فرم درخواست ویزای مولتی کانادا

فرم درخواست ویزای مولتی کانادا

در این مقاله به بررسی موضوع فرم درخواست ویزای مولتی کانادا می پردازیم.

فرم درخواست ویزای مولتی کانادا موضوعی است که در این مطلب قصد صحبت در مورد آن را داریم.

اگر قصد تمدید ویزای 5 ساله کانادا را دارید این صفحه را مطالعه کنید.

همچنین از طریق مطالعه قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا می توانید از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

دریافت و تکمیل این فرم برای متقاضیان ویزای مولتی کانادا الزامی است اما برای تکمیل صحیح آن نکاتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد.

اگر به هر دلیلی، به کانادا زیاد سفر می کنید یا متقاضی مهاجرت دائم به این کشور هستید، دریافت ویزای مولتی کانادا، هم در زمینه رفت و آمد راحت به این کشور و هم برای دریافت ساده تر اقامت دائم این کشور به شما کمک زیادی می کند. برای دریافت اقامت کانادا می توانید به شرکت ایزی گل مراجعه نمایید.

ویدئو فرم درخواست ویزای مولتی کانادا

کارشناسان و مشاورین زبده موسسه مهاجرتی ایزی گل، بهترین راهنمایی و راهکار را در خصوص تکمیل فرم درخواست ویزای مولتی کانادا به شما ارائه خواهند دار. در این مقاله ابتدا به توضیح این ویزا و چگونگی دریافت آن می‌ پردازیم،

سپس نمونه فرم درخواست ویزای مولتی کانادا را معرفی کرده و چگونگی تکمیل آن را توضیح خواهیم داد. اگر متقاضی اخذ ویزای مولتی کانادا هستید، با این مقاله همراه باشید.

عناوین مقاله:

ویزای مولتی کانادا چیست و مناسب کدام گروه از متقاضیان است؟

مزایای دریافت ویزای مولتی برای سفر به کشور کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای مولتی کانادا، چه مراحلی باید طی شود؟

برای اخذ ویزای مولتی کانادا، تکمیل چه فرم هایی مورد نیاز است؟

فرم پرسونال یا شخصی چیست و چه بخش هایی دارد؟

مهم ترین مدارکی که باید ضمیمه فرم پرسونال شوند، کدام مدارک هستند؟

فرم اطلاعات خانوادگی چیست و آیا برای همه افراد مورد نیاز است؟

فرم همراهی در ویزای مولتی چیست؟

آیا می توان فرم همراهی را بعد از دریافت ویزای مولتی دریافت و تکمیل کرد؟

فرم اسکجول وان چیست و چه بخش هایی دارد؟

سایر اطلاعاتی که در فرم درخواست ویزای مولتی کانادا باید وارد شود، چیست؟

آیا برای تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای مولتی کانادا نیاز به پرداخت هزینه است؟

احتمال ریجکت درخواست ویزای مولتی کانادا چقدر است و راه حل آن چیست؟

 

ویزای مولتی کانادا چیست و مناسب کدام گروه از متقاضیان است؟

ویزای مولتی کانادا چیست و مناسب کدام گروه از متقاضیان است؟
ویزای مولتی کانادا چیست و مناسب کدام گروه از متقاضیان است؟

ویزاهای کانادا انواع مختلفی دارند. در یک دسته بندی کلی، انواع ویزاها برای سفر به این کشور به دو دسته ویزای موقت و ویزای دائم تقسیم می شوند.

همان طور که از نام هر دسته مشخص است، در ویزای موقت، فرد اجازه اقامت به طور موقت و در یک بازه زمانی مشخص را داشته و در ویزای دائم، فرد می تواند تا همیشه در خاک کانادا اقامت داشته باشد.

هر دسته از ویزاهای کانادا خود دارای انواع مختلفی هستند که در ویزاهای موقت به ویزای مولتی، توریستی، تحصیلی، کاری و … تقسیم می‌شود.

برای اطلاعات تکمیلی صفحه با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد را مطالعه کنید.

ویزای مولتی کانادا

یکی از انواع ویزاهای موقت کشور کانادا، ویزای مولتی است که امروزه افراد زیادی متقاضی دریافت آن هستند. این ویزا مطابق با پاسپورت کشور ایران که اعتباری 5 ساله دارد، به متقاضی، مجوز اقامتی 5 ساله در کانادا را می دهد.

البته با این شرط که در هر بار سفر به کانادا حداکثر 6 ماه در این کشور اقامت داشته و بعد از گذشت 6 ماه مجددا به کشور خود بازگشته و بعد از مدتی دوباره به کانادا سفر کند.

بنابراین با داشتن این ویزا نمی توان اقامتی 5 ساله و پشت سرهم در این کشور داشت و فرد موظف به رفت و برگشت به کشور خود است. با این حال نسبت به ویزای سینگل که متقاضی در هر بار سفر باید برای اخذ آن درخواست دهد، این ویزا به صرفه تر است.

چه افرادی برای دریافت این ویزا مناسب ترند؟

هر چند ویزای مولتی کانادا برای همه افراد قابل دریافت می باشد، اما سودمندی آن برای بعضی از گروه ها بیشتر است.

به عنوان مثال افرادی که یکی از اعضای نزدیک خانواده آن ها در کشور کانادا اقامت داشته و دائما به این کشور سفر می کنند، با ویزای مولتی برای هر بار سفر نیازی به اخذ ویزا ندارند.

یا افرادی که برای شرکت در دوره های کاری یا درمانی نیاز به سفرهای سالانه به کشور کانادا دارند نیز با ویزای مولتی این فرآیند را راحت تر سپری می کنند.

با این حال برای بررسی دقیق این موضوع که واجد شرایط دریافت این ویزا هستید یا نه، شرکت مهاجرتی ایزی گل آماده راهنمایی شما برای انتخاب بهترین ویزا و کمک به اخذ راحت آن است.

مزایای دریافت ویزای مولتی برای سفر به کشور کانادا چیست؟

مزایای دریافت ویزای مولتی برای سفر به کشور کانادا چیست؟
مزایای دریافت ویزای مولتی برای سفر به کشور کانادا چیست؟

در مورد مزایای ویزای مولتی کانادا می توان از موارد زیادی صحبت کرد که مهم ترین آن سفر به کشور کانادا بدون محدودیت و نیاز به اخذ هر بار ویزا یا تمدید ویزای کشور کانادا در هر بار سفر و به طور سالانه است.

اما این تنها مزیت این ویزا نیست و موارد زیر را هم می توان به مزیت های گفته شده اضافه کرد.

مزیت دریافت ویزای کانادا

متقاضیان مهاجرت دائمی به کشورهای اروپایی و حتی خود کانادا با دریافت ویزای مولتی و سفر به کانادا، سابقه سفر خود را افزایش می دهند.

سابقه سفر یک عامل مهم در افزایش شانس دریافت اقامت کشورهای دیگر است که ویزای مولتی به دلیل راحت کردن امکان رفت و آمد به کانادا، بیشترین تاثیر را در آن دارد.

همچنین دارندگان ویزای مولتی کانادا این امکان را دارند که با استفاده از این ویزا در دوره های آموزشی یا کاری برگزار شده در کشور کانادا که کمتر از 6 ماه زمان می برند، شرکت کنند.

هزینه این ویزا چندان زیاد نیست و باتوجه به این که هر 5 سال تنها یک بار نیاز به پرداخت آن است، نسبت به سایر ویزاهای کشور کانادا و دیگر کشورها به صرفه می باشد. در ویزای مولتی، محدودیتی برای سفر به کشور کانادا وجود ندارد.

تفاوتی ندارد که شما از کدام مرز وارد این کشور شوید

در واقع تفاوتی ندارد که شما از کدام مرز وارد این کشور شوید. در هر حالت تا زمانی که ویزای شما اعتبار دارد، قادر خواهید بود که 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید. همچنین محدودیت زمانی مانند فصل و … نیز در سفر به کشور کانادا با این ویزا وجود ندارد.

جالب است بدانید که بر خلاف ویزای توریستی سینگل که مدت زمان مشخصی اجازه اقامت در کانادا را برای دارنده آن صادر کرده و هر سال یک بار قابل دریافت است، با ویزای مولتی حتی نیازی نیست که بازه زمانی ترک کانادا بعد از 6 ماه را طولانی کنید.

در واقع بعد از تمام شدن 6 ماه اقامت با چند ساعت یا چند روز ترک کانادا هم می توانید به این کشور بازگشته و 6 ماه بعدی را آغاز کنید.

برای دریافت ویزای مولتی کانادا چه مراحلی باید طی شود؟

برای دریافت ویزای مولتی کانادا چه مراحلی باید طی شود؟
برای دریافت ویزای مولتی کانادا چه مراحلی باید طی شود؟

مانند سایر ویزاهای کشور کانادا، متقاضیان ویزای مولتی هم باید مراحلی را برای اخذ این ویزا طی کنند که اولین آن مراجعه به سفارت کشور کانادا و دریافت و پر کردن فرم هایی است که برای اخذ این ویزا مورد نیاز است.

در این بخش از مقاله و پیش از بررسی جزئیات فرم درخواست ویزای مولتی کانادا، به طور کلی به توضیح مراحل اخذ این ویزا می پردازیم.

بهتر است به این نکته توجه کنید که پیش از هر اقدامی، کسب اطلاعات کافی و راهنمایی از شرکت‌های مهاجرتی با سابقه در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای کانادا مانند ایزی گل کمک زیادی به کاهش مشکلات مهاجرت و اخذ ویزا می کند.

مراحل دریافت ویزای مولتی

مراحل دریافت ویزای مولتی
مراحل دریافت ویزای مولتی

به منظور دریافت ویزای مولتی کشور کانادا، متقاضی می تواند به دو صورت کاغذی و آنلاین درخواست خود را برای سفارت کانادا ارسال کرده و فرآیند اخذ ویزا را انجام دهد.

با توجه به این که در دوره کرونا تنها روش برای درخواست این ویزا روش آنلاین یا اینترنتی بوده و به طور کل این روش متقاضیان بیشتری دارد، در این مقاله تنها به توضیح درخواست برای ویزای مولتی به صورت اینترنتی می پردازیم.

در مرحله اول، متقاضی باید در سایت کانادا حساب کاربری ایجاد کرده و سپس فرم اولیه درخواست را تکمیل کند. فرم اولیه بسته به شرایط و نوع درخواست متقاضی ممکن است از چند فرم تشکیل شده باشد که مجموع اطلاعات آن ها برای اخذ این ویزا مورد نیاز است.

بعد از تکمیل و ارسال فرم های مورد نیاز، فرد باید مدارک خود را در سایت آپلود کند و هزینه های اولیه که برای بررسی مدارک و اعلام تایم انگشت نگاری مورد نیاز است را پرداخت کند. پس از 24 ساعت، به متقاضی زمان انگشت نگاری یا ثبت اطلاعات بایومتریک داده می شود.

این اطلاعات برای اثبات هویت فردی مورد نیاز است و بعد از دریافت آن ها، بررسی نهایی صدور ویزا انجام می شود.

برای اخذ ویزای مولتی کانادا، تکمیل چه فرم هایی مورد نیاز است؟

برای اخذ ویزای مولتی کانادا، تکمیل چه فرم هایی مورد نیاز است؟
برای اخذ ویزای مولتی کانادا، تکمیل چه فرم هایی مورد نیاز است؟

تفاوتی ندارد که فرد برای اخذ ویزای مولتی کانادا به صورت آنلاین اقدام کرده باشد یا درخواست خود را با مراجعه حضوری به سفارت یا دفاتر انگشت نگاری سفارت کانادا ارسال کرده باشد.

در هر دو حالت برای شروع پروسه بررسی شرایط فردی و صدور ویزا، نیاز به تکمیل فرم هایی است که درخواست اولیه به واسطه آن ها ارائه می شود.

بسته به نوع ویزای درخواست متقاضی، فرم های مورد نیاز متفاوت است اما به طور کلی در بیشتر ویزاها و ویزای مولتی کانادا که موضوع مورد نظر ما در این مقاله است، 4 دسته فرمی که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم، مورد نیاز بوده و باید توسط متقاضی به طور دقیق تکمیل شود.

فرم پرسونال یا شخصی یا Application form

همان طور که از نام این فرم مشخص است، با تکمیل این فرم، فرد، اطلاعات شخصی خود را به سفارت ارائه می کند. این اطلاعات باید دقیق و مطابق شناسنامه متقاضی باشد.

به عنوان مثال اگر اسم عامیانه فرد در ارتباط با سایرین با اسم شناسنامه ای متفاوت باشد، برای تکمیل این فرم و ارسال آن برای سفارت باید اسم شناسنامه ای خود را در فرم وارد کند.

فرم اطلاعات خانوادگی یا Family information

فرم بعدی که تمام متقاضیان ویزای مولتی باید آن را تکمیل و برای سفارت ارسال کنند، فرم اطلاعات خانوادگی است. جزئیات این فرم بسته به شرایط متقاضی متفاوت است.

در متقاضیانی که دارای همسر و فرزند هستند، باید اطلاعات همسر و فرزند و در سایر متقاضیان اطلاعات اعضای درجه یک خانواده مانند پدر و مادر در این فرم نوشته شود. در مورد جزئیات دقیق این فرم در بخش های بعدی صحبت خواهیم کرد.

فرم همراهی یا use a family member representative for online applications

فرم همراهی نیز از فرم هایی است که در صورت نیاز متقاضی می تواند آن را تکمیل کرده و برای سفارت ارسال کند یا در صورت عدم نیاز به استفاده از آن، درخواست آن را رد کند.

این فرم مناسب افرادی است که قصد همراه کردن اعضای درجه یک خانواده با ویزای خود را دارند.

البته شرایط ویزای همراهی و فرم مربوط به آن در ویزای مولتی کمی متفاوت است که به این موضوع هم در ادامه مقاله رسیدگی می کنیم.

فرم اسکجول وان یا Schedule 1

این فرم اطلاعات تکمیلی فرم اولیه یا اطلاعات شخصی است. اگر متقاضی، سابقه سفر به کشور کانادا را داشته یا در پستی خاص مشغول به فعالیت است، باید جزئیات مربوط به آن را در این فرم وارد کرده و برای سفارت ارسال کند.

باتوجه به حساسیت تکمیل دقیق و صحیح فرم ها، پیش از دریافت و ارسال، بهتر است با جزئیات هر فرم و نحوه تکمیل آن ها به کمک شرکت مهاجرتی ایزی گل آشنایی پیدا کنید.

فرم پرسونال یا شخصی چیست و چه بخش هایی دارد؟

فرم پرسونال یا شخصی چیست و چه بخش هایی دارد؟
فرم پرسونال یا شخصی چیست و چه بخش هایی دارد؟

اولین فرمی که در تمام انواع ویزا باید برای سفارت کشور کانادا ارسال شود، فرم پرسونال یا اطلاعات شخصی متقاضیان دریافت ویزا است.

همان طور که از نام این فرم پیداست، اطلاعات شخصی متقاضیان باید در بخش های مختلف این فرم نوشته شود.

در این فرم، اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، محل و تاریخ تولد متقاضی، جنسیت او، محل اقامت فعلی از جمله کشور، شهر، آدرس منزل و … وجود دارد که باید به دقیق ترین شکل ممکن در فرم وارد شود. البته در این فرم یک بخش دیگر هم وجود دارد که اطلاعات همسر متقاضی است.

در صورتی که متقاضی بیش از یک بار ازدواج کرده باشد، اطلاعات همسر قبلی و فعلی باید در آن وارد شوند. در ادامه، یک نمونه از این فرم را مشاهده می کنید. جزئیات بیشتر مربوط به این فرم پس از تصویر پیوست شده توضیح داده می شود.

اولین بخش از این فرم مربوط به نام و بخش دوم مربوط به نام خانوادگی است

اولین بخش از این فرم مربوط به نام و بخش دوم مربوط به نام خانوادگی اوست. در سطر بعدی در مورد محل تولد، تاریخ تولد و اطلاعات شخصی دیگر مانند نام پدر و مادر از متقاضی سوال پرسیده می شود.

در ادامه فرم، آدرس محل زندگی فعلی به صورت کامل شامل شهر، آدرس محل سکونت و … باید نوشته شود. دیگر بخش این فرم در انتهای آن مربوط به سابقه ازدواج فرد است.

اگر فرد در حال حاضر متاهل باشد، مشخصات همسر فعلی و اگر از همسر خود جدا شده باشد، باید مشخصات همسر سابق را در بخش آخر فرم قید کند.

با توجه به این که تکمیل این فرم باید به زبان انگلیسی انجام شود، بهتر است در پر کردن آن دقت شود و اگر فرد به تنهایی قادر به پر کردن فرم نیست، از موسسات فعال در این زمینه مانند شرکت مهاجرتی ایزی گل کمک بگیرد.

مهم ترین مدارکی که باید ضمیمه فرم پرسونال شوند، کدام مدارک هستند؟

مهم ترین مدارکی که باید ضمیمه فرم پرسونال شوند، کدام مدارک هستند؟
مهم ترین مدارکی که باید ضمیمه فرم پرسونال شوند، کدام مدارک هستند؟

درخواست اولیه متقاضیان برای اخذ ویزای مولتی کانادا با فرم های ارسالی آن ها بررسی می شود، اما بررسی دقیق شرایط و صدور یا عدم صدور ویزا بستگی به مدارکی دارد که توسط متقاضی ضمیمه فرم های تکمیلی می شوند و برای سفارت کشور کانادا ارسال می شوند.

برای راحتی بیشتر پروسه آماده سازی مدارک می توان بر اساس اطلاعات هر فرم، مدارک آن را آماده کرد که در این صورت مدارک زیر برای تکمیل اطلاعات شخصی متقاضی مورد نیاز هستند.

مدارک شخصی برای اخذ ویزای مولتی کانادا

اولین مدرک در گروه مدارک شخصی مورد نیاز برای اخذ ویزای مولتی کانادا، شناسنامه متقاضی است که اطلاعات آن باید به طور رسمی ترجمه شده و علاوه بر تصویر نسخه اصلی، ترجمه رسمی آن هم برای سفارت ارسال شود.

پاسپورت، کارت ملی و هر مدرکی که هویت متقاضی را مشخص کند، جزو مدارک شخصی است که برای صدور این ویزا مورد نیاز بوده و باید برای سفارت ارسال شوند. همان طور که گفته شد، در فرم اطلاعات شخصی یا پرسونال باید مشخصات ازدواج و همسر متقاضی نیز نوشته شود.

در نتیجه اگر متقاضی این ویزا متاهل باشد، مدارک مربوط به خانواده و فرزندان نیز جزو مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا هستند که باید در زمان ارائه درخواست و ارسال فرم برای سفارت کانادا ارسال شوند.

تمام مدارکی که برای سفارت این کشور ارسال می شوند، باید به صورت ترجمه شده باشند. البته در بخش ثبت هویت و اطلاعات مربوط به آن، یک مدرک دیگر هم در سال های اخیر اضافه شده و آن مدرک اطلاعات بایومتریک متقاضی است.

این مدارک شامل انگشت نگاری و عکس متقاضی است. انگشت نگاری و تصویربرداری در دفاتر رسمی سفارت کانادا انجام می شود.

در این خصوص می توانید با کارشناسان موسسه ایزی گل در ارتباط باشید. ایزی گل بهترین شرکت مهاجرتی برای دریافت اقامت کانادا شناخته می شود.

فرم اطلاعات خانوادگی چیست و آیا برای همه افراد مورد نیاز است؟

فرم اطلاعات خانوادگی چیست و آیا برای همه افراد مورد نیاز است؟
فرم اطلاعات خانوادگی چیست و آیا برای همه افراد مورد نیاز است؟

دومین فرمی که برای صدور ویزای مولتی کانادا تکمیل شده و ارسال آن برای سفارت مورد نیاز است، فرم مربوط به اطلاعات خانوادگی متقاضی است.

این فرم نیز مانند فرم قبلی باید با دقت و رعایت صداقت در جزئیات تکمیل شده و هر کدام از اطلاعات وارد شده کاملا مطابق با اسناد و مدارکی باشد که به سفارت ارائه می شوند. یکی از سوالاتی که متقاضیان در مورد این فرم دارند، نیاز یا عدم نیاز به تکمیل آن برای همه است.

با توجه به این که متقاضی دریافت ویزای کانادا ممکن است متقاضی اقامت دائم این کشور بوده و بعد از دائمی کردن اقامت خود قصد ارسال دعوتنامه برای اعضای خانواده خود را داشته باشد، معرفی اعضای درجه یک در زمان دریافت اولین ویزای کانادا الزامی می باشد.

نمونه این فرم در انتهای این بخش آمده است، مطابق با آن، اطلاعات زیر برای تکمیل فرم، مورد نیاز است.

اطلاعات لازم در تکمیل فرم خانوادگی

اطلاعات لازم در تکمیل فرم خانوادگی
اطلاعات لازم در تکمیل فرم خانوادگی

فرم اطلاعات خانوادگی از چند بخش تشکیل می شود که در آن اطلاعات 4 گروه اصلی از اعضای درجه یک خانواده مورد نیاز است. اولین بخش از این فرم مربوط به مشخصات همسر فرد است.

اگر فرد از همسر خود جدا شده باشد نیز این مسئله باید در فرم قید شود. بخش دوم مربوط به فرزندان متقاضی اخذ ویزا است.

با توجه به این که امکان ساپورت اعضای درجه یک خانواده در مورد فرزندان پسر تا 18 سالگی و فرزندان دختر تا زمان ازدواج امکانپذیر است، وضعیت سن و تاهل فرزند هم در این فرم باید مشخص شود.

وارد کردن مشخصات والدین و خواهر و برادر

قسمت بعدی به وارد کردن مشخصات والدین و در نهایت آخرین بخش به مشخصات خواهر و برادر متقاضی اختصاص داده می شود.

باید دقت کرد که در هر بخش از این فرم، اطلاعات مورد نیاز شامل نام و نام خانوادگی عضو خانواده، نسبت او با دارنده ویزا، سن دقیق به همراه کشور یا استان محل تولد و آدرس دقیق اعضای خانواده است.

همچنین بعضی مشخصات ارتباطی مانند ایمیل فرد نیز باید در فرم اطلاعات خانوادگی قید شوند.

به علاوه در این فرم در صورت نداشتن فرزند، خواهر یا برادر متقاضی باید این موضوع را نیز قید کرده و امضا کند.

در مورد ویزای مولتی تا پایان 5 سال، تغییری، مگر در موارد خاص مانند ازدواج یا تولد فرزند در این فرم داده نمی شود.

فرم همراهی در ویزای مولتی چیست؟

فرم همراهی در دریافت ویزای کانادا زمانی مورد نیاز است که اعضای یک خانواده با هم قصد سفر همزمان به کشور کانادا را داشته باشند.

در این شرایط، علاوه بر فرم هایی که تا اینجا گفته شد، نیاز است که فرم همراهی را هم دریافت، تکمیل و برای سفارت ارسال کرد.

فرم همراهی و اطلاعات مندرج در آن

فرم همراهی و اطلاعات مندرج در آن
فرم همراهی و اطلاعات مندرج در آن

فرم همراهی در واقع فرمی است که توسط اعضای خانواده متقاضی اصلی ویزای کانادا به منظور همراهی با او تکمیل می شود.

هر کدام از اعضای خانواده که قصد سفر همزمان با متقاضی به کانادا را داشته باشند، باید این فرم را به طور جداگانه دریافت و تکمیل کنند، مگر در کودکانی که به سن قانونی تکمیل مجزای فرم نرسیده باشند.

در فرم همراهی، یک بخش وجود دارد که متقاضیان اخذ ویزای همراهی، مسئولیت رسیدگی به پرونده دریافت ویزا مانند مراجعات به سفارت و … را به عهده فردی می گذارند که در فرم معرفی می کنند.

در بیشتر موارد معمولا یکی از اعضای خانواده که تسلط بیشتری به زبان انگلیسی داشته و برای انجام اقدامات حضوری در سفارت توانایی بیشتری دارد، به عنوان متقاضی اصلی و سایر اعضای خانواده به عنوان همراه انتخاب می شوند.

طبعیتا اشخاصی که قصد مهاجرت یا سفر به کانادا بدون اعضای خانواده و به تنهایی را دارند، نیازی به دریافت فرم همراهی نیز نخواهند داشت. اطلاعات تکمیلی در مورد این فرم و نحوه پر کردن آن را می توانید از کارشناسان شرکت مهاجرتی ایزی گل کسب کنید.

آیا می توان فرم همراهی را بعد از دریافت ویزای مولتی دریافت و تکمیل کرد؟

یکی از سوالات مهم متقاضیان اخذ ویزای مولتی کانادا، در مورد فرم همراهی و شرایط دریافت آن است. به طور کلی فرم و ویزای همراهی در سایر ویزاها مانند تحصیلی یا کاری مرسوم است

اما در شرایطی ممکن است فردی بعد از دریافت ویزای مولتی و یک یا چندبار سفر به کشور کانادا، نیاز به همراهی اعضای خانواده خود داشته باشد که در این شرایط، فرم همراهی باید بعد از اخذ ویزای مولتی تکمیل و برای سفارت ارسال شود.

تکمیل فرم همراهی به این صورت شرایطی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • فرم همراهی بعد از اخذ ویزای مولتی تنها برای افرادی قابل تکمیل است و ترتیب اثر دارد که نام آن ها در فرم اطلاعات خانوادگی وارد شده باشد.
  • در صورتی که متقاضی همراهی بعد از دریافت ویزای مولتی ازدواج کرده باشد، ابتدا باید مشخصات همسر خود را وارد اطلاعات شخصی و هویتی موجود در سفارت کند و بعد از تایید آن ها توسط سفارت و اداره مهاجرت کشور کانادا، برای دریافت فرم همراهی و ویزا برای همسر خود اقدام کند.
  • صدور این ویزا تنها در صورتی امکانپذیر است که مدت زمان اعتبار ویزای مولتی به میزان کافی باشد.

شرکت مهاجرتی ایزی گل با سابقه زیاد در زمینه مهاجرت به کشور کانادا و انواع ویزاهای این کشور، آماده خدمت رسانی به متقاضیان اخذ ویزای مولتی می باشد.

فرم اسکجول وان چیست و چه بخش هایی دارد؟

آخرین فرمی که برای تکمیل درخواست و شروع بررسی باید توسط متقاضی تکمیل شده و برای سفارت ارسال شود، فرم اسکجول وان است که در آن اطلاعات تکمیلی نوشته می شود.

اگر شخص سابقه سفر به کشور کانادا یا هر کدام از کشورهای اروپایی را داشته باشد، باید در این بخش آن را مشخص کند.

یا اگر شغل فرد به گونه ای است که جزو مشاغل خاص مانند نیروهای پلیس و … قرار می گیرد، این مورد نیز باید در آخرین فرم لازم برای ویزای کانادا وارد شود.

اگر متقاضی در نیروی پلیس یا ارگان های خاص فعال بوده یا سابقه فعالیت داشته باشد، مدت زمان خدمت، محل آن، نوع پست و … باید قید شود.

همچنین برای تشخیص سلامت روحی و اخلاقی فرد نیز سوالاتی در انتهای این فرم قرار دارد که باید با دقت کافی به آن ها پاسخ داد. این سوالات مسائلی مانند سابقه سیاسی، زندان و … است.

اگر متقاضی و تکمیل کننده این فرم بالاتر از 18 سال سن داشته باشد، سابقه سفرهای او هم مورد نیاز است. با توجه به حساسیت این فرم در رد یا تایید درخواست ویزا، بهتر است پیش از تکمیل، با شرکت مهاجرتی ایزی گل ارتباط گرفته و با جزئیات این فرم آشنا شوید.

سایر اطلاعاتی که در فرم درخواست ویزای مولتی کانادا باید وارد شود، چیست؟

سایر اطلاعاتی که در فرم درخواست ویزای مولتی کانادا باید وارد شود، چیست؟
سایر اطلاعاتی که در فرم درخواست ویزای مولتی کانادا باید وارد شود، چیست؟

البته اطلاعاتی که گفته شد، اصلی ترین مسائلی هستند که متقاضیان درخواست ویزای مولتی باید در فرم درخواست این ویزا تکمیل کنند، اما این اطلاعات تنها موارد لازم برای ویزای کانادا نیستند.

متقاضیان این ویزا باید مسائل دیگری مانند هدف از سفر به کشور کانادا، مدت زمان مورد نظر برای اقامت در این کشور، سرمایه آماده شده، آدرس و مشخصات اشخاصی که در کانادا زندگی می کنند و قصد دیدار آن ها را دارند هم در فرم درخواست ویزای مولتی کانادا وارد کنند.

به علاوه برای متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی، اطلاعات شغلی نیز مورد نیاز است که باید در فرم های مربوطه وارد شده و تمام جزئیات مربوط به آن مانند میزان حقوق، زمان شروع به کار و … نیز با دقت تکمیل شوند.

اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات جانبی هر کدام از این فرم ها را می توانید از ایزی گل کسب کنید.

آیا برای تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای مولتی کانادا نیاز به پرداخت هزینه است؟

آیا برای تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای مولتی کانادا نیاز به پرداخت هزینه است؟
آیا برای تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای مولتی کانادا نیاز به پرداخت هزینه است؟

حال که با انواع فرم درخواست ویزای مولتی کانادا و جزئیات فرم های مورد نیاز برای این ویزا آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا ارسال و درخواست بررسی این فرم ها نیازی به پرداخت هزینه دارد یا نه.

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر فرم جداگانه هزینه ای ندارد اما پروسه بررسی مدارک و اولویت بندی فرم ها نیاز به پرداخت هزینه های سفارت دارد که باید همان ابتدا پرداخت شوند.

فرم ها زمانی هزینه بر می شوند که فرد برای نوعی خاص از مهاجرت نیازی به فرم های به خصوص داشته یا بعد از این که موفق به اخذ ویزای مولتی کانادا شد، ازدواج کرده و صاحب فرزند شود که در این صورت، فرم شخصی و

فرم اطلاعات خانوادگی باید مجددا از اداره انگشت نگاری دریافت و بررسی و تکمیل شود. این فرآیند مجدد گاهی اوقات شامل جزئیات بیشتری می شوند.

احتمال ریجکت درخواست ویزای مولتی کانادا چقدر است و راه حل آن چیست؟

احتمال ریجکت درخواست ویزای مولتی کانادا چقدر است و راه حل آن چیست؟
احتمال ریجکت درخواست ویزای مولتی کانادا چقدر است و راه حل آن چیست؟

یکی از مسائل نگران کننده در زمان ارسال فرم درخواست ویزای مولتی کانادا، عدم پذیرش فرم و مدارک ارسالی و به عبارت دیگر ریجکت کردن درخواست او برای اخذ ویزای کانادا است.

در چنین شرایطی، متقاضی باید به طور مجدد و از ابتدا تمام یا بیشتر مراحل اخذ ویزا را سپری کند. البته اگر علت ریجکت شدن درخواست مشخص باشد، غالبا توسط سفارت مشخص شده و به متقاضی اطلاعات داده می شود تا در صورت امکان حل آن، با ارائه به سفارت و تسریع روند صدور ویزای خود کمک کند.

مطابق تجارب مشاورین شرکت مهاجرتی ایزی گل در مورد سفر به کشور کانادا و متقاضیان مختلف آن، مهم ترین مواردی که می توانند باعث ریجکت شدن درخواست متقاضی شوند، به شرح زیر می باشند:

  • تکمیل نامناسب اطلاعات مورد نیاز در هر فرم با اطلاعات اشتباه، مثلا افرادی که دارای دو اسم هستند، به جای اسم شناسنامه ای، اسمی که در محاوره از آن استفاده می کنند را در فرم وارد کنند.
  • اشتباه در تکمیل فرم، علاوه بر اطلاعات نادرست، اشتباهات سهوی نیز باعث ریجکتی درخواست ویزا می شود.
  • اگر مدارکی که ضمیمه فرم ها شده و برای سفارت ارسال می شوند، کامل نباشند هم احتمال ریجکت درخواست بسیار زیاد است.

https://cutt.ly/YKRyqvI

ezgoal@