصل و کپی سند مالکیت آن و ترجمه رسمی آن را همراه خود داشته باشید. زیرا برای اثبات تمکن مالی لازم می باشد.

گواهی تمکن مالی باید داشته باشید. برای دریافت آن می توانید به بانک مراجعه کرده و پرینت گردش حساب خود را طی 4 ماه گذشته دریافت نمایید.

اثبات این که شما توانایی مالی دارید، بسیار حائز اهمیت می باشد

اثبات این که شما توانایی مالی دارید، بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث می شود تا مامور مهاجرت مجاب شود که شما صلاحیت لازم برای اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا را دارید. همچنین باید گواهی تمکن مالی ترجمه رسمی شده باشد تا مورد قبول مامور مهاجرت قرار گیرد.

برای کسانی که شاغل هستند، باید گواهی اشتغال به کار داشته باشید یا اگر صاحب کسب و کار می باشید، باید کپی پروانه کسب و ترجمه رسمی آن را همراه خود داشته باشید.

داشتن سابقه بیمه نیز می تواند درجه نسبتا خوبی نزد مامور مهاجرت داشته باشد. پس اگر سابقه بیمه دارید، حتما برگه سابقه بیمه به همراه ترجمه رسمی آن را همراه خود داشته باشید.

دعوت نامه و مسائل مربوط به آن که در مقاله گفته شد، اهمیت زیادی دارد. لذا اگر دعوت نامه رسمی و معتبری از کشور کانادا دارید، حتما تحویل مامور مهاجرت دهید.

داشتن گواهی پزشکی و گواهی سلامت رسمی و معتبر به همراه ترجمه آن الزامی می باشد.

یک سری فرم هایی در سفارت وجود دارد که باید شما آنه ا را تکمیل نمایید. لذا پر کردن فرم ویزا به صورت صحیح و دقیق الزامی می باشد.

در صورت تاهل، مدارک زیر مورد نیاز می باشد که باید ضمیمه مدارک بالا شود

به همراه داشتن سند ازدواج و کپی آن همچنین ترجمه رسمی آن الزامی می باشد.

اگر همسر شما شاغل می باشد، ارائه گواهی اشتغال به کار همسرتان به همراه ترجمه رسمی آن یکی از الزامات مدارک تکمیلی می باشد.

اگر همسر شما سابقه بیمه دارد، باید اصل گواهی سابقه بیمه، به همراه ترجمه آن را همراه خود داشته باشد.

نکته بسیار مهم و کلیدی این که اگر دعوت‌نامه از طرف فردی دارید که خودش ساکن کشور کانادا می باشد، ارائه یک سری مدارک از طرف آن فرد به مامور مهاجرت الزامی می باشد. آن مدارک عبارتند از:

مدارک اقامت موقت یا اقامت دائم فرد مورد نظر الزامی می باشد.

ارائه گواهی تمکن مالی فرد دعوت کننده مقیم در کشور کانادا

ارائه گواهی تمکن مالی فرد دعوت کننده مقیم در کشور کانادا یکی از موارد کلیدی می باشد که ملزم است تحویل مامور مهاجرت دهد.

همچنین اگر فرد دعوت کننده در کانادا حقوقی می باشد، باید مدارک حقوقی خود را نیز ضمیمه دعوت نامه رسمی کند و تحویل مامور مهاجرت دهد.

شما می توانید با شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید و از آن ها مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید و آن ها که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی می باشند، مدارک مورد نیاز را به شما اعلام می کنند و شما با خیالی آسوده می توانید امور مربوط به مهاجرت را  به شرکت ایزی گل بسپارید.

مراحل تشکیل پرونده آنلاین به منظور دریافت ویزای مولتی بدون شینگن کانادا :

ابتدا باید در سایت رسمی کانادا ثبت نام کنید. (https://www.canada.ca)

تعدادی فرم آنلاین در سایت وجود دارد که شامل سوالاتی می باشد که برای تکمیل پرونده الزامی می باشد. لذا پر کردن تمامی فرم ها برای دریافت ویزای مولتی کانادا الزامی می باشد.

بعد از تکمیل فرم آنلاین، باید مدارک مورد نیاز را که در مقاله ذکر شد، در سایت آپلود نمایید.

برای بررسی پرونده و مسائل مربوط به انگشت نگاری، هزینه ای را باید پرداخت نمایید که شما می توانید به صورت آنلاین هزینه مربوط به امور ویزای مولتی کانادا را پرداخت نمایید.

در نهایت، پس از خاتمه مراحل تشکیل پرونده آنلاین، باید منتظر بمانید تا زمانی که برای انگشت نگاری از سفارت کانادا ایمیل دریافت نمایید.

عموما بعد از 24 ساعت که مراحل تشکیل پرونده آنلاین انجام شد، ایمیلی از طرف سفارت دریافت خواهید کرد

عموما بعد از 24 ساعت که مراحل تشکیل پرونده آنلاین انجام شد، ایمیلی از طرف سفارت دریافت خواهید کرد که از شما دعوت به عمل می آید تا امور انگشت نگاری را انجام دهید. همچنین مراحل عکسبرداری انجام خواهد شد که شما باید به یکی از دفاتر وک کانادا مراجعه کنید.

بعد از انجام امور عکسبرداری و انگشت نگاری، عموما کار شما تمام خواهد شد و شما باید منتظر دریافت جواب از سفارت کانادا باشید.

ممکن است درخواست شما مورد قبول واقع نشود. در این صورت شما باید نسبت به اصلاح مدارک خود اقدام کنید تا مدارک شما ریجکت نشود.

اما اگر مدارک شما مورد قبول واقع شد، از شما درخواست می شود که مدارک تکمیلی و پاسپورت خود را ضمیمه مدارک کنید که باید به دفتر وک کانادا مراجعه کرده و مدارک را الحاق نمایید.

مراحل تشکیل پرونده کاغذی به منظور اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن:

مراحل تشکیل پرونده کاغذی به منظور اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن:
مراحل تشکیل پرونده کاغذی به منظور اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن:
  1. ابتدا باید وقت ملاقات از دفاتر وک کانادا دریافت نمایید.
  2. سپس باید به دفتر وک کانادا مراجعه کرده و فرم های مربوط به دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را دریافت نمایید و تمامی فرم ها باید به دقت پر شوند.
  3. بعد از تکمیل فرم های ویزای مولتی باید مدارک مورد نیاز و اعلام شده را برای تکمیل پرونده ارائه دهید.
  4. بعد از انجام تحویل مدارک، باید مراحل انگشت نگاری و عکسبرداری را انجام دهید.
  5. در نهایت کار شما به اتمام رسیده است و باید منتظر جواب نهایی بمانید که از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و مسائل و مدارک مربوط به آن، با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت ایزی گل تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره های این شرکت مهاجرتی استفاده نمایید.

اطلاعات بیومتریک به منظور ورود به کانادا

از ابتدای سال 2018 میلادی، دولت کانادا برای امنیت خاطر کشور خود و همچنین اطلاعات و آمار دقیق از مهاجرینی که به کشور کانادا مهاجرت می کنند، اطلاعات بیومتریک دریافت می کند.

تمام مهاجرانی که از اروپا، خاورمیانه و آفریقا خواهان اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا می باشند، باید اثر انگشت و عکسبرداری را انجام دهند.

پس همان طور که گفته شد، باید برای تکمیل مدارک و انجام مراحل اداری و تشکیل پرونده، نزد یکی از دفاتر وک کانادا مراجعه کنید و باید حتما اطلاعات بیومتریک که همان عکس و اثر انگشت است را انجام دهید.

چه کسانی از ثبت اطلاعات بیومتریک معاف خواهند بود؟

  • افراد کمتر از 14 و بالاتر از 79 سال.
  • مقامات سیاسی و رسمی که سابقه سفر به کانادا را دارند.
  • شهروندان کشور آمریکا که ویزای کار یا تحصیل یا مولتی کانادا را دارند.
  • کشورهایی وجود دارند که از اخذ ویزای کانادا معاف هستند. این کشورها نیازی به ثبت اطلاعات بیومتریک ندارند.
  • خود افراد ساکن کشور کانادا یا به اصطلاح شهروندان کانادا، نیازی به اطلاعات بیومتریک ندارند.
  • افرادی که ویزای کشور آمریکا را دارند و در حال گذر از کشور کانادا می باشند.

نکات مهم در مورد اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن

نکات مهم در مورد اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن
نکات مهم در مورد اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن
  • تمامی مراحل ذکر شده باید تحت نظر مامور مهاجرت انجام شود و تایید نهایی شخص برای دریافت ویزای مولتی کانادا بدون شینگن، توسط دولت کانادا انجام خواهد شد و هیچ گونه رانت و رشوه نمی تواند امور صلاحیت شما را انجام دهد. بنابراین مسئولیت تمامی امور بر عهده خود شخص می باشد.
  • مدت زمان صدور ویزای مولتی کانادا بستگی به مامور مهاجرت شما دارد و باید در این زمینه شکیبا باشید.
  • مبلغی که شما بابت هزینه‌های تشکیل پرونده می‌پردازید، مستقیما به حساب دولت کانادا واریز می‌شود، پس برگشت وجه در صورت عدم پذیرش درخواست شما امکانپذیر نیست.

برای کسب اطلاعات کافی و بیشتر، حتما با شرکت مهاجرتی ایزی گل که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی می باشد، در تماس باشید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما سعی کردیم در این مقاله در مورد این که آیا ویزای مولتی کانادا بدون شینگن امکانپذیر است، صحبت نماییم. متوجه شدیم که بدون شینگن اروپا هم می توان ویزای مولتی کانادا دریافت کرد. البته شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد که ما در این مقاله ذکر کردیم.

لذا برای این که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، حتما با شرکت های مهاجرتی از جمله شرکت ایزی گل مشورت نمایید و از خدمات ارزنده این شرکت بهره مند شوید.

ezgoal@