آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد ؟

با توجه به این‌ که کشور کانادا در سال‌های گذشته توانسته به ‌عنوان یکی از کشورهای مورد توجه اغلب افراد در سرتاسر جهان باشد، باید اطلاعات کافی در رابطه با تمامی شرایط سفر به کانادا داشته باشید.

زیرا سفر به کانادا براساس اخذ مجوزهای خاص صورت خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین ویزاهای کانادایی که برای اغلب توریست‌های خارجی باید صادر گردد، ویزای مولتی کانادا می‌باشد که از قوانین خاصی پیروی می‌کند.

زیرا کاملاً طبیعی است که همه افراد برای این ‌که به خاک کانادا برسند، باید یکی از انواع مختلف ویزای کانادا را دریافت کنند تا در صورتی‌ که قصد دارند، بیشتر از بازه زمانی شش ‌ماهه در کانادا بمانند، آسوده خاطر باشند.

در این مواقع ویزای مولتی کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. اگر شخصی قصد دارد بدون ماندن به کانادا برود نیز نیاز به ویزای ترانزیت دارد.

حتی اگر در همه حال فرد فقط برای ۴۸ ساعت قصد ماندن در کانادا را دارد، باید حتما این ویزا را داشته باشد.

البته مسئله مهمی که برای اخذ این ویزا در نظر گرفته می‌شود، این است که هزینه‌ای در بر ندارد و استفاده از ویزای مولتی می‌تواند شرایط متعددی را برای افراد در کانادا مهیا کند.

همچنین بهتر است بدانید، با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

ویدئو آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد

اما مهم‌ترین سوالی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد، این است که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟ این سوال اغلب برای افرادی صورت می‌گیرد که قصد دارند در این بازه زمانی با داشتن یک شغل در کانادا درآمدزایی کنند.

حال در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی در این ‌باره برای شما داشته‌ باشیم و به بررسی دقیق این‌ موضوع بپردازیم. اما اگر همچنان نیازمند اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید از شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا مشاوره بگیرید.

مطالبی که در ادامه این مقاله بررسی خواهیم کرد، عبارتند از:

انواع ویزای توریستی کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

ویزای توریستی سینگل کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

ویزای توریستی مولتی کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

نکات مهم مربوط به ویزای مولتی کانادا

تفاوت بین ویزای مولتی و ویزای سینگل کانادا چیست؟

کاربردی بودن ویزای مولتی و سینگل

تغییر قوانین ویزای توریستی مولتی کانادا

پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا به چه صورت می‌باشد؟

شرایط استفاده از ویزای یک بار مصرف

پروسه اخذ ویزای سینگل کانادا

ویزای سینگل در چه شرایطی برای افراد صادر خواهد شد؟

ثبت تقاضای آنلاین اخذ ویزای کانادا

ویزای مولتی کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرخ خدمات بهداشت و درمان ویزای مولتی

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

قوانین مربوط به ویزای مولتی کانادا

سوالات متداول برای ویزای مولتی کانادا چه مواردی می‌باشد؟

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

برای دریافت ویزای مولتی و روال کار چقدر زمان داریم؟

مهم‌ترین الزامات اخذ ویزای مولتی کانادا چه مواردی است؟

چه مواردی می‌تواند پروسه ویزای مولتی را به موفقیت برساند؟

حرف آخر

 

انواع ویزای مختلف کانادا به چه صورت می‌باشد؟

انواع ویزای مختلف کانادا به چه صورت می‌باشد؟
انواع ویزای مختلف کانادا به چه صورت می‌باشد؟

قبل ‌از این ‌که بتوانیم اطلاعات کافی در رابطه با این که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، در اختیار شما قرار دهیم، باید از انواع ویزای کانادا مطلع شوید.

ویزای توریستی

اغلب افراد فقط به دلیل مهاجرت قصد سفر به کشور کانادا را دارند. هر کدام از دلایلی که فرد قصد مهاجرت و یا مسافرت به کشور کانادا را داشته باشد، نیازمند اخذ ویزای متعدد می‌باشد و باید مجوزهای خاصی برای فرد در نظر گرفته شود.

به‌ عنوان مثال اگر فردی قصد تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را داشته باشد، حتماً باید از ویزای تحصیلی استفاده داشته باشد و برای کار نیازمند ویزای کاری می‌باشد.

اما اقامت‌های کوتاه‌ مدت در کانادا به ‌عنوان ویزاهای توریستی شناخته می‌شود و این ویزاها اغلب برای دیدار از خانواده، شرکت در همایش، رویدادهای خاص، گردشگری، تفریحی یا دیگر موارد دریافت خواهد شد.

در واقع ویزای توریستی یک مجوز اقامت کوتاه‌ مدت و موقت در کانادا است که دارای یک مدت ‌زمان مشخص‌ شده می‌باشد و فرد فقط در زمان ذکر شده می‌تواند در خاک کانادا بماند. یعنی با به پایان رسیدن اعتبار ویزای توریستی، فرد دیگر اجازه ماندن در کانادا را نخواهد داشت.

حال مسئله مهمی که باید به آن بپردازیم، در رابطه با اجازه کار با استفاده از ویزای مولتی کانادا می‌باشد. ابتدا باید به شناخت کلی از انواع ویزای توریستی کانادا برسید.

انواع ویزای توریستی کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

انواع ویزای توریستی کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
انواع ویزای توریستی کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

قبل‌ از این‌ که بدانید آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، باید بگوییم ویزای توریستی کانادا در چه انواعی ارائه خواهد شد. در واقع دو نوع از ویزای توریستی کانادا وجود دارد که بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد.

تفاوت عمده و اصلی که در آن‌ها دیده می‌شود، تعداد ورود مجاز به کشور مقصد یعنی کانادا می‌باشد. در واقع در ویزاها تعیین خواهد شد که فرد به چه اندازه می‌تواند ورود مجاز به کشور کانادا داشته باشد.

از جهتی دیگر انواع ویزای توریستی می‌تواند در اعتبار تعیین ‌شده صورت بگیرد و این دو مسئله به‌ عنوان تفاوت اصلی ویزاهای توریستی کانادا شمرده می‌شوند. البته هر کدام از این ویزاها بر دیگری برتری دارد. شما باید با شناخت کافی در این راه قدم بردارید.

حال مشاوران مجرب در شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در ادامه این مبحث از انواع ویزای توریستی کانادا خواهند گفت تا در صورتی‌ که نیاز به استفاده از این ویزا داشته باشید، به شما کمک کنند.

  1. ویزای توریستی سینگل
  2. ویزای توریستی مولتی

ویزای توریستی سینگل کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

ویزای توریستی سینگل کانادا چه ویژگی هایی دارد؟
ویزای توریستی سینگل کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

هنگامی ‌که نام ویزای توریستی سینگل برای کانادا به میان می‌آید، به این معنی است که فرد فقط اجازه یک‌ بار ورود به خاک کانادا را خواهد داشت.

در صورتی ‌که فرد ویزای توریستی سینگل را داشته باشد، با در دست داشتن مدارک خود یک ‌بار مجاز به ورود به کانادا خواهد بود. قوانین و مقررات خاصی در این ‌باره ذکر شده است.

حال مشخصات اصلی که در رابطه با ویزای توریستی سینگل در نظر گرفته ‌است، این است که فرد اگر از خاک کانادا خارج شود، دیگر مجدداً نمی‌تواند به آن کشور وارد شود.

مگر این ‌که برای بار دوم از شرایط اخذ ویزاهای مختلف استفاده کرده باشد و موفق به دریافت ویزاهای متنوع شده باشد.

مسئله مهمی که در رابطه با ویزای توریستی سینگل وجود دارد، این است که مدت اعتبار در نظر گرفته ‌شده توسط قانون کانادا فقط ۶ ماه می‌باشد و با گذشت تاریخ انقضای آن، فرد باید حتما از کانادا خارج شود.

حتما مطلع شوید که شرایط ویزای مولتی کانادا چیست و قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است.

ویزای توریستی مولتی کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

ویزای توریستی مولتی کانادا چه ویژگی هایی دارد؟
ویزای توریستی مولتی کانادا چه ویژگی هایی دارد؟

حال برای این ‌که بدانید آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، در ابتدا باید شناخت کلی از جزئیات و قوانین مربوط به ویزای توریستی مولتی داشته باشید.

در اغلب مواقع، ویزاهای توریستی برای افراد به‌ صورت مولتی صادر می‌گردد. البته اگر فرد قصد سفر به کشور کانادا و شرکت در رویداد یا همایش خاصی را داشته باشد، قطعا ویزای سینگل برای او در نظر گرفته می‌شود.

اما معنی اصلی ویزای مولتی کانادا بدین‌ صورت است که می‌تواند امکاناتی را برای افراد فراهم کند تا در یک بازه و با اعتبار مشخص ‌شده چندین ‌بار اجازه خارج و یا وارد شدن به کشور کانادا را داشته باشد.

در واقع همانند ویزای توریستی سینگل، این ویزا محدودیت خاصی برای ورود یک‌ بار به خاک کانادا را نخواهد داشت و فرد در مدت ‌زمان تعیین‌ شده می‌تواند چندین ‌بار وارد و خارج شود.

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که در حیطه شناخت بیشتر مشخصات و قوانین ویزای مولتی کانادا در نظر گرفته می‌شود

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که در حیطه شناخت بیشتر مشخصات و قوانین ویزای مولتی کانادا در نظر گرفته می‌شود، اعتبار تعیین ‌شده آن است که مدت ‌زمان بسیار بیشتری به نسبت ویزای سینگل کانادا خواهد داشت.

لازم به ذکر است بدانید که قانونی که برای مدت ویزای مولتی در نظر گرفته می‌شود، نمی‌تواند بیشتر از اعتبار پاسپورت افراد باشد و این به‌ عنوان یکی از مقررات اصلی اخذ ویزای توریستی مولتی می‌باشد.

همین ‌طور فردی که دارای این ویزاست، اجازه کار و یا تحصیل در بازه زمانی مشخص ‌شده و اعتبار ویزای خود را نخواهد داشت.

در واقع در پاسخ به این سوال که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، باید بگوییم که پاسخ منفی است و فرد با اخذ این ویزا شرایط کار در کانادا را نخواهد داشت. اما قطعا نکات ریز دیگری در این‌ باره وجود دارد که باید به بررسی آن‌ها در ادامه این مطلب بپردازیم.

نکات مهم مربوط به ویزای مولتی کانادا

نکات مهم مربوط به ویزای مولتی کانادا
نکات مهم مربوط به ویزای مولتی کانادا

مهم‌ترین نکاتی که در حیطه ویزای مولتی کانادا وجود دارد، به‌ شرح زیر می‌باشد.

این ویزا امکانی به دارندگان خود می‌دهد که بتوانند در یک دوره اعتباری محدود، هر چند بار که نیاز باشد، وارد خاک کانادا شوند.

این ویزا در اعتبار طولانی ‌مدت صادر می‌گردد تا فرد برای رفت‌ و آمد، اعتبار و زمان کافی داشته باشد.

حداکثر اعتباری که برای این ویزا در نظر گرفته می‌شود، ۱۰ سال است و فرد ۱ ماه قبل ‌از تاریخ انقضای پاسپورت خود می‌تواند از این ویزا استفاده کند.

با توجه به این‌ که این استاندارد در حیطه صادر شدن پاسپورت افراد صورت می‌گیرد، هر بار که فرد قصد سفر به کشور کانادا را داشته باشد، افسر حتما باید تاریخچه و گزارشی در رابطه با یادداشت‌های تقاضای مربوطه افراد بررسی کند.

ویزاهای یک بار مصرف فقط برای یک رویداد خاص در دوره‌های کوتاه‌ مدت صادر می‌گردد

به‌ عنوان نمونه؛ ویزاهای یک بار مصرف فقط برای یک رویداد خاص در دوره‌های کوتاه‌ مدت صادر می‌گردد و فقط فرد در این بازه زمانی می‌تواند به خاک کشور کانادا برسد.

در ویزای مولتی به دلیل این ‌که فرد با هر بار خروج و ورود دلایل مختلفی برای رفت و بازگشت دارد، باید حتما دلایل رفت و بازگشت او توسط افسرها بررسی گردد.

در صورتی ‌که فرد یک پاسپورت و سند سفر جدید و معتبر و با تاریخ انقضای بالا داشته باشد و همچنان اسناد سفری خود را ارائه دهد، در صورت وجود ویزای مولتی می‌تواند از شرایط آن بهره‌مند شود.

طبق این اطلاعات می توان درک درستی از اخذ ویزای مولتی کانادا داشته باشید. اما مهم‌ترین سوالی که در ذهن افراد شکل می‌گیرد این است که با هر بار ورود و خروج به خاک کانادا آیا امکان داشتن شغل وجود دارد؟ در واقع آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

برای پاسخ به این پرسش، مشاوران و کارشناسان شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا همواره در کنار شما هستند تا سوالات شما را جزء به ‌جزء پاسخ بدهند. در هر صورت اگر همچنان نیازمند اطلاعات بیشتر می‌باشید، ادامه‌ی مطلب به شما کمک خواهد کرد.

تفاوت بین ویزای مولتی و ویزای سینگل کانادا چیست؟

تفاوت بین ویزای مولتی و ویزای سینگل کانادا چیست؟
تفاوت بین ویزای مولتی و ویزای سینگل کانادا چیست؟

حال که شناخت کلی در رابطه با شرح وظایف اصلی این ویزاها برای ورود به کشور کانادا دریافتید، باید به تفاوت این دو ویزا نیز برسید.

یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تفاوتی که از نظر متخصصین و مشاورین حرفه ای شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در این نوع ویزا ذکر می‌گردد، این است که ویزای سینگل فقط اجازه ورود یک ‌بار به کانادا را برای افراد صادر خواهد کرد و فرد بعد از یک‌ بار مجدداً شرایط وارد شدن به کانادا را نخواهد داشت.

در صورتی‌ که ویزای مولتی همان‌ طور که از نام آن مشخص است، چندین ‌بار شرایط استفاده و ورود و خروج به کشور کانادا را برای افراد فراهم خواهد کرد و از این نظر از ویژگی‌های برتری برخوردار می‌باشد.

کاربردی بودن ویزای مولتی و سینگل

کاربردی بودن ویزای مولتی و سینگل
کاربردی بودن ویزای مولتی و سینگل

حال با توجه به شرایط خود می‌توانید تشخیص بدهید که کدام یک از این دو نوع ویزا می‌تواند برای شرایط شما مناسب باشد.

در واقع هنگامی‌ که شناخت کلی از هدف اصلی خود برای سفر به کانادا داشته باشید، می‌توانید درک کنید که کدام یک از این دو نوع ویزا می‌تواند با شرایط شما سازگاری داشته باشد.

به ‌عنوان نمونه اگر فقط برای دید و بازدید خانواده خود در کانادا قصد اخذ ویزا دارید و در حین این سفر قصد مراجعه به کشورهای دیگری همچون مسافرت به ایالت متحده را ندارید، ویزای ورود یک بار مصرف به کانادا برای شما کافی خواهد بود و می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

با اخذ ویزای سینگل می‌توانید به نتایج دلخواه خود برسید

در واقع با اخذ ویزای سینگل می‌توانید به نتایج دلخواه خود برسید. اما در صورتی‌ که قصد دارید بعد از سفر به کانادا به کشورهای دیگر سفر کنید و مجدداً به کانادا بازگردید و یا امکان دارد که اتفاقات ناگهانی و اورژانسی برای شما صورت بگیرد

و مجدداً به کانادا بازگشت داشته باشید، استفاده از ویزای مولتی قطعا نتیجه بهتری را برای شما در بر خواهد داشت و به شرایط شما نزدیک‌ تر می‌باشد. زیرا این ویزا امکان ورود چند بار به کانادا را برای شما صادر خواهد کرد تا بتوانید در هر ورود و خروج آزاد باشید.

کاملاً طبیعی است که هر کدام از این دو ویزا مشکلات و مزایای مربوط به خود را داشته باشند. اما مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند ویژگی‌های آن‌ها را نشان بدهد، این است که شرایط شما برای استفاده از ویزا به چه دلیل است و ترجیحاً قصد دارید از اخذ ویزا چه امکاناتی را دریافت کنید.

اگر همچنان در این ‌باره دچار ابهام شده‌اید و نمی‌توانید تصمیم‌گیری کافی برای اخذ ویزای مد نظر داشته باشید، می‌توانید از مشاوران مجرب شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا کمک بگیرید تا به شما در تصمیمتان و دریافت انواع ویزا کمک کنند.

تغییر قوانین ویزای توریستی مولتی کانادا

تغییر قوانین ویزای توریستی مولتی کانادا
تغییر قوانین ویزای توریستی مولتی کانادا

بعد از گذشت مدت ‌زمانی، ارائه ویزای توریستی مولتی کانادا دچار تغییر و تحولاتی شد. اما در واقع از سال 2015 به بعد به‌ صورت خودکار ویزای مولتی به‌ صورت ده‌ ساله مورد تأیید قرار می‌گیرد و این شرایط را برای اکثریت افراد در نظر بگیرد که متقاضیان بتوانند با ورود چند بار به کانادا امکان رفاهی بیشتر داشته باشند.

در صورتی این شرایط برای افراد اعمال خواهد شد که فرد تقاضای ویزای سینگل و ورود یک باره را داشته ‌است و شرایط او با شرایط اخذ ویزای توریستی مولتی کانادا مغایرت داشته ‌است.

در هر صورت برای این ‌که اطلاعات کافی در رابطه با شرایط خود به‌ منظور اخذ ویزای مولتی کانادا را داشته باشید، باید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

سوال مهمی که در باره این ‌موضوع در ذهن بسیاری از افراد شکل می‌گیرد، این است که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه این مطلب با ما باشید تا به ‌صورت کامل و جامعی موضوع را بررسی کنیم.

پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا به چه صورت می‌باشد؟

پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا به چه صورت می‌باشد؟
پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا به چه صورت می‌باشد؟

طبق قوانین منحصر به ‌فردی که توسط سازمان مهاجرت و پناهندگی و شهروندی کشور کانادا تعبیه ‌شده است، ارائه ویزای مولتی برای طولانی ‌مدت با پروسه متعددی امکان‌پذیر می‌باشد تا بدین ‌وسیله افراد مهاجر بتوانند به کانادا ورود و خروج داشته باشند.

در واقع این کار کمک می‌کند تا مسافران حقیقی به این کشور بروند. به‌ همین دلیل باید حتما قوانین مد نظر برای پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا را بدانید تا متوجه شوید که دلیل سخت‌گیری‌ها در این مواقع چیست.

اما اخذ ویزای مولتی کانادا باعث می‌شود تا همه افرادی که صلاحیت استفاده از آن را داشته باشند، بتوانند از مزیت‌های آن استفاده کنند و به‌ سادگی با کارت ویزای مولتی کانادا امکانات بسیاری در اختیار آن‌ها باشد.

لازم به ذکر است در باره این نکته بدانید که همه افراد متقاضی برای ورود به کانادا نمی‌توانند صلاحیت کافی برای اخذ ویزای مولتی را داشته باشند.

در واقع تصمیم‌گیری این ‌که چه کسی صلاحیت کافی برای دریافت این ویزا را دارد، بر عهده‌ی مرکز سازمان مهاجرت و پناهندگی کانادا می‌باشد و اگر فردی صلاحیت کافی برای ویزای مولتی را نداشته باشد، فقط ویزای یک ‌بار مصرف برای ورود به کانادا برای او در نظر گرفته می‌شود. از جمله مهم‌ترین مواردی که از طریق آن می‌توان به ویزای یک بار مصرف رسید، موارد زیر شمرده می‌شود.

شرایط استفاده از ویزای یک بار مصرف

شرایط استفاده از ویزای یک بار مصرف
شرایط استفاده از ویزای یک بار مصرف

هنگامی ‌که یک متقاضی صلاحیت کافی برای معافیت ورود به کشور کانادا را داشته باشد و هدف آن برای ورود به کشور کانادا محدود باشد، امکان استفاده از این ویزا را خواهد داشت. به ‌عنوان نمونه قصد یک بازدید رسمی از کشور کانادا را دارد یا به دلیل همایش یا مورد مختلف دیگری می‌خواهد به کانادا وارد شود.

  • ارائه ویزای یک بار مصرف می‌تواند باعث شود متقاضی فقط در یک رویداد خاص در کشور کانادا حضور به عمل برساند.
  • استفاده از این میزان می‌تواند بر اساس دستورالعمل‌های خاص سازمان مهاجرتی و شهروندی کانادا در نظر گرفته شود و پروسه مخصوص آن سپری گردد.

با این دسته از نکات بنابر شرایط افراد ممکن است مسئولین تصمیم بگیرند که ویزای یک ‌بار مصرف برای افراد در نظر بگیرند و دلایل متعددی که برای تصمیم آن‌ها وجود دارد، در گزارش مربوطه آن‌ها به ثبت رسانده می‌شود.

مهم‌ترین سیاستی که پشت تصمیم‌گیری مسئولان در این ‌باره وجود دارد

مهم‌ترین سیاستی که پشت تصمیم‌گیری مسئولان در این ‌باره وجود دارد، این است که استاندارد کنونی برای اخذ ویزای مولتی کانادا می‌باشد و استفاده از ویزای یک بار مصرف فقط بنا بر اهداف خاص و دلایل منحصر به ‌فردی صادر خواهد شد.

حال اگر در شرایطی فردی موفق به اخذ ویزای مخصوص یک بار مصرف ورود به کانادا یا همان ویزای سینگل شده ‌است، تا زمانی‌ که اعتبار کافی برای این ویزا وجود دارد، فرد می‌تواند به ایالات ‌متحده آمریکا سفر کند و مجدداً به کانادا بازگشت داشته باشد.

حال در این مواقع دیگر نیازی به ارائه ویزای اقامت موقت ثانوی به منظور ورود دوباره به کانادا وجود نخواهد داشت و این به ‌عنوان امتیاز‌های مثبت گذراندن پروسه اخذ ویزای مولتی کانادا می‌باشد.

پروسه اخذ ویزای سینگل کانادا

به همان اندازه که دریافت ویزای مولتی کانادا از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، دریافت ویزای سینگل نیز مهم و ضروری است.

ارائه این ویزا برای این‌ که ویزاهای چندین ‌بار ورود یا همان ویزای مولتی کانادا صادر گردد، سازمان مهاجرت و پناهندگی این کشور این بیانیه را عنوان کرده‌ است که این قبیل از ویزاها به ‌عنوان استاندارد اصلی برای فعالیت شناخته می‌شوند. اما ارائه ویزاهای یک‌ بار مصرف یا ویزای سینگل فقط باعث ورود یک ‌بار افراد به کانادا خواهد شد.

حال در شرایطی که فرد درخواست ویزای یک بار مصرف داشته باشد، اما طبق مدارک و اسناد مربوطه و صلاحدید تصمیم افراد سازمان پناهندگی کشور کانادا، صلاحیت کسب ویزای مولتی را داشته باشد، اداره‌ی صدور ویزا ممکن است برای فرد ویزای مولتی را در نظر بگیرد که این مسئله به ‌عنوان امتیاز مثبتی برای افراد شناخته خواهد شد.

اما مسئله مهم نگران‌کننده برخی از افراد در رابطه با این است که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟ در واقع در مدت ‌زمانی که این ویزا اعتبار دارد، فرآیند انجام فعالیت در کانادا وجود ندارد.

برای بررسی این ‌موضوع، کارشناسان و مشاوران زبده شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا بررسی‌ها و مطالعات بسیاری انجام داده‌اند که در ادامه این مطلب، نتایج آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ویزای سینگل در چه شرایطی برای افراد صادر خواهد شد؟

ویزای سینگل در چه شرایطی برای افراد صادر خواهد شد؟
ویزای سینگل در چه شرایطی برای افراد صادر خواهد شد؟

در برخی مواقع با توجه به ارائه مدارک افراد، ممکن است تا ویزای ورود یک باره به کانادا برای افراد در نظر گرفته شود. طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های کارشناسان شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود تا ویزای سینگل برای افراد در نظر گرفته شود، موارد زیر شمرده می‌شود.

  • این ‌که متقاضی فقط برای یک رویکرد خاص قصد مراجعه به کشور کانادا را داشته باشد، باعث ارائه ویزای سینگل خواهد شد.
  • طبق دستورالعمل‌های مخصوص کشوری و نکاتی که در رابطه با اخذ ویزا به واسطه سازمان مهاجرتی و شهروندی کانادا در نظر گرفته ‌است، ممکن است بنابر شرایط افراد، ویزای یک بار مصرف صادر گردد.
  • هنگامی ‌که فرد فقط هدف یک بازدید رسمی در کشور کانادا را داشته باشد، در واقع به ‌عنوان معافیت پرداخت متقاضی مورد صلاحیت استفاده از ویزای سینگل قرار خواهد گرفت.

ثبت تقاضای آنلاین اخذ ویزای کانادا

امکانات متعددی برای افراد فراهم شده ‌است تا امروزه به ‌سادگی بتوانند به ‌صورت آنلاین به اخذ ویزای کانادا بپردازند، به خصوص به ویزای مولتی کانادا دسترسی داشته باشند.

زیرا با توجه به پرسش این پاسخ که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، نتیجه حاصل‌ شده از نظر کارشناسان شرکت ایزی گل این است که تا زمانی‌ که مدت اعتبار پاسپورت فرد و تاریخ انقضای ویزای مولتی برای فرد وجود داشته باشد، امکان کار در کشور کانادا را نخواهد داشت.

به‌ همین دلیل شرایط کافی برای ثبت تقاضای آفلاین و آنلاین برای دریافت ویزای مولتی کانادا صورت گرفته ‌است. در صورتی‌ که فرد قصد اخذ ویزای مولتی را داشته باشد، می‌تواند فرم‌های مربوطه برای ثبت تقاضا را پر کند.

البته روش‌های آنلاین این امکان را برای افراد فراهم خواهد کرد تا از یک کارت اعتباری هزینه‌های مربوطه برای ثبت درخواست پرداخت کنند.

در کل مواردی که در باره ثبت درخواست ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود، عبارت است از:

در ابتدا باید فرم مد نظر را مطالعه کنید و دستورالعمل‌های مربوط به آن صفحه را انجام دهید. در صورت پر کردن اطلاعات اشتباه، تقاضای فرد با نتیجه منفی مواجه خواهد بود.

بعد از گذراندن مرحله قبل، باید هزینه‌ها را بر اساس جداول مخصوص پرداخت کنید.

هزینه‌ها از طریق چک معتبر یا بانک قابل پرداخت می‌باشد و بعد از به اتمام رساندن پروسه می‌توانید مراحل پرداخت آن ‌ها را در سایت رسمی دنبال کنید.

بعد از آن باید از مراکز رسمی و محل ثبت ویزای کانادا بازدید داشته باشید تا موقعیت شما بررسی شود.

با کامل کردن فرم اپلای می‌توانید درخواست خود را به ثبت برسانید.

سپس لازم است تا یک عکس بیومتریک از خود ارائه بدهید تا تقاضای شما بررسی شود.

با پرداخت هزینه‌های سرویس باید منتظر نتایج اخذ ویزای مولتی و سینگل کانادا باشید.

با گذراندن تمامی مراحل هنگامی ‌که ویژگی‌های شما برای دریافت ویزاهای کانادا بررسی شود، می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسانید. البته در این ‌باره اگر از افراد خبره کمک بگیرید، قطعا در نتیجه موفق‌تر خواهید بود.

متخصصین کاربلد همواره در شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین شرکت مسافرتی و تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شما هستند تا با راهنمایی‌های خود، راه را برای اخذ ویزای مولتی کانادا برای شما هموار نموده تا با استفاده از این ویزا بتوانید به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشید.

ویزای مولتی کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویزای مولتی کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟
ویزای مولتی کانادا چه ویژگی‌هایی دارد؟

در پاسخ به این پرسش که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، باید بگوییم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای اخذ ویزای مولتی کانادا وجود دارد، این است که افراد در مدت ‌زمان تعیین ‌شده قبل ‌از انقضای این ویزا می‌توانند فعالیت‌های کاری در کانادا داشته باشند.

این ویزا به افراد خارجی این امکان را می‌دهد تا برای ملاقات خانواده خود و تعطیلات به کشور کانادا سفر داشته باشند.

در برخی از مواقع افراد می‌توانند از این موقعیت استفاده کافی داشته باشند و یک کسب ‌و کار را آغاز کرده و یا بنا بر تحصیلات و توانایی‌های خود در مؤسسات آموزشی کانادا فعالیت داشته باشند. همین ‌طور امکان ادامه تحصیل نیز در برخی از مؤسسات وجود خواهد داشت.

البته تمامی این موارد بستگی دارد که آیا این مجوز برای شما به واسطه سازمان مهاجرت و محافظت از پناهندگان صادر شده ‌است یا شما اجازه استفاده از این امکانات را نخواهید داشت.

به ‌غیر از تمامی این موارد اگر دوره آموزشی شما برای تحصیل کمتر از ۶ ماه باشد، با داشتن اقامت موقت می‌توانید مجوز تحصیل برای کانادا را داشته باشید و دیگر نیاز به اخذ ویزای تحصیلی ندارید.

ویژگی‌های اصلی که در رابطه با ویزای مولتی کانادا وجود دارد

ویژگی‌های اصلی که در رابطه با ویزای مولتی کانادا وجود دارد، این است که می‌تواند برای افرادی که اجازه ورود به این کشور را دارند، این امکان را فراهم کند که در دوره‌های شش ‌ماهه وارد و خارج بشوند

و حدوداً به مدت ۱۰ سال یعنی قبل‌ از به اتمام رسیدن تاریخ پاسپورت می‌توانند از این امکانات استفاده داشته باشند و نیاز به تأیید دوباره برای هر مرحله ندارند.

پس در پاسخ به این سوال که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، باید بگوییم تا جایی ‌که ویزای مولتی شما اعتبار داشته باشد، می‌توانید از فعالیت‌های کاری در این کشور استفاده داشته باشید. البته اگر در هنگام اخذ ویزا مدارک شما به تایید سازمان مهاجرت کانادا رسیده باشید، این امکان برای شما فراهم است.

اما اگر همچنان نیازمند اطلاعات بیشتر در این‌ مورد می‌باشید و سؤالات ذهنی شما برطرف نشده ‌است، می‌توانید از همکاران بسیار مجرب شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا کمک بگیرید و از طریق مشاوره‌های آن‌ها بهترین تصمیم را برای اخذ ویزای کانادا داشته باشید.

نرخ خدمات بهداشت و درمان ویزای مولتی

یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های مهمی که برای ویزای مولتی وجود دارد این است که گاهی ممکن است برخی از افراد بیشتر از ۶ ماه تا چند سال با استفاده از این ویزا در کانادا بمانند.

به ‌عنوان نمونه برخی از دانشجوهای خارجی یا والدین شهروندان رسمی کانادا ممکن است از این ویزا استفاده داشته باشند.

حال مسئولان محترم اداره مهاجرت کانادا باید به این درک برسند که میزبان کانادایی که دارای ویزای مولتی می‌باشد، قصد دارد در چه مدتی در کانادا باقی بماند تا بتواند امکانات رفاهی و مشکلات پزشکی را برای آن‌ها در نظر بگیرد تا فرد بتواند در این مدت از ضمانت خدمات بهداشت و درمان بر اساس ویزای مولتی بهره‌مند شود.

در برخی مواردی که ویزای مولتی مورد تایید قرار گرفته‌ است، حداکثر مدت ‌زمان اعتبار آن بنا بر اعتبار پاسپورت افراد یعنی تا ۱۰ سال منهای ۱ ماه می‌باشد.

حال اگر فرد اقدامات لازم را برای اخذ ویزای مولتی کانادا انجام داده باشد، مسئول مربوطه قانع شده باشد که این فرد به ‌عنوان یک مقیم موقت کانادا شناخته می‌شود، امکانات رفاهی خدمات بهداشت و درمان نیز برای او صورت خواهد گرفت.

این روش اغلب برای پدربزرگ و مادربزرگانی که تحت حمایت والدین خود قرار دارند، پیشنهاد خواهد شد. البته افرادی که در تلاشند تا با استفاده از ویزای مولتی کسب‌ و کاری در کشور کانادا راه بیندازند، فقط بنا بر شرایطی می توانند از این شرایط استفاده داشته باشند.

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟
آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

با اطلاعات کلی که در رابطه با ویزای مولتی کانادا کسب کردید، باید به این درک برسید که اجازه کار با استفاده از ویزای مولتی کانادا به چه صورت می‌باشد.

طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های همکاران متخصص شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، در هر بار سفر با استفاده از ویزای مولتی کانادا، فرد می‌تواند حداکثر به مدت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشد.

بعد از گذشتن این بازه زمانی، فرد می‌تواند طبق قوانین منحصر به فردی که در کشور کانادا ارائه‌ شده است، از خاک کانادا خارج شود و دوباره مجدداً به این کشور بازگردد.

حال در این مدت‌ زمان، فرد می‌تواند با اخذ ویزای مولتی تا پایان اعتبار خود بدون داشتن هیچ محدودیتی چندین ‌بار ورود و خروج قانونی داشته باشد و این مساله اصولا نگران‌کننده نیست.

به ‌همین دلیل اگر فردی قصد راه‌اندازی بیزینس و فعالیت کاری در کانادا را دارد، می‌تواند در این بازه زمانی به  فعالیت کاری بپردازد.

اخذ اجازه کار با ویزای مولتی کانادا بر اساس قوانین وجود ندارد

به‌ عنوان نمونه چیزی که کاملاً بدیهی است، این است که اخذ اجازه کار با ویزای مولتی کانادا بر اساس قوانین وجود ندارد، اما افراد اگر قصد استفاده از فعالیت‌های کاری و اجازه کار در کانادا را داشته باشند، می‌توانند به مدت ۶ ماه بعد از ویزای بعد از اولین ورود، مجدداً از کشور کانادا خارج شوند و دوباره وارد شوند.

اعتبار ویزای مولتی کانادا به‌ صورت ده‌ ساله برای افراد در نظر گرفته می‌شود. اما با توجه به این‌ که اعتبار پاسپورت ایرانیان پنج‌ ساله می‌باشد

و ویزای مولتی فقط تا مدت ‌زمان اعتبار پاسپورت حمایت افراد را بر عهده خواهد گرفت، ویزای مولتی برای افراد ایرانی پنج‌ ساله صادر می‌گردد. به ‌همین دلیل است که برخی از افراد این نوع از ویزا را با نام ویزای پنج ‌ساله می‌شناسند.

قوانین مربوط به ویزای مولتی کانادا

شرایط خاص تعیین‌ شده ای که از نظر اداره مهاجرت کانادا به ‌عنوان لازمه دریافت ویزای مولتی در نظر گرفته می‌شود، متفاوت است و ممکن است سخت‌گیری‌های بسیاری توسط افسران پرونده در حیطه صدور این ویزا برای ایرانیان در نظر گرفته شود.

حال به قوانین اصلی برای اخذ این ویزا اشاره خواهیم داشت. در صورتی ‌که فرد حتی یکی از شروط زیر را نداشته باشد، امکان دریافت ویزای مولتی را نخواهد داشت.

  • به اثبات رساندن ترک کانادا با اتمام تاریخ اعتبار ویزا
  • عدم مجوز کار با ویزای مولتی کانادا
  • مجاز نبودن به تحصیل در کانادا
  • عدم وجود هیچ‌ گونه سوابق کیفری
  • به خطر انداختن امنیت اجتماعی
  • سلامت جسمی و روانی
  • ارائه مدارک لازم

برای راهنمایی بیشتر و پاسخ به سوالات خود در زمینه اجازه فعالیت‌های کاری با ویزای مولتی کانادا می‌توانید از شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرت به کانادا کمک و راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول برای ویزای مولتی کانادا چه مواردی می‌باشد؟

سوالات متداول برای ویزای مولتی کانادا چه مواردی می‌باشد؟
سوالات متداول برای ویزای مولتی کانادا چه مواردی می‌باشد؟

با توجه به این ‌که ممکن است سوال ذهنی شما در رابطه با این که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، برطرف نشده باشد، در ادامه مبحث به پاسخ برخی از پرسش‌های متعدد در این زمینه خواهیم پرداخت.

آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟

یکی از سوالات متعددی است که شخصی که دارای ویزای مولتی کانادا می‌باشد، اجازه کار در این کشور خواهد داشت.

یکی از الزامات اصلی و مهم در زمینه صدور این ویزا این است که فرد اجازه‌ی کار یا تحصیل در این کشور را ندارد. در واقع داشتن شغل در طول بازه مدتی که فرد دارای ویزای مولتی می‌باشد، کاملاً غیر قانونی خواهد بود.

البته مسئله مهمی در این ‌باره وجود دارد که فرد می‌تواند مشارکت‌های خاصی در فعالیت‌های شهری داشته باشد.

مسئله مهم این است که فردی که با استفاده از ویزای توریستی مولتی به ‌صورت موقت در کشور کانادا اقامت داشته باشد، نمی‌تواند از حق شهروندی همچون تحصیل و کار بهره‌مند شود

و حتی در برخی از مواقع هم از برخی از امکانات و خدمات رفاهی و درمانی نیز برخوردار نخواهد بود. اما تمامی این موارد بستگی به شرایط افراد خواهد داشت، زیرا در برخی موارد استثنا نیز وجود دارد.

برای دریافت ویزای مولتی و روال کار، چقدر زمان داریم؟

بعد از این‌ که مراحل اولیه و مدارک کامل فرد برای درخواست ویزای مولتی در سازمان مهاجرت کانادا به ثبت برسد و موفقیت‌آمیز باشد، در نهایت مدارک شما از سمت سازمان ارزیابی خواهد شد و ایمیلی در این خصوص برای شما فرستاده خواهد شد.

این ایمیل به شما این هشدار را می‌دهد که در بازه زمانی سی‌ روزه باید روال کامل کردن مدارک خود و عکس دیجیتال بیومتریک را انجام بدهید و آن‌ها را کامل کنید. برای این کار باید به سفارت کانادا مراجعه کنید.

البته اگر در این خصوص همچنان سوالات متعددی دارید، همکاران و مشاوران زبده شرکت ایزی گل در کنار شما هستند تا از راهنمایی‌های آن‌ها نتایج خوبی از اخذ ویزای مولتی بگیرید.

مهم‌ترین الزامات اخذ ویزای مولتی کانادا چه مواردی است؟

مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود افسر پرونده شما نتیجه بگیرد که شما شرایط کافی را برای ویزای مولتی دارید، نداشتن مجوز تحصیل و کار در شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا می‌باشد.

در واقع در حین این پروسه فرد باید سلامت کامل داشته باشد و هیچ‌ گونه سوابق کیفری نداشته باشد. این چندین مسئله اهمیت بالایی برای برخورداری از ویزای مولتی دارد.

به‌ عبارت ‌دیگر با این قوانین، دولت کانادا درصدد است که مطمئن شود فرد هیچ‌ گونه خطری برای سلامت جامعه و کشور کانادا نخواهد داشت.

چه مواردی می‌تواند پروسه ویزای مولتی را به موفقیت برساند؟

افرادی که سوابق سفر کاری خوب به کشورهای قدرتمند داشته باشند و پاسپورت کشورهایی همچون ژاپن یا اروپا را داشته باشند، بیشتر می‌توانند روی شانس اخذ ویزای مولتی کانادا حساب باز کنند.

در واقع این سوابق سفر شما و مهرهای ویزا در نهایت بررسی و ارزیابی مدارک شما برای اخذ ویزای مولتی بیشتر کاربرد خواهد داشت.

در کنار این مسئله تمکن مالی خوب و تامین هزینه‌های زندگی به ‌عنوان امتیاز‌های مثبت برای دولت کانادا شناخته خواهد شد و می‌توانید از این پروسه به ویزای مولتی کانادا دست پیدا کنید.

با استفاده از این مطالب، قطع به‌ یقین می‌توان در پاسخ به این پرسش که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد، گفت که یکی از مهم‌ترین بندهای اصلی برای اخذ این ویزا عدم کار و تحصیل در این کشور می‌باشد.

اما اگر همچنان به پاسخ پرسش خود نرسیده‌اید، شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شماست تا شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کند.

حرف آخر

حرف آخر
حرف آخر

در تمامی مطالب بالا تلاش کردیم تا اطلاعات عمده و اساسی در رابطه با انواع ویزای کانادا برای شما داشته ‌باشیم. اما مبحث اصلی در رابطه با اخذ ویزای مولتی کانادا می‌باشد.

دغدغه ذهنی بسیاری از افراد این است که آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان کار کرد؟ طبق مطالب گفته ‌شده، شرایط و همه مواردی که باعث می‌شود شما به ویزای مولتی کانادا دست پیدا کنید، این است که امکان کار کردن و تحصیل با اخذ این ویزا را نخواهید داشت.

پس با ذکر این مطالب باید از ویزاهای کاری برای فعالیت در کانادا استفاده داشته باشید. طبق این مطالب، سطح اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کرد.

اما اگر همچنان نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌باشید، شرکت ایزی گل به عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شماست تا با خدمات ارزنده کارشناسان و مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها بتوانید به بهترین شرایط دست یابید.

در صورتی ‌که نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان و متخصصین شرکت ایزی گل ارتباط برقرار کنید. امید آن است که استفاده از این مطلب برای آگاهی بیشتر شما مفید و مثمر ثمر واقع شود.

https://cutt.ly/JVdNvBL

ezgoal@