هزینه ویزای استارتاپ کانادا

هزینه ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله به موضوع هزینه ویزای استارتاپ کانادا می پردازیم.

برای مهاجرت به کشور کانادا چندین راه وجود دارد که یکی از این روش ها دریافت ویزای استارتاپ کانادا و راه اندازی یک کسب و کار در کانادا است.

البته روش های مثل ویزای مولتی کانادا و ویزای مولتی کانادا بدون شینگن نیز وجود دارند.

این روش هم مثل روش های دیگر مستلزم هزینه هایی است که در ادامه نوشتار هزینه ویزای استارتاپ کانادا، به طور مفصل در این باره سخن خواهیم گفت.

در خصوص هزینه ویزای استارتاپ کانادا و عوامل موثر بر آن، می توانید با موسسه معتبر ایزی گل که از بهترین موسسات مهاجرتی است، در ارتباط باشید. ما را همراهی نمایید.

عناوین مقاله:

چرا کانادا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بسترهای مناسب سرمایه گذاری و استارتاپی در کانادا کدام است؟

چه عواملی بر هزینه ویزای استارتاپ کانادا موثر است؟

بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

چگونه ویزای استارتاپی کانادا دریافت کنیم؟

اخذ ویزای کانادا در شرکت ایزی گل چگونه است؟

هزینه ویزای استارتاپ کانادا چقدر هزینه دارد؟

هزینه ویزای استارتاپ کانادا در سال 2022 چقدر است؟

چه مدارکی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیاز است؟

اقدامات پیش از اخذ ویزای استارتاپ در کانادا چیست؟

خرید بیزنس و کسب و کار در کانادا بهتر است یا ایجاد یک استارتاپ؟

کدام استارتاپ ها در کانادا بیشتر متقاضی دارد؟

جذب سرمایه گذار کانادایی برای استارتاپ چگونه است؟

نتیجه گیری

 

چرا کانادا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

وقتی صحبت از مهاجرت پیش می آید و کسی  تصمیم به رفتن می گیرد، اولین گزینه که در ذهن او نقش می بندد، کشور کانادا است.

پر واضح است که این کشور بسیار توسعه یافته و پیشرفته است و به لحاظ کیفیت زندگی، در رتبه ی خیلی خوبی قرار دارد.

بحران کمبود جمعیتی

این کشور در ابتدای دهه ی 90 میلادی و سال های 1991 به بعد، با بحران کمبود جمعیتی و افزایش متوسط سن افراد مواجه شد و چون به لحاظ اقتصادی و امنیت، در سطح خیلی خوبی قرار داشت و بستر مناسبی برای توسعه یافتگی محسوب می شد، اقدام به پذیرش و جذب مهاجران خارجی کرد.

افراد خیلی زیادی در سراسر دنیا هر ساله برای اقامت در این کشور درخواست می دادند و کم کم جمعیت مهاجران بالا رفت تا جایی که تا امروز می توان گفت که بیش از 20 درصد جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

در چنین شرایطی، مسئولین حکومتی و دولتی کانادا برای رشد اقتصادی کشور، پیشنهاد سرمایه گذاری در این کشور را مطرح کردند و در این سال های اخیر، بر این اتفاق پافشاری می کنند و حتی امتیازات ویژه ای برای متقاضیان در نظر گرفته اند.

قبل از این که به موضوع هزینه ویزای استارتاپ کانادا بپردازیم و برای این که بدانیم چرا کشور کانادا بستر مناسبی برای سرمایه گذاری حساب می شود، ابتدا باید کمی در مورد این کشور بدانیم.

کانادا کشوری پهناور و با مرزی بسیار وسیع در جنوب ایالات متحده ی آمریکا است

کانادا کشوری پهناور و با مرزی بسیار وسیع در جنوب ایالات متحده ی آمریکا است. از شرق و غرب و شمال تا امتداد اقیانوس های اطلس و آرام و منجمد شمالی پیش رفته است.

این کشور از لحاظ نظامی و حکومتی امروزه با هیچ کشوری در جنگ نیست و امنیت بالایی دارد و توسط نظام پادشاهی کنترل می گردد.

کانادا کشوری بسیار بزرگ و در منطقه ی آب و هوایی سرد می باشد. البته ناگفته نماند که بسیاری از مناطق و سرزمین های شمالی این کشور به دلیل نزدیکی به اقیانوس منجمد شمای و قطب شمال، خالی از سکنه است و هوای بسیار سردی دارد.

اما با این حال این کشور در نواحی مرکز و جنوبی تر دارای آب و هوای بسیار خوبی است و تقریبا از نظر پوشش های گیاهی و جانوری، بسیار خوب و کامل می باشد که در نگاه اول، هر کس متوجه خواهد شد که این کشور گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری در هر حوزه ای است.

منابع طبیعی، آب و هوای خیلی خوب و توریستی، اقتصاد بسیار پیشرفته، کیفیت زندگی بالا و بسیاری دلایل دیگر می تواند حوزه های سرمایه گذاری و کارآفرینی و استارتاپی را در این کشور برای مهاجران فراهم کند.

میزان نرخ بازدهی سرمایه و نرخ ریسک در اقتصاد

مهمترین نکته برای سرمایه گذاری در یک کشور، میزان نرخ بازدهی سرمایه و نرخ ریسک در اقتصاد است. جالب است بدانید که در چند سال اخیر، میزان نرخ ریسک سرمایه گذاری در کانادا 1 بوده است.

این نرخ در برخی از کشورهای پیشرفته ی اروپایی و معروف، بالاتر از این مقدار است. کشور کانادا از بهترین کشورهایی است که می توان با خیال راحت ریسک سرمایه گذاری در آن را پذیرفت و دغدغه ای نداشت.

هزینه ی راه اندازی یک استارتاپ یا خرید یک بیزنس در این کشور به قدری با صرفه است که هرکسی می تواند با مقداری سرمایه و هوشمندی، این کار را انجام دهد.

شرکت مهاجرتی ایزی گل به عنوان یکی از بهترین موسسات و شرکت های مهاجرتی به کانادا، می تواند این موقعیت ها را برای مهاجران تعیین کرده و در این زمینه بهترین خدمات را ارائه کند.

بسترهای مناسب سرمایه گذاری و استارتاپی در کانادا کدام است؟

بسترهای مناسب سرمایه گذاری و استارتاپی در کانادا کدام است؟
بسترهای مناسب سرمایه گذاری و استارتاپی در کانادا کدام است؟

همان طور که قبلا اشاره کردیم، کانادا از معدود کشورهایی است که اقتصادی در حال رشد و توسعه دارد و کیفیت زندگی در آن بالاست. در نتیجه نیاز به کسب و کار و کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور بالاست. حوزه های مختلف سرمایه گذاری در این کشور کم نیست.

شرکت ایزی گل با سال ها تجربه و تبحر در این حوزه، می تواند برای متقاضیان بهترین راهنما باشد و این بسترها را شناسایی کند تا مهاجرت راحت تری صورت پذیرد.

موقعیت هایی که در کشور کانادا برای سرمایه گذاری وجود دارد، کم نیستند و مهاجران و متقاضیان اخذ ویزا می توانند با یک حساب سرانگشتی و برآورد هزینه ی سرمایه گذاری ها، حوزه ی مورد نظر خود را شناسایی کنند

که البته این کار نیاز به متخصصین حرفه ای، وکلای مهاجرت و مشاوران کاربلد دارد که شرکت مهاجرتی ایزی گل، این کار را برای متقاضیان مهاجرت، ساده تر کرده است.

یکی از موقعیت های سرمایه گذاری در کانادا، املاک و ساخت و ساز است

یکی از موقعیت های سرمایه گذاری در کانادا، املاک و ساخت و ساز است. اگر چه این حوزه کاری و سرمایه گذاری کمی پیچیده تر از اروپاست ولی به خاطر شرایط ناب اقتصادی کانادا، می توان انتظار بازگشت سرمایه گذاری خوبی داشت.

حوزه ی کارآفرینی و استارتاپ هم از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است. اگر تخصص و تجربه ی خاصی در راه اندازی کار و پیشه ای وجود داشته باشد، می توان در کانادا به بهترین نحو آن را راه اندازی کرده و حتی در مقابل شاغل کردن عده ای هم، امتیازات خاصی از دولت این کشور دریافت کرد.

در حال حاضر بهترین روش مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا، راه اندازی یک کسب و کار و استارتاپ است.

البته می توان به جای راه اندازی کسب و کار، یک کسب و کار و بیزینس را خریداری کرد و در آن نیز مشغول به کار شد. این راه مهاجرت و اخذ ویزا هم بیشتر برای کسانی مناسب است که ایده ی خاصی برای ایجاد یک استارتاپ ندارند. از این طریق می توان ویزای استارتاپی گرفت و مقیم کانادا شد.

چه عواملی بر هزینه ویزای استارتاپ کانادا موثر است؟

چه عواملی بر هزینه ویزای استارتاپ کانادا موثر است؟
چه عواملی بر هزینه ویزای استارتاپ کانادا موثر است؟

عوامل زیادی بر هزینه ویزای استارتاپ کانادا تاثیر می گذارد. مطمئن باشید اگرکسی بخواهد با راه اندازی یک استارتاپ در کانادا ویزا اخذ کند، باید حدودا 300.000 دلار کانادا به اقتصاد کشور کانادا تزریق کند.

اما باید حداقل 3 سال این کسب و کار و اشتغالزایی را حفظ کند. اگر روی یک ویزا دعوتنامه گذاشته شود، در تعیین قیمت و هزینه ویزای استارتاپ کانادا تفاوت ایجاد می کند.

یکی دیگر از عواملی که می تواند روی قیمت ویزا تاثیر گذار باشد، هزینه های مشاوره و وکیل و هزینه های انگشت نگاری است.

شرکت مهاجرتی کانادایی که لایسنس و مجوز اداره مهاجرت کانادا را داشته باشد، طبق قوانین و روال معمول، مبالغی را بابت هزینه ویزای استارتاپ کانادا از شخص مورد نظر دریافت می کند که شاید کمی نسبت به دیگر موسساتی که این لایسنس را ندارند، گران تر باشد.

ولی مطمئنا شرکتی که این لایسنس را دارد، کار مورد نظر را تضمین شده انجام خواهد داد. شرکت مهاجرتی ایزی گل این کار را به راحتی انجام می دهد و لایسنس و مجوزهای لازم از اداره مهاجرت کانادا را دارا می باشد.

یکی دیگر از عواملی که در دریافت ویزای کانادا بسیار موثر است

یکی دیگر از عواملی که در دریافت ویزای کانادا بسیار موثر است، داشتن مهر ویزای کشورهای دیگر در پاسپورت است.

اگر متقاضی دریافت ویزای کانادا (هر نوع ویزا که باشد فرقی نمی کند) در پاسپورت خود مهر ویزای کشورهای معتبری همچون روسیه و آمریکا یا کشورهای اروپایی و ترکیه را نداشته باشد، امتیاز بزرگی را از دست خواهد داد

و در پذیرفته شدن درخواست ویزای او، کمی مشکلات پیش خواهد آمد. حتی به احتمال بسیار زیاد، ریجکت می شود.

بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟
بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

کشور کانادا همان طور که  در بخش های قبلی مقاله اشاره شد، کشوری توسعه یافته است و از اوایل دهه ی 90 میلادی به بعد، با بحران کمبود جمعیت مواجه شد و چون اقتصاد رو به پیشرفت و بسیار امنی داشت، اقدام به پذیرش مهاجر کرد و یکی از راه هایی که دولت این کشور پیش پای مهاجران گذاشته، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

حوزه های مختلف کاری، تفریحی، تحقیقاتی و علمی و بسیاری از فرصت های دیگری در این کشور وجود دارد که شخص مهاجر می تواند با تزریق سرمایه و پول به اقتصاد کانادا، ویزای راحت تری بگیرد و بعد از مدتی، اقامت دائم و شهروندی این کشور را اخذ کند.

یکی از این راه های سرمایه گذاری می تواند خرید ملک باشد. با خرید ملک در کانادا می توان اقامت و ویزا اخذ کرد.

البته داشتن یک سری شرایط دیگر هم لازم است که می توان لیست آن را از مشاورین شرکت ایزی گل دریافت کرد و مشاوران این شرکت با علم و آگاهی کامل از شرایط فعلی کانادا، این مشاوره را ارائه خواهند کرد.

ثبت شرکت

راه دیگر سرمایه گذاری در این کشور، ثبت شرکت می باشد. صرفا ثبت یک شرکت در کانادا نمی تواند اقامت شخص را در پی داشته باشد.

ثبت لوگو و برند و نام تجاری و کلیه ی امور ثبتی در کانادا توسط  متقاضی انجام می گیرد ولی نکته ای که خیلی مهم است، این می باشد که فرد باید در این شرکت کار کند و افراد خانواده ی او هم  در همان شرکت فعالیت کنند و ویزا و اقامت شخص مورد نظر صرفا به منظور کار کردن وی صادر می شود.

خوبی این کار این است که  نیاز به سرمایه ی خیلی زیادی نیست ولی بقیه ی شرایط اخذ ویزا نیز همچنان برقرار است.

یکی دیگر از راه های اخذ ویزا، خرید اوراق قرضه ی کشور کانادست. این هم نوعی سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا محسوب می شود.

و اما بهترین و بیشترین تقاضا برای سرمایه گذاری در کشور کانادا، راه اندازی استارتاپ است. استارتاپ، نوعی نوآفرینی است که سبب می شود تا تولید ناخالص ملی یک کشور و همچنین نرخ اشتغال و توسعه ی اقتصادی یک کشور بالا برود.

پس اگر واقعا خود را در حد و اندازه ی راه اندازی یک کسب و کار نو در کشور کانادا می بینید، حتما از این طریق برای اخذ ویزا اقدام کنید.

چگونه ویزای استارتاپی کانادا دریافت کنیم؟

چگونه ویزای استارتاپی کانادا دریافت کنیم؟
چگونه ویزای استارتاپی کانادا دریافت کنیم؟

گرفتن ویزای کانادا حتی توریستی و گردش و تفریحی، کار زیاد آسانی نیست. البته این به معنای خیلی سخت و پیچیده بودن هم نیست.

گرفتن ویزای استارتاپی کانادا نیز سختی هایی را به همراه دارد. متقاضیان  باید بدانند که اگر تک و تنها در این راه پا بگذارند و از مشاوران و متخصصان مهاجرتی استفاده نکنند، وارد پیچ و خم های خیلی پیچیده و زیادی خواهند شد که آن ها را دلسرد می کند و با ریجکت شدن قطعی روبرو خواهند شد.

برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است یک شرکت معتبر و دارای مجوز و لایسنس اداره مهاجرت کانادا را در نظر بگیرند و از متخصصان مهاجرتی آن استفاده کنند.

در حال حاضر شرکت ایزی گل به عنوان یکی از بهترین های موسسات مهاجرتی می تواند گزینه ی خیلی مناسبی برای انتخاب باشد.

شخص متقاضی قبل از اقدام برای اخذ ویزای استارتاپی باید حتما یک طرح کسب و کار بنویسد

شخص متقاضی قبل از اقدام برای اخذ ویزای استارتاپی باید حتما یک طرح کسب و کار بنویسد. طرح کسب و کار یا بیزنس پلن باید مطابق با نوع استارتاپ مورد نظر با توجه به شرایط کلی و جزئی کشور کانادا باشد.

صفر تا صد طرح توجیهی اقتصادی، فروش و بازگشت سرمایه و میزان سرمایه ی مورد نیاز و خیلی چیزهای دیگر که مربوط به بیزنس پلن است را باید در بر داشته و شفاف و واضح باشد.

ضمنا باید رزومه ی کاری شخص در این زمینه که شامل تجربیات و تا حدودی تحصیلات مرتبط است، فراهم آورده باشد تا در روند دریافت ویزا سریع تر پیش برود.

یکی از مهمترین اقدامات این است که حتما در مورد طرح کسب و کار با سرمایه گذار کانادایی صحبت شده باشد و او این طرح را تایید و اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری کرده باشد.

داشتن توافق این سرمایه گذار خیلی مهم است. بعد از تمام این کارها، شرکت مهاجرتی با دریافت مدارک مورد نظر و صدور درخواست ویزا، اقدامات اولیه را انجام می دهد.

اخذ ویزای کانادا در شرکت ایزی گل چگونه است؟

اخذ ویزای کانادا در شرکت ایزی گل چگونه است؟
اخذ ویزای کانادا در شرکت ایزی گل چگونه است؟

شرکت ایزی گل با داشتن سابقه ی بسیار موفق و همچنین داشتن وکلا و کارشناسان مهاجرت و همچنین با داشتن افراد و مشاوران متخصص در حوزه ی مهاجرت، می تواند بهترین خدمات مهاجرتی را به متقاضیان بدهد.

همچنین اخذ ویزای کشور کانادا از هر نوع و با توجه به درخواست متقاضی، به راحتی در این مجموعه قابل انجام است.

چارت سازمانی پیشرفته، ارتباطات وسیع و گسترده با اداره ی مهاجرت کانادا، داشتن لایسنس مربوطه و اخذ مجوز رسمی از اداره ی مهاجرت، سبب گشته تا متقاضی بدون هیچ دغدغه و نگرانی، از صفر تا 100 کارهای

مهاجرت خود به کانادا را به کارشناسان مربوطه در این شرکت واگذار کند تا بتواند در اسرع وقت و با هزینه ای کمتر از سایر شرکت های مهاجرتی، ویزای خود را دریافت کند.

اقداماتی که در این شرکت برای اخذ انواع ویزا انجام می گیرد، بسیار گسترده می باشد

اقداماتی که در این شرکت برای اخذ انواع ویزا انجام می گیرد، بسیار گسترده می باشد. یکی از انواع ویزاهای کانادا، ویزای استارتاپی است که شرکت ایزی گل می تواند برای متقاضیان، به راحتی آن را دریافت کند.

مشاوران متخصص این شرکت، نحوه ی دریافت این ویزا و هزینه های قانونی و قابل پرداخت را در کمترین زمان ممکن برآورد کرده و به متقاضی اعلام می کنند.

حتی اگر در مورد این ویزا و استارتاپ ها هیچ گونه اطلاعاتی نداشته باشند، مشاوران ایزی گل تمامی اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

هزینه ویزای استارتاپ کانادا چقدر هزینه دارد؟

برای مهاجرت به کانادا دقیقا نمی توان مو به مو هزینه های مشخص و واضحی را مشخص کرد. این هزینه ها سال به سال تغییر می کند و بستگی دارد که متقاضی اخذ ویزا، از چه طریقی و چگونه اقدام به گرفتن ویزا کند. اما یک سری از آن ها مشخص است و فقط مبالغ آن هر ساله تغییر می کند.

هزینه ی پیکاپ ویزا، هزینه های رفت و برگشت متقاضی به کشوری که سفارت کانادا در آنجا فعال باشد مثل استانبول، آنکارا یا دبی و غیره، هزینه ی مشاور و وکیل مهاجرتی، رفت و برگشت و هزینه های جانبی دیگر مثل اضافه شدن دعوت نامه به ویزا و برخی دیگر.

البته اگر به همراه فرد متقاضی، افراد خانواده نیز اضافه شوند، به ازای هر نفر این هزینه افزایش پیدا می کند. در اینجا فقط هزینه های اخذ ویزای استارتاپی مد نظر است که این مقدار برای کسی که قصد راه اندازی کسب و کار استارتاپی در کانادا را داشته باشد، حدودا 300.000 دلار کانادا است.

علاوه بر این باید تعهد کند که یک سوم از یک تجارت کانادایی را مدیریت کند و بعد از ورود به خاک کشور کانادا، تعهد دهد که ظرف 3 سال، شغل مورد نظر را ایجاد کند.

هزینه ویزای استارتاپ کانادا در سال 2022 چقدر است؟

هزینه ویزای استارتاپ کانادا در سال 2022 چقدر است؟
هزینه ویزای استارتاپ کانادا در سال 2022 چقدر است؟

وقتی متقاضیان دریافت ویزای کانادا بخواهند برای اخذ ویزا اقدام کنند، با سر در گمی های خاصی مواجه می شوند. موضوع در مورد نحوه ی دریافت یا مدارک و این موارد نیست.

موضوع بر سر هزینه های این کار است. هزینه ها متفاوت است و اختلاف قیمت بسیار قابل توجهی در این راستا وجود دارد.

شروع اقدامات برای اخذ ویزا گاهی از حدود 300 دلار شروع می شود

البته موسسات و وکلای غیر قانونی مهاجرت هم در دامن زدن به این موضوع خیلی موثرند. شروع اقدامات برای اخذ ویزا گاهی از حدود 300 دلار شروع می شود و حتی تا چندین برابر هم پیش می رود.

واقعا چنین اختلافات بزرگی بر سر قیمت، متقاضیان را دچار یک دو دلی می کند که آیا این میزان هزینه، قانونی است یا خیر.

متاسفانه اکثر افرادی که درخواست ویزای کانادا دارند، جذب تبلیغات و موسساتی می شوند که برای اخذ ویزا مبالغی حتی بیشتر از چندین برابر مبلغ منطقی پیشنهاد می دهند.

تصور این افراد این است که هر چقدر مبالغ گفته شده بالاتر باشد، ویزای بهتر و قانونی تری به دستشان می رسد.

در صورتی که در عمل این گونه نیست و بسیاری از موسسات و وکلای مهاجرتی، لایسنس اداره مهاجرت ندارند و با این شیوه فقط کلاهبرداری می کنند.

چه مدارکی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیاز است؟

چه مدارکی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیاز است؟
چه مدارکی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیاز است؟

هر ویزایی به نوبه ی خود مستلزم داشتن مدارک و مستنداتی است که موسسه و شرکت مهاجرتی از شخص مورد نظر درخواست می کند و با ارائه ی کامل این مدارک، پروسه ی بررسی آن ها توسط سفارت کشور کانادا بررسی می شود.

گرفتن ویزای کارآفرینی و استارتاپی در مجموع مدارک  زیر را می خواهد:

  • اگر در یک شرکت یا استارتاپ بخواهید مشغول باشید و آن استارتاپ را خریداری کنید، باید مدارکی که ثابت کند شما 50 درصد حق رای در آن شرکت را دارید، ارائه بدهید. به انضمام مدارک کل سهام شرکت.
  • اخذ یک نامه ی حمایتی از یک سرمایه گذار کانادایی
  • ارائه ی مدارک مربوط به تعیین سطح زبان انگلیسی و فرانسه
  • ارائه ی مدارک شخصی و عکس
  • ارائه ی مدارکی که اثبات کند شما تمکن مالی دارید.
  • در لیست مدارک، ذکر نگردیده که باید حتما مدرک دانشگاهی شما با استارتاپ مورد نظر یکی باشد ولی بهتر است که یک سال سابقه تحصیلی دانشگاهی در رزومه ی خودتان داشته باشید.
  • رسید پرداخت تک به تک هرینه های دولتی و غیر دولتی
  • مدارک شخصی مانند سند ازدواج و شناسنامه و پاسپورت و غیره
  • سوء پیشینه ی کیفری
  • مدارک مربوط به سلامت و معاینات پزشکی مورد نیاز و مورد تایید سفارت
  • رزومه و بیزنس پلن، طرح کسب و کار
  • و مدارک دیگری که بسته به نوع شرکت مهاجرتی و زمانی که این درخواست را ثبت می کنید، کمی متفاوت باشد.

شرکت ایزی گل با سال ها تجربه در این امر، راهنمای شما به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی خواهد بود و در گرفتن ویزای استارتاپی و اطلاعات در خصوص هزینه ویزای استارتاپ کانادا، به شما نهایت کمک را خواهد کرد.

اقدامات پیش از اخذ ویزای استارتاپ در کانادا چیست؟

اگر روزی تصمیم گرفتید که برای راه اندازی یک استارتاپ، ویزای کانادا دریافت کنید، بهتر است قبل از آن حتما در مورد استارتاپ و کسب و کار و کار آفرینی اطلاعاتی داشته باشید. بهتر است قبل از این که در مورد این ویزا و شرایط دریافت آن صحبت شود، کمی در مورد استارتاپ توضیح دهیم و ببینیم که منظور از استارتاپ چیست.

در سال های اخیر، با به وجود آمدن اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کارهای خدمات محور و حتی تولیدی در گوشه و کنار دنیا شکل گرفتند که یا نو بودند و نوآفرینی داشتند و یا خدمات و محصولاتی که قبلا تولید می شدند را به نحو بهتری به مردم ارائه می کردند.

باید شخص بتواند نوآفرینی کند

استارتاپ هم دقیقا به همین معنا می باشد. باید شخص بتواند نوآفرینی کند یا خدمت یا محصولی را به بازار ارائه دهد که نسبت به قبل بهتر باشد.

حالا با توجه به دانش و میزان تجربه و حتی میزان سرمایه ای که در اختیار دارد، می تواند بفهمد که آیا می تواند یک استارتاپ راه اندازی کند یا خیر.

حالا قبل از اقدام به دریافت این ویزا، باید تحصیلات و تجربیات شخص مورد بررسی قرار بگیرد. خود شخص قبل از این اقدام باید ببیند که تحصیلات و تجربه ای در این زمینه دارد یا خیر.

اگر تجربه و ایده و نوآفرینی ندارد، باید بپذیرد که درخواستش حتما ریجکت خواهد شد. ولی اگر قبل از دریافت ویزای استارتاپ، این مهم را به شرکت مهاجرتی معتبر و مهمی مثل ایزی گل بسپارد، شانس دریافت این ویزا برایش خیلی بیشتر خواهد شد.

قبل از اقدام برای گرفتن ویزای استارتاپی، حتما سطح مطالعات و خلاقیت خود را تا جایی که می توانید بالا ببرید. اگر در این زمینه تحصیلات و تجربه ندارید، حتما در پی کسب آن باشید.

خرید بیزنس و کسب و کار در کانادا بهتر است یا ایجاد یک استارتاپ؟

خرید بیزنس و کسب و کار در کانادا بهتر است یا ایجاد یک استارتاپ؟
خرید بیزنس و کسب و کار در کانادا بهتر است یا ایجاد یک استارتاپ؟

ویزای کارآفرینی در کانادا به صاحبان مشاغل و شرکت های بین المللی و شرکت هایی که پتانسیل های بالایی دارند، این امکان را می دهد که هم خودشان و هم خانواده هایشان به راحتی در این کشور اقامت دائم دریافت کنند.

اگر کمی به عقب تر نگاه بیندازیم، طرح ویزای استارتاپی و کارآفرینی از سال 2013 شروع شد و در ابتدا یک طرح آزمایشی برای مهاجران بود و بعد از سال 2017 به بعد این طرح جزء یکی از طرح های مهم اخذ ویزا برای مهاجران شد تا مهاجران بتوانند جایگاه واقعی خود را در کسب و کار کشور کانادا پیدا کنند

و به اصطلاح هر کس در سر جای خودش بنشیند. اما وقتی صحبت از راه اندازی و داشتن یک استارتاپ می شود، دو حالت پیش روست.

یکی این که استارتاپ تازه و نوآورانه ایجاد شود، یکی هم این که بتوان یک کسب و کار استارتاپی را خریداری کرد. حالا یا خود کسب و کار را خریداری کرد و یا به صورت فرانچایز، نمایندگی دریافت کرد.

خرید سهام

با خرید سهام یک بیزنس هم می توان این کار را انجام داد. در هر کدام، سودهای احتمالی، هزینه های خرید و راه اندازی، دشواری و زمان انجام آن، متفاوت است ولی در کل راه اندازی یک کسب و کار استارتاپی در کانادا بسیار ارزشمند تر و ارزان تر از خرید و گرفتن فرانچایز تمام خواهد شد.

در کل نمی توان به طور قطع گفت که کدام راه بهتر است اما شواهد و ظواهر نشان از آن دارد که ایده های نوآورانه و استارتاپ های نو می توانند شانس بالاتری در پذیرش کانادا داشته باشند و سرمایه گذاری در این راه می تواند خیلی بازده داشته باشد.

لازم به ذکر است که شرکت ایزی گل به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی می تواند برای اقدام اخذ ویزای کارآفرینی یا خرید بیزنس، راهنمای بسیار خوبی باشد.

کدام استارتاپ ها در کانادا بیشتر متقاضی دارد؟

کدام استارتاپ ها در کانادا بیشتر متقاضی دارد؟
کدام استارتاپ ها در کانادا بیشتر متقاضی دارد؟

اقتصاد پیشرفته و توسعه یافته ی کشور کانادا بر کسی پوشیده نیست و در حوزه ی استارتاپ ها، جزء کشورهای پیشرو محسوب می گردد. استارتاپ ها در این پیشرفت تاثیر زیادی داشته و دارند.

در حال حاضر کانادا چهارمین کشور در این عرصه می باشد. دولت کشور کانادا بودجه ی استارتاپ های این کشور را افزایش داده و در سال 2022 خیلی فرصت خوبی برای کسانی که خواهان اخذ ویزای استارتاپی هستند، پیش آمده است.

چند استارتاپ مهم و پیشرفته در کانادا که در حوزه ی تکنولوژی و فناوری در حال کار هستند و می توان از آن ها به عنوان موفق ترین ها نام برد، عبارتند از:

استارتاپ apply board در زمینه ی نرم افزارهای آموزشی

استارتاپ maple در حوزه ی مراقبت های بهداشتی

استارتاپ Rvezy در حوزه ی سفر و اجاره ی RV

در سال حدودا 96000 شرکت استارتاپی وارد اقتصاد کانادا می شوند و به گرداندن چرخ اقتصادی این کشور کمک شایانی می کنند.

بیشترین استارتاپ ها در زمینه ی اسکان و غذا می باشد. اگر مهاجری بتواند در این زمینه ها یک استارتاپ راه اندازی کند، قطعا موفق خواهد بود.

کانادا کشوری است که استارتاپ ها در آن می توانند در سال اول، تا 80 درصد موفقیت کسب کنند و سال اول را پشت سر بگذرانند.

سود آورترین کسب و کارهای استارتاپی در این کشور در زمینه های تجارت الکترونیک و برنامه های موبایلی و SaaS سازمانی و افزونه های کروم است.

جذب سرمایه گذار کانادایی برای استارتاپ چگونه است؟

جذب سرمایه گذار کانادایی برای استارتاپ چگونه است؟
جذب سرمایه گذار کانادایی برای استارتاپ چگونه است؟

اگر کسی در فکر اقامت دائم در کانادا باشد و بخواهد به این کشور مهاجرت کند، ایجاد یک استارتاپ نوآورنه و خلاق که قابلیت اجرا و رقابت با سایرین را داشته باشد، بهترین و سریع ترین راه ممکن است.

اما تا زمانی که سرمایه گذاران داخلی کانادا، طرح و بیزنس پلن را بررسی نکنند، تایید نکنند و اعلام آمادگی سرمایه گذاری نکنند، هیچ اتفاقی نمی افتد و ویزا صادر نمی گردد.

پس بحث سرمایه گذاری خیلی مهم است. سرمایه گذاران کانادایی برای استارتاپ های مهاجرین در کل به سه دسته تقسیم می شوند. این سه گروه سرمایه گذاری توسط دولت کانادا تعیین می شود.

صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر، venture capital funds

اگر این صندوق روی استارتاپ مورد نظر توافق کرده و بخواهد سرمایه گذاری کند، حداقل مبلغ 200.000 دلار کانادا سرمایه گذاری خواهد کرد.

اینکوبیتورهای تجاری، business incubators

اینکوبیتورها یا مراکز رشد و سرمایه گذاری از آن دسته از مراکز و صندوق های سرمایه گذاری هستند که اگر با طرح و استارتاپ مورد نظر موافقت کنند، نیازی به تعیین سرمایه وجود نخواهد داشت ولی باید شخص مورد نظر، در یکی از برنامه های این مرکز پذیرفته شود که لیست کامل آن در اینترنت قابل جست و جوست.

گروه های سرمایه گذاری آنجل، angel investor groups

این گروه های سرمایه گذاری، روی استارتاپ های کوچک سرمایه گذاری می کنند و حداقل این مبلغ 75.000 دلار کانادایی است.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

اخذ اقامت کانادا از طریق استارتاپ، تابع عوامل زیادی همچون میزان همکاری دولت کانادا، میزان تقاضا، نحوه ی تقاضا دادن شما و موارد دیگریست.

اگر خواهان دریافت این ویزا به صورت کاملا صحیح و سریع و دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه ویزای استارتاپ کانادا می باشید، بهترین گزینه برای شما، مراجعه به شرکت مهاجرتی ایزی گل می باشد.

ezgoal@