معایب ویزای استارتاپ کانادا

معایب ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله به بررسی معایب ویزای استارتاپ کانادا خواهیم پرداخت.

عده ای هر کدام از عوامل نامبرده مثل هزینه ویزای استارتاپ کانادا، مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا و مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا را جزو معایب این ویزا می دانند.

اما واقعیت های دیگری در مورد ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد که شاید از آن بی خبر باشید.

بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ را دارند. کشور کانادا نیز از ایده های نو و جدیدی که بتواند در سطح جهانی با نمونه های مشابه رقابت کند، استقبال می کند.

ویدئو معایب ویزای استارتاپ

در این راستا می توانید با کارشناسان موسسه ایزی گل در ارتباط باشید. ایزی گل، از بهترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی به کانادا شناخته می شود. ما را دنبال نمایید.

عناوین مقاله:

کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟

ویزاهای اقامت موقت و دائم کانادا کدام است؟

نحوه گرفتن اقامت دائم کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟

شرایط مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری چیست؟

روش های سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

آیا به صاحبان استارتاپ ها ویزای همراه داده می شود؟

معایب ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

بهترین شغل برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

بهترین شرکت برای مهاجرت به کانادا کدام است؟

سخن پایانی

 

کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟

کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟
کار و زندگی در کانادا به چه شکل است؟

کانادا یکی از کشورهای محبوب و پر طرفدار در بین مهاجران است. کیفیت بالای زندگی باعث شده است که این کشور هر ساله پذیرای مهاجران زیادی باشد. مهاجران با انواع ویزاهای مختلف به این کشور مهاجرت می کنند.

برخی بر این باورند که بهترین نوع ویزا، ویزای استارتاپ است. در صورتی که در همین مقاله معایب ویزای استارتاپ کانادا شرح داده شده است.

یکی از دلایلی که کشور کانادا تبدیل به یکی از بهترین کشورهای دنیا شده است، پیشرفت اقتصادی و نرخ کم تورم در این کشور است. به طوری که با 8 ساعت کار مفید در طول روز، می توان از سطح خوب رفاهی برخوردار شد.

یکی دیگر از دلایلی که اخد اقامت در کانادا را بسیار پرطرفدار کرده است، وضعیت بهداشت و درمان این کشور است. در کانادا سطح تشخیص و درمان بیماری ها از کیفیت خوبی برخوردار است و هزینه های درمان به نسبت مناسب است. به طوری که بیشتر افرادی که دچار بیماری می شوند، نگران پرداخت هزینه های درمانی نیستند.

امید به زندگی در مردم کانادا بسیار بالاست

امید به زندگی در مردم کانادا بسیار بالاست و مردم کانادا یکی از شادترین مردم جهان هستند. بنابراین زندگی کردن در کنار شادترین مردم جهان می تواند هیجان انگیز باشد. به علاوه کشور کانادا دارای مناطق طبیعی بکر و دست نخورده است و به همین دلیل مناطق گردشگری زیادی دارد.

شاید بتوان تحصیلات رایگان در دوره ابتدایی و متوسطه کانادا را بزرگترین مزیت مهاجرت به این کشور دانست. به علاوه سیستم آموزشی کانادا دارای استانداردهای جهانی است و از کیفیت خوبی برخوردار است. به همین دلیل مردم کانادا را می توان تحصیلکرده ترین مردم جهان دانست.

زندگی کردن در کشور کانادا برای ایرانیان بسیار راحت است. چرا که این کشور در چند سال اخیر مقصد بسیاری از مهاجرین ایرانی بوده است. حتی در برخی از محله های کانادا، اکثرا ایرانیان سکونت دارند و به همین دلیل، افراد دچار غم دوری از وطن نخواهند شد.

ویزاهای اقامت موقت و دائم کانادا کدام است؟

ویزاهای اقامت موقت و دائم کانادا کدام است؟
ویزاهای اقامت موقت و دائم کانادا کدام است؟

مدت زمان اعتبار همه ویزاها یکسان نیست و بسته به نوع ویزا، مدت زمانی تعیین می شود تا فرد بتواند اجازه ورود به کشور کانادا را داشته باشد. مدت زمان برخی از ویزاها طوری تعیین می شود که فرد در مدت تعیین شده فقط یک بار می تواند به کشور کانادا ورود کند.

در حالی که برخی از ویزاها چند بار عبور و مرور به کانادا را در مدت اعتبار ویزا، بلا مانع می داند. ویزاهای اقامت موقت برای مدت کوتاهی صادر می گردد و پس از پایان مدت زمان اعتبار، فرد باید خاک کانادا را ترک کند. معمولا مدت اعتبار بیشتر ویزاهای موقت شش ماه است.

ویزای توریستی

ویزای توریستی یکی از ویزاهای موقت کشور کانادا است و معمولا زمان اعتبار آن سه ماهه تا شش ماهه است.

سوپر ویزای کانادا

دیگر ویزای کوتاه مدتی که صادر می شود، سوپر ویزای کانادا است. این ویزا مناسب افرادی است که پدر و مادر یا بستگان آن ها اقامت دائم این کشور را دارند و قرار است به این افراد سری بزنند.

ویزای زایمان

گاهی برخی از افراد تمایل دارند که فرزند خود را در کانادا به دنیا آورند. بنابراین ویزای کوتاه مدت زایمان برای آن ها صادر می شود. در مقابل برخی از ویزاها دائمی هستند و فرد می تواند به صورت دائم در کانادا زندگی کند.

ویزای استارتاپ

ویزای استارتاپ می تواند باعث شود که اقامت دائم این کشور را دریافت کنید اما یکی از معایب ویزای استارتاپ کانادا این است که روند دریافت ویزای استارتاپ کمی مشکل و کمی طولانی است.

ویزای تحصیلی

دیگر ویزایی که می تواند تبدیل به یک ویزای دائم شود، ویزای تحصیلی است. بدین منظور که ابتدا برای شما ویزای موقت تحصیلی صادر می شود اما اگر در طول دوران تحصیل، تمام قوانین مربوط به کانادا را رعایت کرده باشید و قصد کار در این کشور را داشته باشید، ویزای اقامت دائم برای شما صادر می گردد.

در قسمت بالا، برخی از انواع ویزای موقت و دائم بیان شد. چنان چه قصد گرفتن ویزا را دارید، با شرکت مهاجرتی ایزی گل، بهترین شرکت مهاجرتی در تماس باشید تا با توجه به شرایط شما، بهترین نوع ویزا برای شما اخذ شود.

نحوه گرفتن اقامت دائم در کانادا چیست؟

نحوه گرفتن اقامت دائم در کانادا چیست؟
نحوه گرفتن اقامت دائم در کانادا چیست؟

خیلی از افراد به دنبال دریافت اقامت دائم در کانادا هستند و به دنبال راه حل برای این موضوع می گردند. تعدادی، کسب اقامت دائم کانادا را از طریق استارتاپ می دانند.

با این که کسب اقامت دائم از طریق استارتاپ، امری طبیعی است، اما در صورت موفق نشدن کسب و کار، دریافت اقامت دائم با مشکل روبرو می شود که این مورد می تواند از معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد.

یکی از روش های دریافت اقامت دائم کانادا، از طریق سیستم امتیاز بندی کانادا است. در این سیستم، تمام ویژگی های شما اعم از سن، تحصیلات، تمکن مالی، امتیاز مدرک زبان، مدرک شغلی و … مورد بررسی قرار می گیرد و اگر به حد نصاب رسیده باشد، اقامت دائم این کشور به شما اعطا می شود.

دیگر روشی که برای دریافت اقامت دائم وجود دارد، مهاجرت تحصیلی است. معمولا به بیشتر افراد بعد از فارغ التحصیلی اجازه کار داده می شود و به همین دلیل پس از پایان دوره تحصیلی، می توانید برای ویزای کاری و کسب اقامت دائم اقدام کنید.

کسب ویزای کاری دیگر روشی برای دریافت اقامت دائم است. رشته هایی مانند پرستاری و یا پزشکی، رشته های مربوط به الکترونیک، مهندسی کامپیوتر و رشته های فنی؛ جزء بهترین رشته هایی هستند که از طریق کشور کانادا جذب شده اند.

اگر قصد گرفتن اقامت دائم در کانادا را دارید، می توانید با مشاوران زبده درشرکت مهاجرتی ایزی گل در تماس باشید.

شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟
شرایط اخذ ویزای کانادا چیست؟

این روزها افراد زیادی قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند و به دنبال این هستند که در رابطه با شرایط اخذ ویزا اطلاعاتی به دست آورند. اخذ ویزای کانادا بستگی به نوع مهاجرت دارد:

استارتاپ

می توانید استارتاپی در کانادا راه اندازی کنید و از این طریق مهاجرت کنید. کشور کانادا از ایده های نو و جدید حمایت می کند. برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا باید هزینه های زیادی متقبل شوید. بنابراین این مورد می تواند از معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد.

برای اخذ ویزای استارتاپ، داشتن مدارک شغلی و همچنین تمکن مالی به ازای همه افراد همراه، لازم و ضروری خواهد بود.

کاری

مورد دیگری که می توانید ویزا کسب کنید، مهاجرت از طریق کار است. برای دریافت ویزای کار سابقه کاری، مدرک زبان، وضعیت تاهل، سن و نوع درخواست شغلی مورد بررسی قرار می گیرد.

تحصیلی

دیگر راه مهاجرتی به کانادا از طریق ویزای تحصیلی است. از شرایط دریافت ویزای تحصیلی می توان به داشتن مدرک زبان، قبولی در دانشگاه مورد نظر، تمکن مالی، ارائه گواهی سلامت جسمی لازم است.

در قسمت بالا، شرایط لازم برای اخذ ویزا برای سه نوع مهاجرت بیان شد. به صورت کلی شرایط اخذ ویزا را می توان به داشتن مدرک تحصیلی، مدرک شغلی، داشتن تمکن مالی، سن، داشتن مدرک زبان، اسناد بانکی و اسناد هویتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تمامی مدارک باید ترجمه شوند. برای این کار دارالترجمه هایی وجود دارند. در دارالترجمه ها، مدارک شما به زبان تاییدی کشور کانادا ترجمه می شود و تحت اختیار سفارت قرار می گیرد.

ذکر این نکته مهم است که انجام این کار یک کار تخصصی است و با سایر ترجمه ها متفاوت است. بنابراین انجام کار ترجمه، حتما باید در دارالترجمه های رسمی با تایید قوه قضاییه انجام گیرد.

برای اطلاع از نحوه کار ترجمه می توانید به مشاوران زبده شرکت مهاجرتی ایزی گل مراجعه فرمایید. مشاوران ایزی گل، در مرحله به مرحله امر مهاجرت همراه شما خواهند بود.

شرایط مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری چیست؟

شرایط مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری چیست؟
شرایط مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری در کانادا، دیگر روش مهاجرتی به این کشور است. بسیاری از افراد قصد دارند تا با سرمایه گذاری در این کشور، اقامت دائم این کشور را به دست آورند.

کشور کانادا نیز از افراد سرمایه گذار در حوزه های مختلف به منظور پیشرفت اقتصاد و افزایش سطح رفاه مردم استقبال می کند و شرایط اخذ ویزا و مهاجرت را برای این افراد راحتتر در نظر گرفته است.

سرمایه گذاری در کانادا مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا این است که در یک کشور مطمئن از لحاظ اقتصادی سرمایه گذاری می کنید. کانادا جزء برترین کشورهای دنیا در حوزه اقتصاد و ثبات اقتصادی است.

دومین مزیت سرمایه گذاری در کانادا این است که به سود و درآمد می رسید. از آنجایی که این کشور پتاسیل بالایی دارد، می توان از طریق سرمایه گذاری، سود خوبی را به دست آورد.

سومین مزیت سرمایه گذاری در کانادا

سومین مزیت سرمایه گذاری در کانادا، به دست آوردن اقامت دائم این کشور است. افراد سرمایه گذار با فاصله کوتاهی از زمان مهاجرت می توانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند و کارت شهروندی دریافت کنند.

در مقابل مزیت هایی که وجود دارد، معایب سرمایه گذاری نیز بر کسی پوشیده نیست. یکی از معایب ویزای استارتاپ کانادا که نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود، این است که ممکن است قوانین هر ایالت با ایالت دیگر تغییراتی جزئی داشته باشد.

با این که تغییرات جزئی هستند، اما پیروی از همه قوانین برای همه افراد به خصوص افراد خارجی لازم الاجرا است و در صورت بروز هر گونه خطایی هر چند کوچک، دریافت اقامت دائم با مشکل روبرو خواهد شد و در برخی از موارد، اخراج فرد از خاک کانادا را به همراه خواهد داشت.

شرکت مهاجرتی ایزی گل با داشتن سابقه ای درخشان در امر مهاجرت می تواند راهنمای خوبی برای انجام کارهای مهاجرتی باشد و با توجه به شرایط و درخواست شما، بهترین نوع سرمایه گذاری را به شما معرفی کند تا با خیالی آسوده، فرایند مهاجرت را پیگیری کنید.

روش های سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

روش های سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟
روش های سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در کشور کانادا وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

استارتاپ ها

استارتاپ ها یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا هستند. کشور کانادا از افرادی که صاحب ایده های جدید و خلاقانه هستند، حمایت می کند و اجازه سرمایه گذاری را به آنان می دهد.

از معایب ویزای استارتاپ کانادا می توان به این مورد اشاره کرد که برای دریافت اقامت دائم، باید حداقل یک سال از شروع پروژه گذشته باشد.

کارآفرینی

کارآفرینی
کارآفرینی

شروع کسب و کار در کشور کانادا یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری است که بسیار از طرف دولت کانادا حمایت می شود. حمایت دولت کانادا زمانی بیشتر خواهد شد که کارکنان کانادایی نیز در آن مشغول به کار شوند.

خود اشتغالی

برخی از افراد به دنبال مهاجرت به کانادا و کسب درآمد از طریق خود اشتغالی هستند. به این معنا که حوزه شغلی افراد، بیشتر در زمینه های هنری، فرهنگی و ورزشی باشد.

دیگر شرایط مهاجرتی از این طریق آن است که داشتن سابقه فعالیت در این زمینه ها برای مدت حداقل دو سال لازم و ضروری خواهد بود. همچنین خود اشتغالی باید تا زمان به نتیجه رسیدن پروژه ادامه دار باشد.

سرمایه گذاری در کانادا یکی از روش های مهاجرتی است که با سود زیادی همراه است. به خصوص اگر سرمایه گذاری در کانادا با روش هایی همراه باشد که مورد نیاز کشور کانادا باشد و به اقتصاد این کشور کمک کند.

شرکت مهاجرتی ایزی گل بهترین شرکت مهاجرتی در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است به کانادا است که به این منظور، می توانید با مشاوران کاربلد ایزی گل در تماس باشید تا بهترین نوع سرمایه گذاری را انجام دهید.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

اخذ ویزای استارتاپ همانند سایر ویزاها، شرایط خاص خود را دارد و می توان گفت که مراحل دریافت ویزای استارتاپ، روندی به نسبت طولانی دارد. در ادامه، شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا مطرح شده است:

ایده قابل اجرا باشد

یکی از شرایط اخذ ویزای کانادا این است که ایده و فکر قابل اجرا باشد.

شرایط کار برای کارکنان کانادایی فراهم باشد

دیگر شرطی که می تواند به اخذ ویزای کانادا کمک کند، این است که کارکنان کانادایی نیز در این حرفه مشغول به کار شوند و بتوانند سهم کوچکی در موفقیت پروژه استارتاپ داشته باشند.

شرایط مالی فراهم باشد

دیگر شرطی که برای اخذ ویزای استارتاپ وجود دارد، این است که شرایط مالی برای اجرای ایده و همچنین هزینه های زندگی فراهم باشد. در صورتی که شرایط مالی فراهم نباشد، حتی اگر ایده بسیار جدید و نوآورانه باشد، ویزا صادر نخواهد شد. این مورد می تواند جزء  معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد.

ایده قابل رقابت در سطح جهانی باشد

دیگر شرطی که باید هنگام اخذ ویزای کانادا داشته باشید، این است که ایده و تفکر شما در سطح جهانی قابل رقابت با موارد مشابه باشد.

قوانین ایالت های کانادا رعایت شود

با این که قوانین کلی مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا یکسان است، اما ممکن است در برخی از ایالت های کانادا قوانین دیگری برای اخذ ویزا وجود داشته باشد. به همین دلیل در اجرای پروژه ها، تمام قوانین ایالت ها باید رعایت شود.

داشتن مدرک ایلتس

داشتن مدرک زبان با حداقل نمره 5 دیگر موردی است که هنگام اخذ ویزای استارتاپ بررسی خواهد شد.

در این قسمت، بالا از شرایط اخذ ویزای کانادا مطرح شد. چنان چه شما هم به فکر مهاجرت به کانادا هستید، با شرکت مهاجرتی ایزی گل همراه باشید تا از مرحله به مرحله امور مهاجرت آگاهی پیدا کنید و به سادگی بتوانید ویزای خود را دریافت کنید.

آیا به صاحبان استارتاپ ها، ویزای همراه داده می شود؟

آیا به صاحبان استارتاپ ها، ویزای همراه داده می شود؟
آیا به صاحبان استارتاپ ها، ویزای همراه داده می شود؟

خیلی از افرادی که قصد دارند ویزای استارتاپ کانادا را بگیرند، همواره به این موضوع فکر می کنند که آیا می توانند برای خانواده خود ویزا بگیرند و همراه با خانواده مهاجرت کنند.

افرادی که قصد دارند ویزای استارتاپ کانادا بگیرند، می توانند تا 5 نفر را با خود همراه کنند. این مورد می تواند از مزایای ویزای استارتاپ باشد و در عین حال می تواند از معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد. چرا که اکثر استارتاپ های بزرگ نیازمند نیروهای متخصص می باشد. بنابراین برای اجرایی شدن ایده استارتاپ، وجود این نیروهای کار لازم و ضروری است.

بنابراین فقط 5 نفر از نیروهای متخصص می توانند وارد کانادا شوند که در این صورت خانواده های آن ها نمی توانند از این طریق مهاجرت داشته باشند.

به علاوه به صورت فوری اقامت دائم برای صاحبان استارتاپ ها صادر نمی شود و حداقل 12 تا 18 ماه باید مشغول به کار باشند. در صورتی که بین 12 تا 18 ماه موفقیت کاری حاصل نشود، ویزای استارتاپ آن ها باطل خواهد شد.

مورد دیگری که در رابطه با ویزای استارتاپ همراهان وجود دارد، این است که تمکن مالی برای زندگی در کانادا باید تایید شود و این مقدار چیزی در حدود 13000 دلار در سال برای هر نفر است. در صورتی که میزان مبلغ آماده نباشد، پروژه استا تاپ کانادا رقم نخواهد خورد.

پس اگر فکر مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ را دارید، به این نکات توجه داشته باشید. چنان چه تعداد افراد کارمند شما 5 نفر شده است و به فکر بردن خانواده خود هستید، می توانید سایر راه های مهاجرتی را از مشاوران موسسه ایزی گل بخواهید.

معایب ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

معایب ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
معایب ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

گرفتن ویزای استارتاپ کانادا معایبی دارد. معایب ویزای استارتاپ کانادا در ادامه بررسی می شود:

تمکن مالی

برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا، باید تمکن مالی خوبی داشته باشید. بنابراین اگر صاحب فکر و ایده های خلاقانه هستید اما نمی توانید از پس هزینه های زندگی در کانادا برآیید، نمی توانید از این طریق به این کشور مهاجرت کنید.

داشتن مدرک آیلتس

دیگر عیبی که ویزای استارتاپ کانادا دارد، شرط داشتن مدرک آیلتس با حداقل نمره 5 است. گاهی پیش می آید که افراد، سن بالای 50 سال دارند اما دارای ایده های نو و کاربردی هستند اما توانایی گرفتن مدرک آیلتس را ندارند.

احتمال شکست طرح

این احتمال وجود دارد که تمامی پروژه های استارتاپ با موفقیت همراه نباشند و برخی شکست بخورند که در این صورت، ویزای شما دچار اشکال می شود و باید از کشور کانادا خارج شوید.

طولانی شدن روند اقامت دائم

دیگر مشکلی که ویزای استارتاپ کانادا دارد، طولانی شدن روند برای گرفتن اقامت دائم است. یک سری شرایط و پیش نیازها برای گرفتن اقامت دائم مورد نیاز است. از آنجایی که روند اخد ویزا کمی طولانی است، ممکن است ایده مشابهی زودتر از شما مشغول به فعالیت در این کشور شود.

طولانی بودن پروسه دریافت ویزا

از دیگر معایب گرفتن ویزای استارتاپ، طولانی بودن روند دریافت ویزا است. یکی از طولانی ترین مراحل برای دریافت ویزای کانادا از بین انواع ویزا، مربوط به ویزای استارتاپ است.

لزوم همراهی وکیل

لزوم همراهی وکیل
لزوم همراهی وکیل

معمولا برای اخذ سایر ویزاها احتیاجی به حضور وکیل نیست. اما از آنجاییکه  شروع پروژه های نو و جدید در کانادا احتیاج به همراهی و مشاوره دارد، باید وکیل استخدام کنید و هزینه های مربوطه را بپردازید.

میزان سرمایه گذاری باید مشخص باشد

برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا باید میزان و نوع سرمایه گذاری در همان ابتدا مشخص شود. در صورتی که در خیلی از کشورها در ابتدا طرح استارتاپ بررسی می شود و سپس سایر شرایط مانند سرمایه گذاری مشخص می گردد.

بهترین شرکت برای مهاجرت به کانادا کدام است؟

بهترین شرکت برای مهاجرت به کانادا کدام است؟
بهترین شرکت برای مهاجرت به کانادا کدام است؟

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، به دنبال بهترین شرکت مهاجرتی هستند تا بتوانند به راحتی و بدون وجود مشکلی به این کشور مهاجرت کنند.

بهترین شرکت مهاجرتی ویژگی های زیر را دارد:

آشنایی با قوانین مهاجرت

یکی از ویژگی های یک شرکت مهاجرتی خوب، این است که با تمام قوانین مهاجرتی آشنا باشد. آشنا بودن با قوانین مهاجرتی، کار را برای مهاجران راحت تر می کند.

بررسی شرایط مهاجرتی

یک شرکت مهاجرتی خوب بررسی می کند که شرایط فردی و ایده آل های فرد برای مهاجرت چیست و با بررسی شرایط و هدف مهاجرت، بهترین نوع مهاجرت را برای فرد مشخص می کند.

دفتر موسسه باید قانونی باشد

دفتر مهاجرتی باید به طور قانونی مشغول به کار باشد تا برای کارهای مهاجرتی مشکلی به وجود نیاید. بهتر است قبل از این که کارهای خود را به یک شرکت مهاجرتی بسپارید، از قانونی بودن این شرکت ها اطمینان کسب کنید.

سابقه کار

دیگر موردی که باید به آن هنگام انتخاب شرکت مهاجرتی توجه داشته باشید، بررسی سابقه کاری است. داشتن سابقه کاری، تجربه های شرکت های مهاجرتی را بالاتر برده و به موفقیت روند مهاجرت کمک می کند.

آشنایی با قوانین کشورها

یک شرکت مهاجرتی خوب، علاوه بر این که با تمام قوانین و پیش نیازهای روند مهاجرت آشنایی دارد، با قوانین کشورها در خصوص مهاجران نیز آشنایی کامل دارد.

برای مثال؛ قوانین مهاجرتی حتی در ایالت های کانادا نیز با تفاوت هایی همراه است و مشاوران یک شرکت مهاجرتی باید با تک تک قوانین ایالتی آشنایی داشته باشند.

شرکت مهاجرتی ایزی گل یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی است که می توانید با خیال راحت، انجام پروژه مهاجرت را به این شرکت بسپارید.

بهترین شغل برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

بهترین شغل برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟
بهترین شغل برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

برخی از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در کانادا هستند، به دنبال بهترین شغل برای سرمایه گذاری در این کشور هستند.

ایده های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارند اما انتخاب بهترین ایده، کمی دشوار به نظر می رسد. شرکت مهاجرتی ایزی گل می تواند شما را در راستای یافتن بهترین شغل برای سرمایه گذاری در کانادا یاری کند.

راه اندازی کافی شاپ، رستوران، سالن های آرایشگری، خرید پمپ بنزین، تعمیرات اتومبیل، موسسه های پرستاری از کودک و سالمند، موسسات خدماتی می توانند جزو شغل های خوب و پر درآمد در کانادا باشند.

البته مواردی که بیان شد، فقط یک ایده بودند و انتخاب بهترین شغل برای سرمایه گذاری به موارد زیادی بستگی دارد:

شغل، مورد نیاز باشد

درصد موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار در کانادا تا حد زیادی به این مورد وابسته است که شغل مورد نیاز آن کشور باشد.

ایده های جدید

معمولا کشور کانادا از ایده های جدید و نو حمایت می کند به شرط آن که آن ایده جدید قابل اجرا باشد و سرمایه گذاری اولیه برای آن فراهم باشد.

بنابراین حتی اگر ایده جدید و نو باشد اما شرایط سرمایه گذاری فراهم نباشد، نمی توان به آینده آن امیدوار بود. یکی از معایب ویزای استارتاپ کانادا همین مورد است.

کیفیت بالای کار

گاهی برخی از شغل ها برای سرمایه گذاری عالی هستند اما کیفیت خدمات دهی بسیار پایین است و بنابراین کیفیت کار در موفقیت در سرمایه گذاری بسیار مهم است.

موقعیت جغرافیایی

گاهی موقعیت جغرافیایی نیز می تواند در میزان موفقیت شغل تاثیر گذار باشد. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید، بهتر است با مشاوران و کارشناسان شرکت ایزی گل در تماس باشید تا بهترین نقطه جغرافیایی و بهترین شهرستان در رابطه با ارائه خدمات به شما معرفی شود.

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟
ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

راه های مهاجرتی زیادی وجود دارد که بتوان از طریق آن ها به کانادا مهاجرت کرد. هر کدام از روش های مهاجرتی، هزینه های خاص خود را دارد. به صورت دقیق نمی توان مشخص کرد که کدام روش مهاجرتی ارزان تر و سریع تر است.

یکی از روش های مهاجرتی ارزان به کانادا، می تواند مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی باشد. کشور کانادا دانشگاه های معتبری دارد و بورسیه های مختلفی به دانشجویان اعطا می کند.

برخی از این بورسیه ها شامل هزینه تحصیل و برخی دیگر شامل تمامی هزینه های زندگی و تحصیل می شود. بنابراین می توان مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی را یکی از راه های ارزان مهاجرتی دانست.

مزیت دیگری که تحصیل در کانادا دارد، این است که کشور کانادا اجازه کار به دانشجویان را می دهد. دانشجویان پس از پایان مدت آموزش خود می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

هزینه پردازش

یکی از هزینه هایی که برای پذیرش ویزای کاری دریافت می شود، هزینه پردازش است. معمولا بین 100 تا 500 دلار برای این کار دریافت می شود.

در این مرحله، دانشگاه بررسی می کند که آیا شما شرایط لازم برای تحصیل را دارید یا خیر. ذکر این نکته نیز مهم است که برخی دانشگاه ها برای بررسی این مورد، هزینه ای دریافت نمی کنند.

هزینه دیگری که برای تحصیل در کانادا باید پرداخت کنید، کسب اجازه برای تحصیل در کانادا است. مبلغ این کار 150 دلار است. اگر لازم به انجام تست زبان باشد، 300 دلار دیگر نیز باید پرداخت کنید.

شرکت مهاجرتی ایزی گل، به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به کانادا مهاجرت کنید. همان طور که اشاره شد، نمی توان به طور قطعی اعلام کرد که کم هزینه ترین روش مهاجرتی به کانادا کدام است ولی یکی از راه های مهاجرتی که به نسبت هزینه کمی دارد، در این قسمت بیان شد.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ دیگر روش مهاجرتی می باشد اما از آنجایی که هزینه های دریافت ویزا در آن زیاد است، نمی توان آن را ارزان ترین راه مهاجرتی به کانادا دانست که این مورد می تواند از معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

کشور کانادا یکی از کشورهای پر طرفدار در بین مهاجران است که خیلی از ایرانیان نیز این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. برخی از ایرانیان ترجیح می دهند که از طریق سرمایه گذاری و استارتاپ به اقامت دائم این کشور برسند.

استارتاپ ها نوآوری های خلاقانه هستند که می توانند رونق اقتصادی زیادی را برای کشور کانادا به همراه داشته باشند.

بنابراین دولت کانادا از پروژه های استارتاپی حمایت می کند. به شرطی که سرمایه گذارها علاوه بر اشتراک ایده خود بتوانند از لحاظ مالی نیز سرمایه گذاری انجام دهند.

دولت کانادا نیز در مقابل و به ازای مدت کار حداقل یک ساله، اقامت دائم به آن ها اعطا می کند. با این که این مورد مزیت بزرگی به حساب می آید، اما اگر کسب و کار با موفقیت همراه نباشد، ویزای استارتاپ نیز باطل خواهد شد که این مورد می تواند از معایب ویزای استارتاپ کانادا باشد.

https://cutt.ly/dJ13aYm

https://bit.ly/3QfuBrM

ezgoal@