با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد

در این مقاله می خوانیم که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

همان طور که می دانید ویزای کانادا از اعتبار زیادی برخوردار است و با کسب ویزای مولتی امکان سفر به بیش از 15 کشور جهان برای شما فراهم می شود.

ویدئو با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد

از اینجا می توانید از قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا مطلع شوید.

در ادامه در رابطه با انواع ویزای کانادا به خصوص ویزای مولتی بیشتر می دانیم:

بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

انواع ویزای گردشگری چیست؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

چه چیزی بر زمان پردازش ویزای کانادا تاثیر می گذارد؟

آیا امکان ریجکت ویزای کانادا وجود دارد؟

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است؟

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان در کانادا کار کرد؟

اطلاعات ضروری دعوت نامه برای ویزای مولتی چه مواردی است؟

تبدیل ویزای مولتی به اقامت به چه شکل است؟

شرایط مالی برای دریافت ویزای مولتی کانادا چیست؟

سخن پایانی

 

بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟
بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

بیشتر افرادی که قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند بر آنند تا بدانند که بهترین روش مهاجرت به کانادا چیست.

همان طور که می دانید روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و به همین خاطر ویزاهای مختلف نیز برای افراد صادر می گردد. در ادامه برخی از روش های مهاجرت به کانادا بیان شده است:

مهاجرت تحصیلی

یکی از روش های مهاجرتی به کانادا، مهاجرت تحصیلی است. به ازای مدت زمان تحصیل ویزای تحصیلی صادر می شود.

چنانچه فرد در طی زمان تحصیل تمام قوانین مهاجرتی کشور کانادا را رعایت کرده باشد، می تواند ویزای تحصیلی خود را به کاری تغییر دهد و در کانادا مشغول به کار شود و پس از مدتی اقامت دائم خود را دریافت کند.

پیشنهاد می کنیم از پست ویزای مولتی کانادا دیدن کنید.

مهاجرت کاری

نوع دیگری از مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری است. در این نوع از مهاجرت فرد با کارفرمایان کانادایی در ارتباط است و از طریق دعوت نامه کار، به این کشور مهاجرت می کند.

البته راهی که عنوان شد یکی از شیوه های مهاجرت کاری به کانادا است. چنانچه قصد دارید از طریق کار به کشور کانادا مهاجرت کنید می توانید با مشاوران ما در شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

کشور کانادا از سرمایه گذاران استقبال می کند و در مقابل حقوق و مزایای خوبی به سرمایه گذاران اهدا می کند. همچنین برای سرمایه گذاران و همراهان پاسپورت کانادایی صادر می کند.

شروع پروژه های استارتاپ

دیگر روش مهاجرتی به کانادا، شروع پروژه های استارتاپ در این کشور است. البته لازم به ذکر است که همه پروژه های استارتاپ از طرف دولت کانادا پذیرفته نمی شود و پروژه استارتاپ باید با نمونه های مشابه رقابت داشته باشد و هم چنین ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. هم چنین لازم به ذکر است که تامین هزینه استارتاپ بر عهده خود فرد است.

در قسمت بالا، تعدادی از روش های مهاجرت به کانادا عنوان شد. این که بهترین روش برای مهاجرت به کانادا کدام روش است، یک موضوع کلی است و نمی توان برای همه افراد نسخه یکسان پیچید.

یکی از راه های مهاجرت دریافت ویزای مولتی کانادا است. با در دست داشتن ویزای مولتی می توان به کشورهای مختلفی سفر کرد.

یکی از سولاتی که همیشه برای مهاجران مطرح است این است که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟ پاسخ این سوال را از مشاوران ما در شرکت مهاجرتی ایزی گل بخواهید.

شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟

شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟
شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟

از آن جایی که کشور کانادا یک کشور خوب پیشرفته با امکانات مدرن است، بنابراین مقصد بسیاری از مهاجران است. به دلیل مهاجرت سیل زیادی از مهاجران به این کشور، دولت کانادا قوانین سخت گیرانه ای برای ورود به این کشور برای مهاجران در نظر گرفته است.

در ادامه چند مورد از مهم ترین شرایط مهاجرتی به کانادا را مطرح می کنیم. اما اگر قصد مهاجرت چه از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا مولتی را دارید، بهتر است که از قبل با تمام قوانین مهاجرتی آشنایی داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می شود که با شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید.

مدرک زبان

دانستن زبان انگلیسی و داشتن مدرک معتبر زبان، یکی از شرایط مهاجرتی به کانادا است. بسیاری از مهاجران قصد مهاجرت از طریق ویزای مولتی را دارند. چرا که می دانند با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. این دسته از مهاجران نیز باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.

داشتن تمکن مالی

تمکن مالی دیگر موردی است که مهاجران قبل از ورد به کانادا باید به فکر آن باشند. مهاجران باید هزینه زندگی حداقل برای یک سال زندگی کردن در کانادا را داشته باشند.

داشتن دعوت نامه

دیگر شرایط مهاجرتی به کانادا، داشتن دعوت نامه از سوی کارفرمایان کانادایی و یا از طریق دانشگاه های این کشور است.

افرادی که قصد دریافت ویزای کاری و یا تحصیلی را دارند، حتما باید مدرک مربوط به کارفرما و یا دانشگاه را ارائه دهند تا ویزا برای آنان صادر گردد.

ارائه مدارک شناسایی ترجمه شده معتبر

یکی دیگر از شرایطی که حتما باید توسط مهاجران برای هر نوع ویزایی رعایت شود، ترجمه مدارک هویتی و کاری به زبان انگلیسی توسط دارالترجمه های معتبر است.

در قسمت بالا تعدادی از شرایط ضرور برای دریافت ویزای کانادا مطرح شد. بسته به نوع مهاجرت شرایط نیز متفاوت خواهد بود. از طریق شرکت مهاجرتی ایزی گل می توانید از کلیه شرایط مهاجرتی برای هر نوع از مهاجرت را جویا شوید.

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟
هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

این که هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است، موردی متغییر است و بستگی به نوع ویزا دارد. در ادامه چند مورد از رایج ترین انواع مهاجرت و هزینه های آن را بررسی می کنیم:

ویزای تحصیلی

اگر قرار باشد برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنید، باید بتوانید از پس هزینه های زندگی و هم چنین شهریه دانشگاه برآیید. البته برای کاهش هزینه های زندگی در کانادا، دولت کانادا به دانشجویان خوابگاه های دانشجویی اجاره می دهد که هزینه آن خیلی کم تر از هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در کانادا است.

ویزای کاری

همان طور که عنوان شد، ویزای کاری نوعی دیگر از روش مهاجرت به کانادا است. با این که با انجام کار حقوق دریافت می کنید اما باید پس اندازی برای تامین هزینه های زندگی اعم از اجاره مسکن، خورد و خوراک، رفت و آمد و … تا حداقل 6 ماه داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده به این کشور مهاجرت کنید.

ویزای استارتاپ

استارتاپ ها راه دیگر مهاجرت به کانادا هستند. اگر صاحب ایده جدید و نو هستید باید بدانید که داشتن افکار جدید کفایت نمی کند و باید هزینه های راه اندازی کسب و کار خود را نیز تامین کنید.

در صورتی که سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار خود را نداشته باشید نمی توانید به کانادا مهاجرت کنید. به علاوه هزینه های زندگی را نیز در نظر بگیرید.

ویزای گردشگری

نوعی از ویزای گردشگری، ویزای مولتی کانادا است. حتما می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

بنابراین تمام هزینه های لازم شامل هزینه اقامت در کانادا و یا سایر کشورها، هزینه خوراک، هزینه بازدید از مناطق تفریحی وهزینه بازگشت و سایر موارد مربوط به امور گردشگری را باید بپردازید.

در قسمت بالا تعدادی از موارد و هزینه هایی که در امر مهاجرت با آن رو به رو می شوید، بیان شد. علاوه بر مواردی که در قسمت بالا بیان شد، هنگام دریافت ویزا هزینه هایی جهت ترجمه مدارک، رزرو وقت مشاوره و … نیز باید بپردازید. معمولا این هزینه ها به دلار کانادا دریافت می گردد.

انواع ویزای گردشگری کانادا چیست؟

انواع ویزای گردشگری کانادا چیست؟
انواع ویزای گردشگری کانادا چیست؟

ویزای توریستی و یا گردشگری کانادا به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری، دیدار والدین و یا فرزندان، شرکت در سمینارهای کوتاه مدت و … صادر می شود. ویزاهای گردشگری در دسته ویزاهای کوتاه مدت قرار می گیرند.

اما ویزای گردشگری دو نوع دارد: ویزای گردشگری یک بار ورود و ویزای گردشگری چند بار ورود مولتی

ویزای گردشگری یک بار ورود

همان طور که از نام این ویزا مشخص است، با در دست داشتن این ویزا تنها یک بار و به مدت 6 ماه می توان در کانادا اقامت داشت و به محض پایان اعتبار ویزا باید کانادا را ترک کرد. برای ورود مجدد به کانادا باید دوباره درخواست ویزا داد.

ویزای گردشگری چند بار ورود

ویزای گردشگری چند بار ورود کانادا به شما اجازه می دهد که بدون محدودیت و بدون دریافت مجدد ویزا به کانادا سفر کنید و هر بار تا 6 ماه اقامت داشته باشید.

مدت اعتبار ویزای مولتی 5 سال است. دریافت ویزای مولتی مزایای زیادی دارد. در ادامه همین مقاله می خوانیم که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

همان طور که اشاره شد، ویزای گردشگری کانادا مزایای زیادی دارد و ذکر این نکته مهم است که با در دست داشتن ویزای گردشگری، امکان کار و تحصیل برای مهاجران وجود نخواهد داشت.

چنانچه قصد دارید در کانادا به کار و یا تحصیل مشغول شوید و به نوعی به دنبال اخذ ویزای بلند مدت هستید، پیشنهاد می شود که به موسسه مهاجرتی ایزی گل مراجعه فرمایید و روند مهاجرت خود را از طریق این شرکت پیگیری بفرمایید.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟
ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا یکی از انواع ویزای گردشگری است که در دسته ویزاهای اقامت کوتاه مدت طبقه بندی می شود. اعتبار ویزا 10 ساله است اما از آن جایی که ویزا بدون پاسپورت اعتبار ندارد و پاسپورت های ایرانی اعتبار 5 ساله دارند، بنابراین مدت اعتبار ویزای مولتی نیز 5 ساله در نظر گرفته می شود.

با هر بار وارد شدن به خاک کانادا امکان اقامت 6 ماهه نیز برای شما فراهم می شود و این رفت و آمدها به کانادا نامحدود است.

این مورد بدان معنا است که چنانچه مدت اعتبار 6 ماهه شما به پایان برسد، فقط کافی است که به مدت چند روز از خاک این کشور خارج شوید و بعد از چند روز دوباره می توانید به کانادا برگردید.

بهتر است بدانید که ویزای مولتی کانادا مزایای زیادی دارد و حتما شنیده اید که با ویزای مولتی کانادا می توان به چه کشورهایی سفر کرد. بنابراین در مدتی که باید خاک کانادا را ترک کنید می توانید به کشورهایی که ویزای مولتی کانادا را قبول دارند، سفر کنید و بعد از آن دوباره به کانادا باز گردید.

اما ذکر این نکته مهم است که امکان کار و تحصیل برای افرادی که ویزای مولتی کانادا را دریافت کرده اند، فراهم نیست. تنها در صورتی که شرایط ویژه ای داشته باشید می توانید به صورت محدود در این کشور کار کنید.

امکان تحصیل از طریق ویزای مولتی کانادا نیز فراهم نیست اما شرکت در سمینارهای آموزشی کوتاه مدت اشکالی ایجاد نمی کند.

ویزای مولتی کانادا بیشتر برای افرادی مناسب است که مرتبا باید به این کشور سفر کاری داشته باشند و یا افرادی که والدین و یا فرزندشان در کانادا زندگی می کند و قصد سر زدن به عزیزان خود را دارند.

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟
شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

دولت کانادا قوانین سخت گیرانه ای برای ورود مهاجران در نظر گرفته است. خواه این مهاجران برای گشت و گذار به کانادا سفر کرده باشند و یا داوطلب دریافت ویزای طولانی مدت را داشته باشند.

اول از هر چیز باید به دولت کانادا این اطمینان را بدهید که وضعیت مالی خوبی دارید. اگر قرار است که همراهی با خود ببرید باید بتوانید هزینه های فردی وی را نیز تامین کنید.

همچنین مقدار بودجه شما باید به حدی باشد که بتوانید هزینه های بازگشت را بپردازید. می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. بنابراین هزینه های سفر را نیز باید در نظر بگیرید.

دومین موردی که از شرایط اخذ ویزای کانادا محسوب می شود این است که باید ثابت کنید که فقط در موعد مقرر در خاک کشور کانادا می مانید و قبل از سررسید زمان تعیین شده کانادا را ترک می کنید. در واقع باید هدف خود را از سفر تعیین کنید.

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که سابقه کیفری می تواند کار را برای دریافت ویزای مولتی کانادا با مشکل رو به رو کند. همچنین سلامت جسم و روان شما باید تایید شود تا بتوانید ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید.

همان طور که گفته شد، اقدام برای دریافت ویزای مولتی کانادا کمی دشوار است و شرایط خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. اما این شرایط برای افرادی که والدین یا فرزندشان در کانادا زندگی می کند، کمی راحت تر است.

بهتر است که جهت اطمینان از شرایط ذکر شده با یک شرکت مهاجرتی نیز در ارتباط باشید. شرکت مهاجرتی ایزی گل تمامی خدمات مربوط به امور مهاجرت را ارائه می کند.

مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟
مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا نوعی از ویزای گردشگری است که دریافت آن با مزایای زیادی همراه است. در ادامه برخی از مزایای ویزای مولتی را بررسی می کنیم:

عدم نیاز به تمدید ویزا تا پایان اعتبار پاسپورت

یکی از مزیت های دریافت ویزای مولتی کانادا این است که می توان به صورت نامحدود به این کشور سفر کرد تا زمانی که پاسپورت اعتبار دارد.

مدت اقامت طولانی

مزیت بزرگ دریافت ویزای مولتی این است که با در دست داشتن این ویزا می توان به مدت 6 ماه در کانادا اقامت داشت. برای تمدید این ویزا فقط کافی است تا چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید و دوباره به کانادا وارد شوید تا مدت زمان ویزای شما برای 6 ماه دیگر تمدید شود.

این مورد می تواند انتخاب مناسبی باشد برای افرادی که تمایل دارند کار و زندگی را در کانادا بررسی کنند و بعد از آن برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

هزینه پایین دریافت این ویزا

یکی دیگر از مزیت های دریافت ویزای مولتی کانادا این است که هزینه دریافت این ویزا مناسب است و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند.

سفر به بیش از 15 کشور جهان بدون دریافت ویزای مجدد

شاید بتوان مهم ترین مزیت دریافت ویزای مولتی را این دانست که امکان سفر به بیش از 15 کشور دنیا بدون دریافت ویزا امکان پذیر است. در ادامه همین مقاله پاسخ می دهیم که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

شرکت در دوره های کوتاه مدت و یا سمینارها

برای شرکت در دوره های کوتاه مدت و یا سمینارها می توانید ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید. با این که امکان تحصیل با ویزای مولتی کانادا وجود ندارد اما شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت بلامانع است.

اگر شما هم قصد دریافت ویزای مولتی کانادا را دارید، بهتر است که مراحل دریافت ویزای مولتی کانادا را همراه با یک شرکت بزرگ مهاجرتی انجام دهید.

چرا که شرکت مهاجرتی ایزی گل از تمام قوانین و شرایط مهاجرتی کشور کانادا آگاهی دارد و می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟
با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟

یکی از مزیت های بزرگ دریافت ویزای مولتی کانادا این است که با در دست داشتن این ویزا می توان به بیش از 15 کشور دنیا سفر کرد. در ادامه به معرفی چند کشور که با دریافت ویزای مولتی امکان سفر به آن ها وجود دارد، می پردازیم:

مراکش

با دریافت ویزای مولتی کانادا امکان اقامت کوتاه مدت در کشور مراکش وجود دارد. مراکش یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تفریح و کار است.

آنگولیا

آنگولیا یکی از کشورهای جزایر کارائیب است که به افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند، اجازه اقامت 90 روزه را می دهد.

برمودا

برمودا دیگر کشوری است که با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا، امکان اقامت 30 روزه را به گردشگران می دهد.

گرجستان

با ارائه ویزای مولتی کانادا، امکان اقامت 90 روزه نیز برای گردشگران وجود دارد.

عمان

عمان این کشور زیبا و پر از جاذبه های دیدنی به افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند، اجازه اقامت 30 روزه را می دهد.

مقدونیه

مقدونیه که در همسایگی یونان واقع شده است و زیبایی های گردشگری فراوانی دارد، به گردشگران دارای ویزای مولتی کانادا اجازه 15 روز اقامت را می دهد.

انگلستان

کشور انگلستان برای اتباع ایرانی قوانین سر سختانه ای در نظر گرفته است. به طوری که با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا اجازه اقامت 24 ساعته برای ایرانیان فراهم است. این در حالی است که برای سایر مهاجران قوانین اقامت متفاوت است.

قطر

قطر نیز یکی دیگر از کشورهایی است که امکان اقامت به گردشگران خارجی دارای ویزای مولتی را به مدت 30 روز می دهد.

تورکس و کایکوس

افراد دارای ویزای مولتی کانادا با هر ملیتی امکان اقامت 90 روزه در این جزایر زیبا را دارند.

دومینیکن

دومینیکن یکی دیگر از کشورهای آمریکایی است که مقصد بسیاری از گردشگران است. دولت دومینیکن اجازه اقامت 30 روزه را به افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا هستند، می دهد.

کوبا

کوبا مقصد گردشگری مهمی برای گردشگرانی است که از دیدن جاذبه های طبیعی لذت می برند. دولت کوبا اجازه اقامت 30 روزه  برای افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند، صادر می کند.

پاناما

پاناما کشوری سرسبز با مناطق بکر و زیبا است. امکان دریافت ویزای پاناما برای ایرانیان سخت است. اما ایرانیان با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا می توانند به مدت 30 روز در این کشور اقامت کنند.

کاستاریکا

دیگر کشوری که اجازه اقامت در آن تنها با در دست داشتن ویزای مولتی امکان پذیر است، کاستاریکا است که گردشگران می توانند چیزی در حدود 30 روز اقامت داشته باشند.

مکزیک

مکزیک دیگر کشوری است که امکان ورود به خاک آن با در دست داشتن ویزای مولتی امکان پذیر است. با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا می توان در این کشور اقامت 180 روزه داشت.

در قسمت بالا متوجه شدیم که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. همچنین مدت اقامت در هر کشور بیان شد. اما قوانین مهاجرتی هر کشور متفاوت است.

چنانچه تمایل دارید با در دست داشتن ویزای کانادا به کشور دیگری سفر کنید، بهتر است قوانین مهاجرتی آن کشور را از قبل بدانید. شرکت مهاجرتی ایزی گل به شما کمک می کند تا از تمام قوانین مهاجرتی کشور مقصد به خوبی آگاهی پیدا کنید.

چه چیزی بر زمان پردازش ویزای کانادا تاثیر می گذارد؟

چه چیزی بر زمان پردازش ویزای کانادا تاثیر می گذارد؟
چه چیزی بر زمان پردازش ویزای کانادا تاثیر می گذارد؟

بیشتر افرادی که تمایل دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تمایل دارند که بدانند زمان پردازش ویزای کانادا چقدر است و چه عواملی بر روی زمان پردازش تاثیر گذار است.

به طور معمول زمان پردازش ویزای کانادا بین 12 تا 27 روز طول می کشد که عواملی که در ادامه مطرح می شود می تواند بر روی زمان پردازش تاثیر گذار باشد:

نوع ویزا

این که به چه عنوان درخواست ویزا کرده باشید می تواند بر روی زمان پردازش ویزا اثر گذار باشد. معمولا ویزاهایی با اقامت طولانی تر بیشتر مورد ارزیابی دولت کانادا قرار می گیرد و این امر مدت زمان پردازش را طولانی تر می کند.

نوع درخواست ویزا

این که درخواست خود را برای دریافت ویزا چگونه عنوان کرده باشید، خیلی مهم است. بهتر است بدانید که درخواست های الکترونیک سریع تر از درخواست های کاغذی مورد ارزیابی قرار می گیرند. معمولا درخواست های الکترونیک ظرف مدت نهایتا 2 هفته بررسی می شوند.

ارائه کامل مدارک

بهتر است که در هنگام تحویل مدارک برای دریافت ویزا تمام مدارک را تحویل دهید. نقص در وجود مدارک می تواند کار دریافت ویزای شما را به تاخیر بیندازد.

کرونا

یکی دیگر از عواملی که روند دریافت ویزای کانادا را کند کرده است، بیماری کرونا است. به دلیل شرایط بیماری که تعداد کارکنان و نیرو ها کم شده است، روند پیگیری امور مربوط به ویزا با کمی تاخیر رو به رو بوده است اما اکنون و با بهتر شدن اوضاع روند صدور ویزا تا حدی تسریع یافته است.

در قسمت بالا تعدادی از مواردی که بر روی زمان پردازش ویزای کانادا اثر گذار بود، مطرح شد. همان طور که در قسمت های قبل تر اشاره شد حتما می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

برای این که روند دریافت ویزا با تاخیر رو به رو نشود نکات گفته شده را فراموش نکنید و برای تسریع روند مهاجرتی به یک شرکت مهاجرتی خوب مراجعه می کنید. شرکت مهاجرتی ایزی گل بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

آیا امکان ریجکت ویزای کانادا وجود دارد؟

آیا امکان ریجکت ویزای کانادا وجود دارد؟
آیا امکان ریجکت ویزای کانادا وجود دارد؟

در برخی از موارد امکان ریجکت ویزا وجود دارد. افسر پرونده بعد از بررسی ممکن است ویزای شما را به اصطلاح ریجکت کند که در این صورت نمی توانید ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید.

می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. بنابراین در صورت عدم تایید نمی توانید به این کشورها نیز سفر کنید و برای سفر به این کشورها باید ویزای جداگانه هر کشور را بگیرید.

البته در نامه ای به شما توضیح داده می شود که دلیل ریجکت ویزا چیست و شما می توانید اعتراضی بر روی نامه بگذارید. در ادامه دلایل ریجکتی ویزا بیان شده است:

وجود شبهه در رابطه با بازگشت

چنانچه شما نتوانید دلایل قانع کننده ای مطرح کنید که پس از پایان اعتبار ویزا به کشور خودتان باز می گردید، ویزای شما ریجکت می شود.

عدم تمکن مالی

چنانچه شرایط مالی برای گذران 6 ماه زندگی در کانادا را نداشته باشید، نمی توانید امیدوار باشید که با درخواست ویزای شما موافقت شود.

نداشتن پیوند قابل اعتماد خانوادگی

می دانید که با داشتن ویزای مولتی کانادا می توانید به خانواده خود سر بزنید. اما اگر نسبت فامیلی شما دور باشد نمی توان انتظار داشت که با درخواست شما موافقت شود.

مشخص نبودن هدف سفر

چنانچه دعوت نامه معتبری نداشته باشید و یا انگیزه شما از سفر به کانادا مشخص نباشد، نمی توانید روی ویزای مولتی حساب باز کنید.

درخواست عنوان اشتباه ویزا

به یاد داشته باشید که درخواست عنوان اشتباهی برای ویزا انجام ندهید. اگر قصد دارید در کانادا مشغول به کار و تحصیل شوید، نباید درخواست ویزای مولتی بدهید.

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است؟

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است؟
قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است؟

برای دریافت ویزای مولتی کانادا، هزینه هایی باید انجام بدهید تا درخواست شما مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از هزینه هایی که در هنگام درخواست ویزا از شما دریافت می شود، هزینه بررسی و انگشت نگاری می باشد.

هزینه بررسی پرونده و هم چنین انگشت نگاری برای انواع ویزاها یکسان نیست و با توجه به نوع ویزا این هزینه متغییر خواهد بود. در رابطه با هزینه ویزای توریستی 185 دلار از شما دریافت می شود که 100 دلار آن مربوط به بررسی پرونده و 85 دلار در رابطه با انگشت نگاری می باشد.

البته شرایط سنی نیز می تواند بر میزان هزینه ها اثر گذار باشد. برای مثال افراد زیر 14 سال و بالای 75 سال، لازم نیست هزینه ای را بابت انگشت نگاری بپردازند و فقط از آن ها هزینه 100 دلاری بررسی پرونده دریافت می شود.

علاوه بر این هزینه، بابت ترجمه مدارک خود نیز باید مبلغی را بپردازید. توصیه می شود برای جلوگیری از هزینه مجدد این کار را توسط دارالترجمه های رسمی انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

هزینه دیگری که باید بابت دریافت ویزا بپردازید، هزینه حق وکالت موسسه گردشگری است. پرداخت هزینه وکالت هر چقدر هم که باشد، ارزشمند است چرا که روند مهاجرت به کانادا را آسان تر می کند. می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. بنابراین بهتر است که برای دریافت ویزای مولتی کانادا به موسسه گردشگری ایزی گل مراجعه فرمایید.

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان در کانادا کار کرد؟

آیا با ویزای مولتی کانادا می توان در کانادا کار کرد؟
آیا با ویزای مولتی کانادا می توان در کانادا کار کرد؟

یکی از ویزاهای گردشگری ویزای مولتی کانادا است. ویزای مولتی کانادا دارای مزایای زیادی است. حتما می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد بدون آن که نیاز به دریافت ویزای مجدد باشد.

ویزای مولتی کانادا برای افرادی صادر می شود که تمایل دارند بیش از 6 ماه در کانادا بمانند. می دانید که با در دست داشتن ویزای گردشگری باید قبل از 6 ماه کانادا را ترک کنید اما اگر قصد دارید بیش از 6 ماه در کانادا بمانید می توانید ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید. شرکت مهاجرتی ایزی گل می تواند انتخاب مناسبی برای انجام امور مهاجرتی باشد.

یکی از سوال هایی که مهاجران اغلب در ذهن دارند، این است که آیا می توانند با ویزای مولتی کانادا کار کنند یا خیر. جواب این سوال خیر است. دولت کانادا به افرادی که ویزای مولتی کانادا را دریافت کرده اند، اجازه کار نمی دهد مگر با شرایط زیر:

همسر شما ویزای کاری و یا تحصیلی داشته باشد

چنانچه همسر شما یک دانشجو در کانادا است و یا در این کشور کار می کند می توانید درخواستی بدهید تا ویزای مولتی شما به کاری تبدیل شود.

با درخواست اقامت دائم شما موافقت شده است

دیگر روشی که می توانید اجازه کار در کانادا را پیدا کنید، این است که درخواست اقامت دائم داده اید و با درخواست شما موافقت شده است و تا زمان دریافت کارت اقامت تمایل به کار در کانادا را دارید.

اگر که ویزای مولتی کانادا را دارید و شرایطی را که در قسمت بالا بیان شد دارید و می خواهید در کانادا مشغول به کار شوید، بهتر است که ابتدا با یک تیم خوب مشاوره صحبت کنید تا بدانید که آیا شما واجد شرایط برای کار کردن در کانادا هستید و یا خیر. تیم مهاجرتی ایزی گل می تواند گزینه بسیار مناسبی  برای همراهی شما در امور پیچیده مهاجرت باشد.

اطلاعات ضروری دعوت نامه برای ویزای مولتی چه مواردی است؟

اطلاعات ضروری دعوت نامه برای ویزای مولتی چه مواردی است؟
اطلاعات ضروری دعوت نامه برای ویزای مولتی چه مواردی است؟

همان طور که می دانید یکی از راه های دریافت ویزای مولتی کانادا دریافت دعوت نامه است. دریافت ویزای مولتی کانادا مزایای زیادی دارد. حتما می دانید که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد.

بنابراین با دریافت ویزای مولتی علاوه بر این که می توانید به دیدار خانواده خود بروید می توانید به کشورهای مختلفی سفر کنید.

اما برای دریافت ویزای مولتی کانادا از طریق دعوت نامه، یک سری اطلاعات و مدارک لازم است که در ادامه به آن ها اشاره می شود. برخی از اطلاعات در رابطه با شخص میزبان  است و برخی دیگر در رابطه با فرد میهمان:

  • نام و نام خانوادگی میزبان
  • نام کامل میهمان
  • تاریخ تولد میهمان و میزبان به صورت دقیق
  • آدرس و شماره تلفن هر دو شخص میهمان و میزبان
  • تعیین نسبت
  • تعیین مدت اقامت فرد مهمان
  • تعیین هدف از سفر
  • تعیین محل اقامت شخص
  • تعیین و تضمین تامین هزینه های مدت اقامتفرد میهمان
  • مشخص کردن زمان ترک کانادا

در قسمت بالا تعدادی از مواردی مطرح شد که در رابطه با دعوت نامه بودند. اگر قصد دریافت دعوت نامه برای دریافت ویزای مولتی را دارید، پیشنهاد می شود که جهت تسریع امور مربوطه به یک شرکت مهاجرتی مراجعه فرمایید. شرکت مهاجرتی ایزی گل انتخاب مناسبی است که می تواند در تمام امور مربوط به مهاجرت شما را همراهی کند.

تبدیل ویزای مولتی به اقامت به چه شکل است؟

تبدیل ویزای مولتی به اقامت به چه شکل است؟
تبدیل ویزای مولتی به اقامت به چه شکل است؟

از آن جایی که مهاجران می دانند که با ویزای مولتی کانادا می توان به چه کشورهایی سفر کرد و مدت زمان اعتبار ویزا 5 ساله است، برخی تصور می کنند که می توانند ویزای خود را به ویزای اقامت دائم تغییر دهند.

در رابطه با تبدیل ویزای مولتی به اقامت دائم می توان بیان کرد که انجام این کار به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

از آن جایی که کشور کانادا یک کشور پیشرفته و مدرن است و سطح رفاه و کیفیت زندگی در مرتبه خوبی قرار دارد، دولت کانادا قوانین سخت گیرانه ای را برای پذیرش مهاجران و اعطا اقامت دائم به خصوص مهاجران ایرانی در نظر گرفت است.

با این که دریافت ویزای مولتی کانادا مزایای زیادی دارد اما امکان تبدیل ویزای مولتی به ویزای تحصیلی و یا کاری وجود ندارد.

در مواردی که دوره های کوتاه مدت آموزشی در کانادا برگزار می شود امکان شرکت در دوره های آموزشی وجود دارد اما امکان تحصیل در کانادا از طریق ویزای مولتی وجود ندارد.

تبدیل ویزای مولتی به ویزای کار

در رابطه با تبدیل ویزای مولتی به ویزای کار نیز باید بگوییم که چنین امکانی وجود ندارد و در شرایط خاصی که در ادامه مقاله به آن پرداخته شده است، امکان کار کردن در کانادا وجود دارد که آن هم برای کوتاه مدت است.

بنابراین اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی و یا کاری و هم چنین کسب اقامت دائم این کشور را دارید، بهتر است که از سایر راه های دریافت اقامت کانادا اقدام کنید.

موسسه مهاجرتی ایزی گل می تواند به شما کمک کند که با توجه و شرایط ویزای تحصیلی و کاری و گردشگری خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشاوران موسسه ایزی گل به تمام قوانین مهاجرتی کشور کانادا آگاهی دارند و می دانند که چگونه باید درخواست شما برای دریافت ویزا را ارائه دهند. بنابراین بهتر است که قبل از این که به مشکلی در امور مهاجرتی بر بخورید یک همراه و پشتیبان داشته باشید.

شرایط مالی برای دریافت ویزای مولتی کانادا چیست؟

شرایط مالی برای دریافت ویزای مولتی کانادا چیست؟
شرایط مالی برای دریافت ویزای مولتی کانادا چیست؟

افرادی که تمایل به دریافت ویزای مولتی کانادا دارند، در رابطه با شرایط مالی دریافت این ویزا نیز کمی سردرگم هستند. آن ها می خواهند که بدانند که برای دریافت ویزای مولتی شرایط مالی خاصی باید وجود داشته باشد یا خیر؟

مطابق سایر ویزاها شرایط مالی یکی از گزینه هایی است که در ابتدا توسط دولت کانادا بررسی می شود و چنانچه فرد توانایی مالی نداشته باشد، امکان عدم صدور ویزا نیز وجود دارد.

افرادی که تمایل به دریافت ویزای مولتی کانادا دارند می دانند که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد. پس حتما می دانند که مسافرت نیز هزینه بردار است حتی اگر نیاز به دریافت ویزای جدیدی نباشد.

افراد به منظور مسافرت و گشت و گذار، سر زدن به والدین و همسر، انجام امور کاری و شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت اقدام به دریافت ویزای مولتی کانادا می کنند. چرا که با داشتن ویزای مولتی کانادا می توانند تا 6 ماه در کانادا بمانند.

به همین خاطر دولت کانادا برای صادر کردن ویزای مولتی مبلغ 50000 دلار را برای هر فرد در نظر گرفته است و به ازای هر فرد بیشتر 10000 دلار به مبلغ فوق اضافه می شود. چرا که طبق قوانین کانادا، کار کردن در این کشور با ویزای مولتی ممنوع است مگر در شرایط خاص که در همین مقاله به آن پرداخته شد.

چنانچه قصد دریافت ویزای مولتی را دارید اما از قوانین مرتبط با این ویزا آگاهی ندارید، پیشنهاد می شود با تیم مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید تا در طی فرایند مهاجرت و اقامت با مشکلی رو به رو نشوید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مقاله دانستیم که با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد و در رابطه با مزایای این ویزا نیز دانستیم. لازم به ذکر است که ویزای مولتی کانادا در زمره ویزاهای کوتاه مدت و بدون محدودیت در رفت و آمد قرار می گیرد.

یعنی این که با ویزای مولتی کانادا می توانید هر بار تا 6 ماه در خاک کانادا بمانید. اما به یاد داشته باشید که امکان کار و تحصیل از طریق این ویزا برای شما فراهم نیست و باید وضعیت مالی مناسبی داشته باشید تا بتوانید ویزای مولتی را دریافت کنید.

https://cutt.ly/tKRe8vu

ezgoal@