قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

در این مقاله به بررسی قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا می پردازیم. ما را دنبال نمایید.

انسان ها گاهی به دلایل مختلفی ممکن است در فکر مهاجرت باشند و کشورهای مختلفی نیز می تواند مقصد ما ایرانیان باشد.

لذا افراد باید با توجه به شرایطی که مدن ظر دارند، کشوری را انتخاب نمایند که با شرایطشان یکی باشد.

یکی از کشورهایی که ایرانیان بسیار به آنجا مهاجرت می کنند، کشور کانادا می باشد که در این مقاله قصد داریم تا شرایط مهاجرت و جوانب مختلف مهاجرت به کشور کانادا را مورد بررسی قرار دهیم.

شما برای بررسی قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا، می توانید با شرکت مهاجرتی ایزی گل در ارتباط باشید. شرکت ایزی گل یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی برای دریافت اقامت کانادا می باشد.

در ادامه مقاله قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا، به پرسش های گوناگون نیز پاسخ خواهیم داد. با ما باشید.

عناوین مقاله:

شرحی از کشور کانادا

ویزای مولتی کانادا مناسب چه کسانی می باشد؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است؟

مهمترین مزایای ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله کانادا چیست؟

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا چیست؟

تمدید ویزای مولتی کانادا چگونه است؟

نحوه دریافت وقت و انگشت نگاری برای اخذ ویزای مولتی کانادا چگونه می باشد؟

صدور ویزای توریستی کانادا چه مدتی طول خواهد کشید؟

دلایل ریجکت ویزای کانادا چیست؟

نتیجه گیری

 

شرح کوتاهی از کشور کانادا

شرح کوتاهی از کشور کانادا
شرح کوتاهی از کشور کانادا

قبل از این که به موضوع قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا بپردازیم، باید اطلاعات اجمالی در خصوص کشور مقصد برای مهاجرت داشته باشیم.

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده و دومین کشور با مساحت بزرگ در دنیا می باشد.

این کشور با جغرافیای بی نظیر، از شرق به اقیانوس اطلس، از غرب کشور به اقیانوس آرام و از شمال کشور به قطب شمال راه دارد.

کشوری با کوهستان های پر برف و یخ، سواحل بسیار زیبا در شرق و جنگل های بارانی

شما می توانید برای آشنایی با جاذبه های گردشگری و راهنمایی به منظور مهاجرت به کشور کانادا، با شرکت ایزی گل یکی از بهترین شرکت های مهاجراتی در تماس باشید.

کانادا دارای طبیعت بکر و زیبایی است

به جرات می توان گفت که کانادا دارای طبیعت بکر و زیبایی است و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. به نوعی می توان گفت که بهشتی برای عاشقان طبیعت و مناطق بکر است.

شرکت مهاجرتی ایزی گل، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می باشد و شما می توانید توسط این شرکت، تمامی شرایط مهاجرت، قیمت و هزینه های آن را پرس و جو کرده، و از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند شوید.

همان طور که موضوع مقاله قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا است، ابتدا بررسی کوتاهی را در مورد چند شهر مهم کشور کانادا انجام خواهیم داد:

شهر تورنتو

تورنتو یکی از بی نظیرترین شهرهای جهان می باشد که در استان انتاریو کشور کانادا قرار دارد.

آب و هوای این شهر شباهت بسیاری به شهرهای آمریکایی دارد. شهر تورنتو بزرگترین شهر کشور کانادا می باشد.

این شهر دارای آسمان خراش و برج های بسیار بلندی است. یکی از مناطق جالب و جذاب شهر تورنتو، خیابان یونگ می باشد که بزرگترین و طولانی ترین خیابان جهان نام دارد.

شهر ونکوور

ونکوور یکی دیگر از شهرهای مهم و توریستی کشور کانادا می باشد که در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا قرار دارد.

قدمت این ایالت 125 سال می باشد. ونکوور دارای آب و هوای بسیار مطبوع می باشد و مقصد بسیاری از مهاجران و گردشگران است.

تعداد زیادی از مردم این شهر، مشاغلی دارند که مربوط به تورسیم می باشد. کیفیت بالای زندگی در این شهر طوری است که در لیست بهترین شهرهای جهان قرار دارد.

این شهر یکی از 10 شهر تمیز جهان است، طوری که رفتار و آداب شهروندان این شهر به گونه ای است که یکی از کم اظطراب ترین شهرها برای زندگی می باشد.

شهر اتاوا

شهر اتاوا که پایتخت کشور کانادا نیز محسوب می شود، در شرق انتاریوی جنوبی قرار دارد. این شهر نزدیک شهر مونترال و مرز ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

این شهر زیبا با داشتن رودخانه ای به اسم رودخانه اتاوا، مجموعه پارلمان هیل می باشد.

اتاوا دارای موزه های فراوان و داشتن معماری بی نظیر در طراحی این شهر، یکی از زیباترین شهرهای کشور کانادا محسوب می شود.

این شهر هنرمندان فقید و بزرگی را در خود داشته است

این شهر هنرمندان فقید و بزرگی را در خود داشته است، از جمله ویکتوریای بزرگ که یک گالری هنری و ملی در این شهر به اسم گالری ملی کانادا وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر اتاوا و دیگر شهرهای کانادا و همچنین آگاهی در خصوص قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا، حتما با شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید.

این شهر کانال آبی زیبایی به اسم کانال ریدو دارد که در فصل تابستان به دلیل آب و هوای بسیار مطبوعی که دارد، میزبان قایق سواران می باشد.

همچنین در فصل زمستان، این کانال آبی میزبان اسکیت بازان روی یخ می باشد. شهر اتاوا سطح کیفیت زندگی بسیار بالایی دارد و برای شهروندان خود امکانات بسیار زیاد و قابل توجهی را فراهم آورده است.

نوآوری و فناوری های جدید

همچنین این شهر با هرگونه نوآوری و فناوری های جدیدی که به صنعت گردشگری و تورسیتی این شهر کمک کند، استقبال بسیار زیادی می کند.

اتاوا شهری بسیار جوان و با نیروی فعال جوان و با فرهنگ و کلاس و رتبه جهانی می باشد.

همان طور که گفته شد، برای دانستن شرایط مهاجرت و این که کدام کشور و چه شهری برای شما مناسب است که مهاجرتی درست و اصولی داشته باشید، می توانید با شرکت

مهاجرتی ایزی گل که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد، در تماس باشید و از راهنمایی و خدمات وِیژه این شرکت بابت اخذ اقامت کانادا، بهره مند شوید.

حال که با بعضی از شهرهای مهم کشور کانادا آشنا شدیم، به سراغ مبحث اصلی مقاله یعنی قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا خواهیم رفت.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا چیست؟
ویزای مولتی کانادا چیست؟

ممکن است تا به حال در مورد ویزای کشور کانادا مواردی را شنیده باشید. یکی از بهترین ویزاهای مربوط به کشور کانادا، ویزای مولتی کانادا می باشد.

ویزای مولتی، اسامی دیگری نیز دارد. نام دیگر آن ویزای مولتیپل کانادا می باشد که به آن ویزای 5 ساله کانادا هم گفته می شود.

ما در ادامه مبحث قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا ،به بررسی ویزای مولتی خواهیم پرداخت و در مورد شرایط دریافت آن و هزینه های آن و عوامل موثر بر هزینه آن صحبت خواهیم کرد.

ویزای مولتی کانادا یا ویزای 5 ساله از سال 2015 میلادی توسط دولت کانادا با هدف گسترش صعنت گردشگری و همچنین رفت و آمد آسان مهاجران و توریست ها به وجود آمد. به نوعی به این ویزای مولتی یا 5 ساله، ویزای توریستی کانادا هم گفته می شود.

تفاوت عمده با ویزای توریستی کانادا

اما یک تفاوت عمده با ویزای توریستی کانادا دارد. آن هم این است که دارندگان ویزای مولتی کانادا تا پایان اعتبار پاسپورت خود می توانند بدون هیچ محدودیت خاصی به کشور کانادا سفر کنند و نیازی به تمدید ویزا نخواهد بود

و با هر بار ورود به خاک کشور کانادا، فرد مورد نظر می تواند تا 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشد.

شما زمانی که ویزای مولتی کانادا دارید، می توانید به راحتی در خاک این کشور طبق مواردی که گفته شد، اقامت داشته باشید.

این ویزا به این معنی نیست که شما می توانید از مزایای حقوق شهروندی کشور کانادا استفاده کنید

اما این نکته را ذکر کنیم که این ویزا به این معنی نیست که شما می توانید از مزایای حقوق شهروندی از جمله خدمات بیمه درمانی رایگان و مدارک دولتی کشور کانادا استفاده کنید، بلکه در این زمینه شما دارای محدودیت هستید.

بنابراین تا زمانی که پاسپورت کشور دیگری را داشته باشید، چه 5 سال اعتبار داشته باشد چه 10 سال (البته مربوط به کشورهای دیگر می باشد که اعتبار پاسپورتشان 10 ساله می باشد)، یک ماه مانده به پایان اعتبار پاسپورت، اعتبار ویزای مولتی کانادای شما منقضی خواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ویزای مولتی کانادا و شرایط دریافت آن با یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی در این زمینه، یعنی شرکت ایزی گل تماس گرفته و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

ویزای مولتی کانادا مناسب چه کسانی می باشد؟

ویزای مولتی کانادا مناسب چه کسانی می باشد؟
ویزای مولتی کانادا مناسب چه کسانی می باشد؟

ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله کشور کانادا، مناسب اهداف مختلفی می باشد. می توان به منظور گردشگری، دیدار با خانواده خود در کانادا و یا شرکت کردن در دوره های آموزشی استفاده کرد.

همچنین بعضی از افراد برای بررسی بازار کسب و کار کانادا و سرمایه گذاری در کانادا این ویزا را دریافت می کنند.

نکته قابل توجه این است که اگر قصد سرمایه گذاری در کشور کانادا را دارید، شانس بسیار بیشتری برای دریافت ویزای مولتی کانادا دارید.

افراد می توانند با داشتن ویزای مولتی کانادا، در دوره های آموزشی کوتاه مدت 6 ماهه شرکت کنند و حرفه ای را آموزش ببینند.

افرادی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند، نمی توانند در دوره های بیشتر از 6 ماه شرکت کنند

افرادی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند، نمی توانند در دوره های بیشتر از 6 ماه شرکت کنند، همچنین ویزای مولتی کانادا قابلیت استفاده از خدمات رایگان پزشکی کانادا را ندارد.

همچنین کسانی که ویزای مولتی کانادا دریافت می کنند، حق خرید مسکن، ماشین و … را ندارند.

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ویزای مولتی کانادا و شرایط دریافت آن، با یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ اقامت، یعنی شرکت ایزی گل ارتباط برقرار نموده و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

حال به سراغ مبحث بعدی یعنی شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا و قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا خواهیم رفت. با ما باشید.

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟
شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

دارندگان ویزای مولتی کانادا، این مجوز را دارند که در طول 5 سال و در دوره های 6 ماهه به کشور کانادا رفت و آمد کنند و نیازی به تمدید ویزای خود ندارند.

اخذ ویزای مولتی یا 5 ساله کانادا نیاز به شرایط و ضوابط خاصی دارد. شما باید توسط فردی که سمتش مامور مهاجرت است، تایید شوید

و باید این تضمین را به او بدهید که تمامی قوانین و مقررات و الزامات مربوط به مهاجرت و پناهندگی را خواهید پذیرفت و تحت هیچ شرایطی اصول و قواعد مهاجرت را زیر پا نخواهید گذاشت

و تنها حق دارید در مدت محدودی که مشخص شده، به کانادا رفت و آمد نموده و بعد از اتمام اعتبار ویزای مولتی، خاک آن کشور را ترک خواهید کرد.

الزامات  لازم برای واجدین شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا به شرح زیر می باشد:

ابتدا باید ثابت کنید که هیچ خطری برای کشور کانادا و امنیت این کشور ندارید.

شما ملزم خواهید بود تا تمامی مدارکی که مامور مهاجرت، چه مدارک اصلی چه مدارک اضافه ای که از شما درخواست کرده را تحویل ایشان دهید.

رضایت مامور مهاجرت مهمترین اصل در تایید ویزا می باشد. پس باید رضایت او را جلب نمایید.

شما باید در سلامت کامل باشید

شما باید در سلامت کامل باشید و حتی ممکن است از شما بخواهند تا مدارکی را ارائه دهید که نشان دهد در سلامت کامل عقلی و جسمی هستید. این گواهی به اصطلاح گواهی سلامت گفته می شود.

شما نباید در کشور کانادا کار کنید و باید به مامور مهاجرت این را ثابت کنید که هیچ تمایلی به کار در کانادا یا تحصیل ندارید، مگر آنک ه مجوزهای لازم را کسب کنید.

شما باید تابع قوانین کشور کانادا باشید تا اجازه صدور ویزای مولتی به شما داده شود و هیچ گونه سابقه کیفری و جنایی نباید داشته باشید، که مامور مهاجرت حتما از شما گواهی عدم سوء پیشینه درخواست خواهد کرد و باید شما این گواهی را تهیه نموده و تحویل مامور مهاجرت دهید.

شما باید ثابت کنید که از لحاظ مالی در کشور کانادا مشکلی نخواهید داشت

همچنین شما باید ثابت کنید که از لحاظ مالی در کشور کانادا مشکلی نخواهید داشت و پول کافی برای خرج و مخارج خود و خانواده خود در کشور کانادا را دارید و همچنین توانایی این را دارید که بتوانید کانادا را ترک کرده و به خانه خود بازگردید.

در نهایت به کسانی که تمام موارد بالا را انجام دهند و رعایت کنند و شرایط ذکر شده را داشته باشند، ویزای مولتی کانادا یا ویزای 5 ساله کانادا اعطا می شود.

شما می توانید انجام امور مهاجرت خود را به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی به کانادا بسپارید که این شرکت، شرکت ایزی گل نام دارد که تمامی مراحل صفر تا صد مهاجرت را برای شما انجام داده و با خیال راحت می توانید سفری با امکانات فوق العاده داشته باشید.

حال می خواهیم بدانیم که قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ همراه شما هستیم.

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا
قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

اما این سوال مهم پیش می آید که قیمت دریافت ویزای مولتی کانادا چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

در جواب این سوال مهم باید گفت که قیمت اخذ ویزای 5 ساله کانادا، بستگی به عوامل مختلفی دارد و نحوه محاسبه آن، پارامتر و فاکتورهایی دارد که می خواهیم این عوامل را مورد بررسی قرار دهیم:

یکی از عوامل موثر در قیمت اخذ ویزا، بررسی پرونده مورد نظر است که ممکن است چندین بار طول بکشد تا پرونده مورد تایید قرار بگیرد.

تایید شدن پرونده در اولین بار

طبیعتا کسی که پرونده اش در همان اولین بار تایید می شود، هزینه کمتری نسبت به کسی که پرونده اش چندین بار بررسی می شود، باید به اداره مهاجرت بپردازد.

عامل دیگری که در هزینه اخذ ویزا تاثیر دارد، این است که آیا فرد می خواهد به تنهایی مهاجرت کند یا به همراه خانواده اش قصد مهاجرت دارد.

یعنی هر چه تعداد افرادی که همراه شخصی که قصد مهاجرت دارد بیشتر باشند، هزینه دریافت ویزا بیشتر خواهد بود.

عامل دیگر در تعیین هزینه دریافت ویزا، دعوتنامه می باشد که طبیعتا شخصی که با دعوت نامه مهاجرت می کند، هزینه متفاوت تری نسبت به کسی که بدون دعوت نامه مهاجرت می کند، باید پرداخت کند.

نکته قابل توجه دیگر در مورد هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا

نکته قابل توجه دیگر در مورد هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا این است که تمامی هزینه هایی که فرد باید انجام دهد، به واحد پول کشور کانادا یعنی دلار می باشد.

چون در کشور ما نوسانات ارزی شدیدی وجود دارد، نمی توان قیمت دقیقی را ذکر کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد شرایط و قیمت اخذ ویزای مولتی یا 5 ساله کشور کانادا، با شرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید و از راهنمایی و مشاوره های مربوط به این زمینه بهره مند شوید.

حال که با شرایط قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا آشنا شدید، به ارزیابی مبحث بعدی یعنی مزایای ویزای مولتی کانادا خواهیم پرداخت.

مهمترین مزایای ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله کانادا چیست؟

مهمترین مزایای ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله کانادا چیست؟
مهمترین مزایای ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله کانادا چیست؟

همان طور که گفته شد، این ویزا، ویزای 5 ساله کشور کانادا می باشد و شما می توانید بدون محدودیت، به مدت 5 سال در این کشور رفت و آمد کنید.

ویزای مولتی کانادا هیچ محدودیت در تعداد دفعات ورود و خروج از کشور کانادا را ندارد.

با ویزای مولتی کانادا شما می توانید 6 ماه تمام به صورت مداوم در این کشور سکونت داشته باشید.

. همچنین شما می توانید با ارائه اسناد و مدارک و دلایلی بعد از اتمام 6 ماه اقامت پیوسته، اقامت خود را تمدید کنید و بدون این که از کانادا خارج شوید، در کشور بمانید.

ویزای مولتی پس از اتمام دوره 5 ساله خود، نیازی به پیچیدگی خاصی برای تمدید آن ندارد

نکته قابل توجه این است که ویزای مولتی پس از اتمام دوره 5 ساله خود، نیازی به پیچیدگی خاصی برای تمدید آن نداشته و شما شرایط آسان تری نسبت به ویزاهای دیگر برای دریافت مجدد آن دارید.

برای اخذ ویزای مولتی کانادا، شما هزینه کمتری نسبت به سایر ویزاها پرداخت خواهید کرد، یعنی ویزای ارزان تری نسبت به سایر ویزاها است.

شما می توانید با دریافت این ویزا، تمامی شرایط زندگی و کار و تحصیل و سرمایه گذاری در کشور کانادا را بررسی کنید.

در ویزای مولتی 5 ساله کانادا، شما می توانید با کارفرمایان کانادایی به منظور دریافت جاب آفر مذاکره کنید.

یکی از مزیت های فوق العاده ویزای مولتی 5 ساله کانادا

یکی از مزیت های فوق العاده ویزای مولتی 5 ساله کانادا این است که شما می توانید ویزای خود را به اقامت دائم در کشور کانادا تبدیل کنید و می توانید ویزای کار یا جاب آفر دریافت کنید.

قابل ذکر است که با دریافت ویزای مولتی کانادا می توانید با ارائه مدارک و مجوزهای لازم از اداره مهاجرت کانادا، برای تحصیل کردن در کشور کانادا اقدام کنید.

امکان افتتاح حساب بانکی در کانادا؛ شما می توانید با در دست داشتن ویزای مولتی کانادا، در کشور کانادا حساب بانکی افتتاح کنید و از حساب بانکی خود به راحتی استفاده کنید.

قابل توجه افرادی که علاقه زیادی به اقامت در آمریکا دارند، نکته بسیار مهم این است که شما با داشتن ویزای مولتی 5 ساله کانادا، شانس این را دارید که بتوانید ویزای آمریکا دریافت کنید و شانس بیشتری نیز در دریافت ویزای کشور آمریکا را خواهید داشت.

شرکت در سمینارهای علمی

شما با ویزای مولتی کانادا، می توانید در سمینارهای علمی و موارد دیگر شرکت کنید.

شما با داشتن ویزای مولتی کانادا می توانید در دوره های آموزشی نیز شرکت کنید. البته لازم به ذکر است که دوره های آموزشی که شرکت می کنید، باید زمان دوره های آموزشی مربوطه کمتر از 6 ماه باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و روش های دریافت ویزای مولتی کشور کانادا، به یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی یعنی شرکت ایزی گل مراجعه کرده و از خدمات بسیار خوب این شرکت مهاجرتی بهره مند شوید و تجربه مهاجرت و سفری عالی را به همراه این شرکت داشته باشید.

حال به سراغ موضوع بعدی مقاله قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا، یعنی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مولتی کانادا خواهیم رفت و خواهیم گفت که چه مدارکی مورد نیاز است تا بتوانید ویزای 5 ساله از کشور کانادا دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا
مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا

ترجمه اصل شناسنامه؛ شناسنامه شما باید ترجمه شود و تحویل مامور مهاجرت شود.

داشتن اصل پاسپورت الزامی می باشد، همچنین اگر پاسپورت های قبلی دارید که با آن ویزا گرفته اید، همراه داشتن آن هم الزامی است.

نکته  مهم این که بهتر است اگر 2 سال از اعتبار پاسپورتتان مانده، برای احتیاط، پاسپورت خود را تمدید کنید تا دچار مشکل نشوید.

یک قطعه عکس 5/3*5/4

اگر متاهل می باشید و قصد سفر با همسر خود را دارید، حتما سند ازدواج هم باید ترجمه شود و تحویل اداره مهاجرت شود.

تکمیل کردن مشخصات فردی و خانواده خود (درصورت همراه داشتن خانواده در سفر) الزامی می باشد.

سند یا اسناد ملکی که موجود دارید، حتما باید ترجمه شود و تحویل اداره مهاجرت شود.

مدارک مالی و تمکن مالی

بدون شک یکی از مدارکی که لازم است، مدارک مالی و تمکن مالی است که باید ارائه دهید تا مامور مهاجرت بتواند تشخیص دهد که شما توانایی مالی دارید یا خیر؛

بدین ترتیب مدارک مالی و تمکن مالی باید ترجمه و تحویل مامور مهاجرت شود. همچنین پرینت گردش مالی بانکی شما در 6 ماهه اخیر نیز باید ارائه شود.

اگر قصد دارید کودکی را با خود ببرید، حتما نیازمند گواهی اشتغال به تحصیل می باشد. لذا همراه داشتن این گواهی الزامی می باشد.

دعوت نامه

اگر دعوت نامه دارید، دعوت نامه باید در دفترهای اسناد رسمی کانادا دارای مهر رسمی باشد و باید این دعوت نامه مهر شده را تحویل اداره مهاجرت دهید. همچنین اطلاعات شخصی که برای شما دعوت نامه فرستاده، اعم از آدرس محل سکونت، شماره تلفن و از این قبیل اطلاعات الزامی می باشد.

اگر قصد سفر با فرزند خود را دارید ولی همسرتان همراه شما در سفر نیست، باید رضایت نامه محضری همسرتان، همراه مدارک دیگر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، اعم از مدارک لازم برای دریافت ویزای مولتی کانادا، می توانید با دفتر مهاجرتی ایزی گل که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی است، تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید.

مدارک شغلی مورد نیاز ویزای مولتی کانادا

مدارک شغلی مورد نیاز ویزای مولتی کانادا
مدارک شغلی مورد نیاز ویزای مولتی کانادا

افرادی هستند که می خواهند در زمینه کاری، ویزای مولتی کانادا دریافت کنند. پس باید این افراد علاوه  بر مدارک ذکر شده، مدارک زیر را هم ضمیمه کرده و تحویل مامور مهاجرت دهند:

بازرگانان:

کارت بازرگانی آن ها باید ترجمه شده باشد. کارت گواهی اتاق بازرگانی نیز باید ترجمه شده باشد و تحویل مامور داده شود.

همچنین فرد باید معوقه مالیاتی نداشته باشد و باید اخرین پرداختی مالیاتی خود را به صورت ترجمه شده تحویل مامور مهاجرت دهد.

صاحبین مشاغل آزاد مانند کارخانه داران :

ترجمه مدارکی چون پروانه کسب و بهره برداری، ترجمه آخرین پرداختی مالیاتی، ترجمه لیست پرداخت بیمه خود و کارمندان و کارگران تحت نظر او.

کارمندان:

کارمندان باید گواهی اشتغال به کار خود را ترجمه کنند و تمامی اطلاعات، اعم از تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی، میزان درآمد ماهانه، نام سرپرست و مدیر و همه مدارک دیگر از جمله ترجمه فیش حقوقی خود و تمامی مدارک را ترجمه و تحویل دهند.

کارفرمایان:

کارفرمایان باید آخرین فعل و انفعالات شرکت، ترجمه تاسیس کارخانه خود، ترجمه سوابق بیمه کارمندان خود و کارگران را تحویل دهند. همچنین کارفرما نباید بدهی مالیاتی داشته باشد و باید مدارک مربوط به تصفیه مالیاتی خود را ترجمه و تحویل دهند.

مهندسان:

مهندسان باید پروانه نظام مهندسی و جواز ساخت خود را ترجمه و تحویل دهند.

بازنشستگان:

بازنشستگان باید ترجمه نامه بازنشستگی و ترجمه فیش حقوقی خود، ترجیحا فیش حقوقی دوماهه خود را تحویل دهند.

تمام موارد ذکر شده برای اخذ ویزای مولتی کانادا باید رعایت شود. فرم هایی در اداره مهاجرت وجود دارد که باید همه را پر کنید.

سپس باید مدارک بعد از تایید، با پرداخت هزینه های ارزی که دارد و ارائه تاییدیه پرداخت را به سفارت کشور کانادا ارسال کنید.

از طرفی در ایران چون سفارتی از کشور کانادا وجود ندارد، باید برای ارائه مدارک به سفارت کانادا در یکی از کشورهای اطراف رفته و مدارک را ارائه دهید، البته شما می توانید با شرکت مهاجرتی ایزی گل مشورت کرده و امور را به آن ها بسپارید.

عکس بیومتریک، آزمایشات پزشکی لازم را باید انجام دهید

همچنین باید یک سری اقداماتی را انجام دهید که به شرح زیر است:
عکس بیومتریک، آزمایشات پزشکی لازم را باید انجام دهید، امور انگشت نگاری و مدارک مرتبط با آن در صورت درخواست اداره مهاجرت باید انجام شود.

درخواست ویزای مولتی باید قبل از ورود به خاک کشور کانادا انجام شود، نه این که اول به فکر رفتن باشید، بعد اقدام کنید. این کار خلاف مقررات بوده و جرم تلقی خواهد شد.

همراهی خانواده

اگر خانواده همراهتان هست، باید فرم هایی که ذکر شد را به صورت جداگانه و تکی پر کرده و تمام مراحل ذکر شده باید جداگانه توسط هر فرد انجام شود.

در نهایت در یک فایل به صورت یکجا می توانید ایمیل ارسال کنید و درخواست ها را ارائه دهید و هزینه های آن را به صورت یکجا پرداخت کنید.

البته ارائه مدارک به صورت حضوری امکانپذیر است، اما برای سهولت کار می توان با ایمیل هم مدارک را ارسال کرد.

باز هم تاکید می شود که می توانید تمام این مراحل را توسط شرکت مهاجرتی ایزی گل که یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی به کانادا می باشد، واگذار کنید و خیالتان را از بابت همه امور راحت کنید.

در موارد بالا سعی شد تا تمامی مراحل و مدارک لازم و همچنین قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا گفته شود، حال به سراغ مسائل دیگر ویزای مولتی کانادا خواهیم رفت.

تمدید ویزای مولتی کانادا

تمدید ویزای مولتی کانادا
تمدید ویزای مولتی کانادا

ابتدا باید بگوییم که پاسپورت های ایرانی اعتبار 5 ساله دارند، لذا 7 ماه مانده به اتمام 5 ساله پاسپورت، باید اقدام به تمدید پاسپورت کنید. پس برای تمدید ویزا ابتدا باید پاسپورت شما معتبر باشد.

در حالت عادی ویزای مولتی کانادا، شما می توانید تا 6 ماه به صورت مداوم در کشور کانادا حضور داشته باشید.

حال اگر بخواهید در همان مدت 6 ماه حضور کامل، اقدام به تمدید ویزای خود کنید، شما می توانید به مدت 18 ماه به صورت مداوم در کانادا حضور داشته باشید.

در نهایت شما می توانید تا 3 بار متوالی که در کانادا حضور دارید، ویزای خود را تمدید کنید.

مدارکی که ابتدا به کنسولگری ارائه کردید، برای همیشه همان مدارک نزد کنسولگری خواهد ماند

مدارکی که ابتدا به کنسولگری ارائه کردید، برای همیشه همان مدارک نزد کنسولگری خواهد ماند و نیازی نیست تا برای تمدید ویزای مولتی 5 ساله خود دوباره مدارک ارسال کنید.

همچنین در ابتدا که شما انگشت نگاری کردید، می توانید تا 10 سال بدون انگشت نگاری، ویزای خود را تمدید نمایید.

همان طور که گفته شد، در کشور ما کنسولگری رسمی کانادا فعالیت ندارد، لذا اگر در کشورهای همسایه هم انگشت نگاری کرده باشید، تا دو سال انگشت نگاری شما معتبر می باشد.

برای تمدید ویزا، باید مانند دفعه اول درخواست ویزا، به صورت انلاین درخواست تمدید ویزا دهید. همچنین می توانید با مراجعه به شرکت مهاجرتی ایزی گل، نسبت به تمدید ویزای مولتی 5 ساله کانادا اقدام کنید.

نحوه دریافت وقت و انگشت نگاری برای اخذ ویزای مولتی کانادا

نحوه دریافت وقت و انگشت نگاری برای اخذ ویزای مولتی کانادا
نحوه دریافت وقت و انگشت نگاری برای اخذ ویزای مولتی کانادا

در ایران، سفارت کانادا به صورت رسمی وجود ندارد. بنابراین کلیه متقاضیان دریافت ویزای مولتی کانادا باید برای انگشت نگاری به یکی از مراکز وک سنتر کانادا مراجعه کنند.

این مراکز در کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات وجود دارد. وک سنتر به معنی این است که اداره ای جایگزین سفارت کانادا وجود دارد که بتوان امور اداری و انگشت نگاری و مراحل مربوط به ویزا را در آن انجام داد.

برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید به سایت وک سنترها مراجعه نموده و به صورت آنلاین وقت بگیرید و سپس مراجعه کنید.

در مقاله قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا، همان طور که گفته شد، دو نوع ثبت درخواست ویزای مولتی کانادا وجود دارد.

ثبت درخواست ویزا به ‌صورت حضوری

ثبت درخواست ویزا به ‌صورت حضوری
ثبت درخواست ویزا به ‌صورت حضوری

همان طور که مشخص است، در روش حضوری شما باید به یکی از شعب سفارت کانادا در کشورهای همسایه بروید و مدارک را تحویل دهید. تمام مراحل باید به صورت حضوری انجام شود.

مراحل انگشت نگاری را نیز به صورت حضوری انجام می هید. پس از انجام روال اداری و انگشت نگاری برای اخذ ویزای مولتی کانادا، به شما کد پیگیری تعلق خواهد گرفت که باید همیشه همراهتان باشد. سپس نتیجه نهایی برای دریافت ویزا از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد

ثبت درخواست ویزا به‌ صورت آنلاین

ثبت درخواست ویزا به‌ صورت آنلاین
ثبت درخواست ویزا به‌ صورت آنلاین

در این روش، تحویل مدارک به صورت ایمیل و یا بارگزاری در سایت رسمی سفارت کانادا انجام خواهد شد.

پس از آن فرد باید طی یک ماه با مراجعه به یکی از مرکزهای انگشت نگاری، ثبت نام خود را به اتمام برساند.

عموما جواب و تاییدیه ویزا به صورت آنلاین خیلی زودتر اعلام خواهد شد. عموما پروسه کاری ثبت درخواست ویزا تا جواب نهایی حدود 2 ماه می باشد.

صدور ویزای توریستی کانادا چه مدتی طول خواهد کشید؟

صدور ویزای توریستی کانادا چه مدتی طول خواهد کشید؟
صدور ویزای توریستی کانادا چه مدتی طول خواهد کشید؟

معمولا صدور ویزای مولتی کانادا تا 2 ماه طول خواهد کشید. این نکته را در نظر بگیرید که این مورد هم به کشوری که درخواست ویزای خود را ثبت کرده اید، بستگی دارد.

هرچه دقت شما در ارسال مدارک آنلاین بیشتر باشد و مدارکی از قلم نیفتد، در نتیجه درخواست شما سریع تر انجام خواهد شد و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

مورد دیگر این که اگر سابقه سفر به کانادا را قبلا داشته اید یا خیر نیز تاثیر زیادی در تایید و زودتر انجام شدن درخواست شما دارد. یعنی اگر شما قبلا سابقه سفر به کشور کانادا را داشته باشید، طبیعتا درخواست شما زودتر تایید خواهد شد.

عوامل دیگری نیز دخیل خواهد بود از جمله این که آیا شما با دعوت نامه درخواست ویزای مولتی کانادا می دهید یا خیر.

دریافت ویزا با دعوت نامه

اگر شما توسط دعوت نامه اقدام به دریافت ویزا کنید و شخصی که برای شما دعوت نامه ارسال کرده باشد، از لحاظ قانون کشور کانادا موجه باشد و مشکل و منعی نداشته باشد، بدین ترتیب امور مربوط به تاییدیه ویزا سریع تر انجام خواهد شد.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین تسریع در انجام امور ویزای مولتی 5 ساله کانادا و نیز تاییدیه نهایی ویزا، به شرکتی معتبر در زمینه مهاجرت مراجعه کنید

که پیشنهاد ما شرکت مهاجرتی ایزی گل می باشد که در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کانادا، یکی از بهترین و خبره ترین شرکت های مهاجرتی می باشد.

حال می خواهیم دلایل ریجکت شدن ویزای مولتی کانادا در مقاله قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با ما بمانید.

دلایل ریجکت ویزای کانادا

دلایل ریجکت ویزای کانادا
دلایل ریجکت ویزای کانادا

یکی از نگرانی هایی که افراد همیشه دغدغه آن را دارند، رد شدن ویزای مولتی کانادا می باشد که به اصطلاح به آن ریجکت شدن ویزا گفته می شود.

زیرا افراد بر اساس این که ویزای آن ها تایید می شود، برنامه ریزی می کنند و همین امر باعث می شود تا بعد از رد شدن ویزای مولتی خود، دچار سردرگمی و آشفتگی شوند.

مشکل زمانی نگران کننده تر است که فرد، زمان و هزینه زیادی برای انجام امور اداری و رفت و آمد و بقیه موارد مربوط به درخواست ویزا انجام داده است. حال ما می خواهیم بررسی کنیم که چرا ویزای مولتی رد می شود و دلایلش چیست؟

به طور کلی چند عامل در رد شدن ویزای کانادا تاثیر گذار هستند

به طور کلی چند عامل در رد شدن ویزای کانادا تاثیر گذار هستند. این عوامل با به شک انداختن افسران مهاجرتی در خصوص انگیزه و هدف متقاضی از سفر به کانادا و یا عدم بازگشت وی پس از اتمام مهلت ویزا، سبب رد و ریجکت ویزای کانادا می شود.

مهمترین عاملی که شاید همه افراد درگیر آن شوند، این است که افسر مهاجرت به آن ها شک خواهد کرد.

شک در مورد این که آیا انگیزه فرد به مهاجرت به کانادا چه می تواند باشد، یا عدم بازگشت وی پس از اتمام مهلت ویزای مولتی، دلایل امنیتی و دلایل دیگر که باعث می شود ویزای مولتی فرد رد یا ریجکت شود. این عوامل عبارتند از:

مامور مهاجرت شک خواهد کرد که آیا فرد بعد از اتمام مهلت ویزا به کشور خود باز خواهد گشت یا خیر.

شک و تردید مامور

شک و تردید مامور درباره این که انگیزه فرد برای مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا فرد با او صادق هست یا خیر.

نداشتن سابقه یا سابقه کم فرد برای سفر به کشورهای خارجی باعث می شود تا مامور مهاجرت دچار شک و تردید شود.

عدم داشتن توانایی مالی

عدم داشتن توانایی مالی یا نداشتن دلیل و مدارک کافی برای اثبات توانایی مالی فرد به منظور گذراندن امور خود در کانادا

فرد مورد نظر در کشور خودش رابطه خانوادگی خوبی ندارد و به نوعی تنها زندگی می کند.

تمامی موارد ذکر شده می تواند مامور مهاجرت را به شک و تردید بیاندازد که فرد مورد نظر آیا شرایطش را دارد که تاییدیه نهایی بگیرد یا خیر.

همین عوامل باعث می شود که ویزای مولتی کانادا برای فرد صادر نشود و به راحتی ریجکت شود. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که فرد مورد نظر باید عدم سوء پیشینه داشته باشد.

اگر کوچکترین مورد قانونی در فرد دیده شود

یعنی اگر کوچکترین مورد قانونی در فرد دیده شود، مامور مهاجرت به راحتی فرد را سلب موقعیت کرده و باعث می شود که متقاضی، مجوز اخذ ویزا را نداشته باشد.

نکته بسیار مهم این است که بسیاری از افراد ناآگاهانه وارد مراحل اخذ ویزا می شوند و هیچ مشورتی با افراد یا نهادهایی که می توانند کمک بسیاری در این زمینه انجام دهند، نمی کنند.

لذا پیشنهاد ما این است که حتما به شرکت هایی که در زمینه مهاجرت فعالیت دارند، مراجعه کنند و راهنمایی و مشاوره دریافت کنند تا دچار رد صلاحیت ویزای مولتی نشوند. یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی فعال در این زمینه، شرکت ایزی گل می باشد.

شما می توانید با خیال راحت امور مهاجرتی خود را به ایشان بسپارید و بدون مشکل از سفر خود لذت ببرید.

نکات تکمیلی در مورد اخذ ویزای مولتی کانادا

ارائه تمامی مدارکی که گفته شد، الزامی می باشد.

از ارائه اطلاعات اشتباه و نادرست حتما خودداری شود. زیرا این عمل جرم تلقی شده و حتی باعث پیگرد قانونی فرد درخواست کننده ویزا خواهد شد.

تمامی مدارکی که باید تحویل سفارت و مامور مهاجرت شود، باید ترجمه رسمی و معتبر باشد و باید مورد تایید سفارت کشور کانادا باشد.

ترجمه نادرست حتی به صورت کلمه یا موردی، از نظر سفارت کانادا جرم تلقی می شود و فرد مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

از آنجایی که فرد درخواست کننده باید استطاعت مالی داشته باشد، لذا مدارک نشاندهنده این موضوع، بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا از ارائه اطلاعات مالی دروغین جدا خودداری گردد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما سعی کردیم در این مقاله در مورد کشور کانادا و ویزای مولتی کانادا که یکی از بهترین ویزاهای مربوط به کشور کانادا می باشد، صحبت کنیم.

حال همه افراد بنا به شرایط خود باید تصمیم بگیرند که کدام نوع ویزا برای مهاجرت مناسب تر است.

به همین منظور، شما می توانید با مشاوره و راهنمایی شرکت مهاجرتی ایزی گل، تجربه مهاجرت و سفری پرخاطره را داشته باشید.

در پایان توصیه می کنیم صفحه ویزای مولتی کانادا بدون شینگن را نیز مطالعه نمایید.

https://cutt.ly/5J13SDc

ezgoal@