مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله به بررسی مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا می پردازیم.

اگر متقاضی مهاجرت به کانادا هستید و انتخاب شما روش استارتاپی است، به این مقاله نیاز دارید تا با مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا آشنا شوید.

این روش مهاجرتی یکی از روش هایی است که در چند سال اخیر مورد توجه بیشتر متقاضیان اقامت در کانادا به خصوص ایرانیان بوده است و این به دلیل ویژگی های خاص و مزایای زیاد این روش می باشد. در روش استارتاپی، اقامت کانادا زودتر دریافت شده و وضعیت مهاجر مطمئن تر است.

با این حال مانند سایر روش ها؛ شرایط، نکات، سختی ها و چالش هایی پیش روی افرادی است که از این روش به کانادا مهاجرت می کنند. در این ارتباط می توانید با کارشناسان شرکت ایزی گل در تماس باشید.

موسسه ایزی گل، بهترین شرکت برای دریافت اقامت کانادا می باشد. با این مقاله همراه باشید تا علاوه بر توضیح در خصوص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، در مورد جزئیات مهاجرت با این روش نیز اطلاعات کسب کنید.

عناوین مقاله:

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چند دسته اند؟

مدارک هویتی شامل چه مواردی هستند و به چه صورت آماده سازی می شوند؟

مدارک شغلی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چه مواردی را شامل می شود؟

مدارک مالی شامل چه چیزهایی هستند و اثبات تمکن مالی چه شرایطی دارد؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا در زمینه سرمایه گذاری شامل چه مواردی است؟

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

ویزای استارتاپ کانادا چه مشکلاتی دارد؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان ویزای تیمی به چه صورت است؟

چه سازمان هایی امکان سرمایه گذاری برای ویزای استارتاپ کانادا را دارند؟

آیا امکان ریجکت شدن درخواست متقاضی به دلیل نقص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد؟

مدرک زبان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید چه شرایطی داشته باشد؟

 

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

برای مهاجرت به کانادا مانند تمام کشورها، نیاز به اخذ ویزای این کشور است. متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا روش های مختلفی برای دریافت ویزای این کشور دارند که به شرایط آن ها بستگی دارد.

در واقع هر روش مهاجرتی و دریافت ویزا، مناسب گروه خاصی از افراد است که شرایط مناسب اخذ آن را داشته باشند.

یکی از ویزاهای کشور کانادا برای مهاجرت به این کشور، ویزای استارتاپ کانادا است. این ویزا یکی از انواع ویزاهای سرمایه گذاری است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه ویزای استارتاپ کانادا حتما  صفحات هزینه ویزای استارتاپ کانادا، مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا و مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا را مطالعه نمایید.

مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرتی به بیشتر کشورهاست که برای دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا هم قابل استفاده می باشد.

سرمایه گذاری در کانادا شرایطی داشته و متقاضی آن باید سرمایه کافی برای سرمایه گذاری را داشته باشد. این روش جزو پر هزینه ترین روش های مهاجرت به کانادا است

اما مزایای آن به خصوص در زمینه اخذ اقامت کانادا نسبت به تمام روش های مهاجرت به این کشور بیشتر استو به همین دلیل افراد تلاش زیادی برای مهاجرت از طریق آن می کنند.

رایج ترین شکل سرمایه گذاری در کشور کانادا راه اندازی کسب و کار به خصوص به صورت ثبت شرکت است که خود دارای انواع مختلفی مانند کارآفرینی، شراکت با شرکت های فعال، دریافت نمایندگی و … می باشد.

ویزای استارتاپ و سرمایه گذاری در کانادا از طریق آن

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا، استارتاپ است. این روش، کم هزینه ترین شیوه سرمایه گذاری در کشور کانادا است و تا حدودی مشابه روش های دیگر مانند کارآفرینی یا ثبت شرکت است،

اما با این تفاوت که متقاضی انجام آن نیازی به ورود سرمایه نداشته و به جذب سرمایه گذار می پردازد. در واقع سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار از سمت شرکت های کانادایی تامین می شود و فرد تنها به اجرای کسب و کار مورد نظر خود می پردازد.

روش استارتاپ یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به کانادا است که اگر افراد موفق به مهاجرت از طریق آن شوند، اقامت آن ها قطعی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این روش می توانید با متخصصین مجموعه مهاجرتی ایزی گل در ارتباط باشید. ایزی گل بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت کانادا می باشد.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چند دسته اند؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چند دسته اند؟
مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چند دسته اند؟

به منظور اخذ ویزای یک کشور متقاضی باید درخواست خود را برای سفارت آن کشور ارسال کنید و برای ارائه درخواست هم نیاز به مدارکی است که بعد از بررسی آن ها در صورت نبود مشکل و تکمیل بودن مدارک، ویزا برای شما صادر شده و اجازه اقامت در کشور مورد نظر را خواهید داشت.

در مورد ویزای استارتاپ کانادا نیز چنین قاعده ای وجود دارد و برای ای نکه ویزا توسط سفارت برای متقاضی صادر شود، باید ابتدا مدارک را برای سفارت کانادا ارسال کرد.

تیم مهاجرتی ایزی گل سالانه لیست کامل مدارک مورد نیاز برای انواع ویزاهای کانادا را جمع آوری می کند که مطابق آخرین اطلاعات آن ها، مدارک لازم برای این ویزا در گروه های زیر قابل دسته بندی می باشند:

مدارک هویتی

اولین گروه از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، مدارک هویتی فرد هستند. این مدارک شامل تمام چیزهایی هستند که هویت متقاضی را اثبات می کنند.

اگر متقاضی متاهل باشد، به منظور دریافت ویزای همراهی بعد از اقامت برای اعضای خانواده، باید اعضای خانواده را هم در زمان ارسال مدارک به سفارت در آنجا معرفی کند.

مدارک شغلی

گروه بعدی مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا مدارک شغلی است. این مدارک شامل رزومه کاری، مشاغلی که متقاضی تاکنون آن ها را انجام داده، سابقه کاری در زمینه ایده ای که قصد مهاجرت براساس آن را دارد، بیمه، لیست کارکنان شرکت در صورت مدیریت یک مرکز فعال و … می باشد.

مدارک مالی

متقاضیان مهاجرت به کانادا در سال اول اقامت باید هزینه های زندگی را به طور شخصی پرداخت کنند.

دولت کانادا به منظور جلوگیری از ضرر و زیان و متحمل شدن هزینه اضافه برای تامین هزینه زندگی مهاجرین، در مورد سرمایه اولیه متقاضیان مهاجرت در هر روشی سختگیر است و باید مدارک دقیق این موضوع به سفارت ارائه شود که در دسته مدارک مالی و اثبات تمکن قرار می گیرد.

مدارک تحصیلی

متقاضیان ویزای استارتاپ باید دارای حداقل تحصیلات لیسانس در زمینه ایده مربوطه باشند، بنابراین ارائه مدارک تحصیلی نیز برای اخذ ویزا الزامی است.

مدارک زبان

برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا یکی از شرایط، تسلط نسبی به زبان انگلیسی یا فرانسه است. به این منظور مدارک زبان با نمره متوسط در حد 5 آیلتس انگلیسی باید به سفارت ارائه شود.

سایر مدارک

مدارک دیگری مانند سوء پیشینه، سلامت جسمی و روحی و … نیز برای اخذ این ویزا مورد نیاز هستند.

اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان زبده ایزی گل بخواهید.

مدارک هویتی شامل چه مواردی هستند و به چه صورت آماده سازی می شوند؟

مدارک هویتی شامل چه مواردی هستند و به چه صورت آماده سازی می شوند؟
مدارک هویتی شامل چه مواردی هستند و به چه صورت آماده سازی می شوند؟

اولین گروه از مدارکی که برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید به سفارت ارسال شوند، مدارک شناسایی متقاضیان هستند.

این مدارک که با نام مدارک هویتی نیز شناخته می شوند، جزئیات مختلفی دارند و آماده سازی آن ها برای سفارت هم شرایطی دارد که در ادامه به طور کامل توضیح داده خواهند شد.

مدارک شخصی مورد نیاز برای اخذ ویزا

مدارکی مانند شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت، جزو مدارک شناسایی یا هویتی اصلی هستند که هر فرد متقاضی دریافت ویزای کانادا باید در زمان درخواست برای ویزا آن ها را به سفارت ارسال کند.

اگر متقاضی ویزا مجرد باشد، تنها همین مدارک، جزو مدارک هویتی او خواهند بود اما متقاضیانی که متاهل و دارای فرزند باشند، علاوه بر مدارک گفته شده باید شناسنامه و مدارک شناسایی کامل همسر و فرزندان خود را هم برای اخذ ویزای همراهی به سفارت ارسال کنند. ارسال عقدنامه نیز به منظور دریافت ویزای همراهی بعد از اقامت متقاضی در کانادا الزامی است.

البته همراهی فرزندان شرایطی دارد. فرزندان دختر در صورت تجرد و فرزندان پسر زیر 18 سال امکان دریافت ویزای همراهی و اخذ اقامت از طریق والدین خود را دارند.

آماده سازی مدارک مورد نیاز برای ویزا

یک نکته مهم در ارسال مدارک برای سفارت، ترجمه آن هاست. در واقع مدارک ارسالی برای سفارت علاوه بر نسخه اصلی که تصویر آن برای سفارت ارسال می شود، باید به صورت رسمی هم ترجمه شوند.

باید دقت کرد که هر ترجمه ای قابل قبول نیست و تنها ترجمه ای از مدارک توسط سفارت پذیرفته می شود که توسط دارالترجمه های معتبر قوه قضاییه انجام شده و دارای مهر رسمی باشد. ترجمه باید دقیق و جزئی هم باشد.

برای ویزای استارتاپ کانادا، مدارک را می توان به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه کرد و در زمان ارائه درخواست ویزا برای سفارت ارسال کرد.

برای اطلاع از شرایط ترجمه مدارک، مدارکی که نیاز به ترجمه دارند و دارالترجمه های معتبر می توانید با مجموعه مهاجرتی ایزی گل در ارتباط باشید.

مدارک شغلی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چه مواردی را شامل می شود؟

مدارک شغلی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چه مواردی را شامل می شود؟
مدارک شغلی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا چه مواردی را شامل می شود؟

در ادامه چک لیست مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، به مدارک شغلی می رسیم.

این مدارک هم جزو مدارک مهم و موثر در پذیرش درخواست متقاضیان برای ویزای استارتاپ کانادا است که مانند مدارک گروه قبل باید به طور دقیق، کامل و به زبان های انگلیسی یا فرانسه ترجمه شوند. مدارک شغلی هم انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها برای اخذ ویزا به شرح زیر می باشد.

مدارک شغلی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

بسته به این که فرد پیش از درخواست برای ویزای استارتاپ کانادا چه شغلی داشته باشد، مدارک این گروه کاملا متفاوت بوده و انواع مختلفی دارند.

مهم ترین مدرک در این دسته، سابقه کاری متقاضی است که اگر در ارتباط با ایده مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار باشد، تاثیر بیشتری در پذیرش او برای اخذ ویزای کانادا دارد.

همچنین شغل متقاضی و میزان حقوق یا درآمدی که از کار خود داشته، تاثیر بسیار زیادی در طرز فکر سازمان هایی که در ایده او برای استارتاپ سرمایه گذاری می کنند، دارد.

طبیعتا فردی که در کشور خود درآمد بالایی داشته، در کانادا برای کسب بیشترین درآمد تلاش می کند که این مسئله در پذیرش درخواست او برای اخذ ویزا اهمیت زیادی دارد.

اگر متقاضی در مشاغل خاص مانند وکالت، مهندسی، کارآفرینی و … فعالیت کند هم بسته به نوع شغل باید مدارک مختلفی را برای سفارت ارسال کند.

به عنوان مثال؛ وکلا باید ترجمه دفترچه وکالت و کارآفرینان باید ترجمه پروانه ثبت شرکت را در زمان درخواست ویزا به سفارت ارسال کنند.

در صورت ارتباط با شرکت مهاجرتی ایزی گل، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا بسته به نوع شغل خود به دست آورید.

مدارک مالی شامل چه چیزهایی هستند و اثبات تمکن مالی چه شرایطی دارد؟

مدارک مالی شامل چه چیزهایی هستند و اثبات تمکن مالی چه شرایطی دارد؟
مدارک مالی شامل چه چیزهایی هستند و اثبات تمکن مالی چه شرایطی دارد؟

گروه بعدی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، مدارک اثبات تمکن مالی است. تمام متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا چه در مهاجرت به تنهایی و چه در سفر با اعضای خانواده خود، باید ثابت کنند که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی در این کشور را دارند

و حداقل به اندازه یک سال سرمایه کافی برای اقامت و زندگی در کانادا را دارا می باشند. این موضوع تمکن مالی گفته می شود و حداقل میزان مورد نیاز آن در انواع ویزاها متفاوت است.

تمکن مالی برای ویزای استارتاپ کانادا

به غیر از ویزای کاری که از طریق جاب آفری دریافت شده و فرد پیش از ورود به خاک کانادا از بابت درآمد خود آگاه و مطمئن است، در سایر روش های مهاجرت به این کشور، متقاضی باید سرمایه کافی برای یک سال زندگی در کانادا را داشته باشد.

طبعیتا هزینه لازم برای افرادی که به تنهایی و در اصطلاح مجردی به کانادا مهاجرت می کنند، متفاوت با افرادی است که همراه خانواده خود کانادا را برای اقامت انتخاب می کنند.

در ویزای استارتاپ هم هر چند فرد به محض ورود به کشور کانادا امکان راه اندازی کسب و کار را دارد، اما به دلیل نامشخص بودن زمان سوددهی ویزا، متقاضی باید هزینه یک سال زندگی در این کشور را داشته و در زمان ارائه درخواست، آن را به سفارت اثبات کند.

مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی

روش های زیادی برای اثبات تمکن مالی و دریافت ویزای کانادا در روش استارتاپی وجود دارد که یکی از آن ها مدارک شغلی و آخرین فیش حقوقی دریافتی متقاضی است.

همچنین ارائه اسناد مالکیت نیز می تواند در اثبات توانایی مالی فرد برای پرداخت هزینه های یک سال زندگی موثر باشد. اصلی ترین مدرک در این زمینه اما گواهی گردش حساب بانکی است که باید مهر و تاریخ بانک را داشته باشد.

گردش حساب، حواله بانکی و … از دیگر روش های اثبات توانایی پرداخت هزینه ها برای زندگی در کانادا از طریق ویزای استارتاپ می باشد. تمام این مدارک باید به صورت ترجمه شده و رسمی آماده باشند تا در زمان درخواست ویزا، برای سفارت ارسال شوند.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا در زمینه سرمایه گذاری شامل چه مواردی است؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا در زمینه سرمایه گذاری شامل چه مواردی است؟
مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا در زمینه سرمایه گذاری شامل چه مواردی است؟

پیش از توضیح مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا در زمینه سرمایه گذاری، به توضیح سرمایه گذاری در این نوع از ویزا می پردازیم. یکی از مزایای مهم ویزای استارتاپ نسبت به سایر ویزاهای کشور کانادا، امکان جذب سرمایه گذار در این نوع ویزا است که شرایط زندگی را برای دارنده آن ساده تر می کند.

سرمایه گذاری در ویزای استارتاپ کانادا

یکی از امتیازات این ویزا امکان جذب سرمایه گذار برای راه اندازی کسب و کار است. به عبارت دیگر ویزای استارتاپ کانادا بدون سرمایه گذاری شرکت ها و سازمان های تایید شده این کشور، به متقاضی داده نمی شود.

متقاضی این ویزا باید ایده خود را برای یکی از سازمان های اعلام شده توسط دولت کانادا ارسال کند.

سازمان ها بعد از بررسی نوع ایده، میزان عملی بودن آن، امتیازات و سودآوری ایده برای کشور کانادا روی آن سرمایه گذاری کرده یا ایده و درخواست متقاضی را رد می کنند.

بسته به نوع سازمانی که ایده را پذیرش می کند، ممکن است کل سرمایه مورد نیاز برای عملی کردن ایده یا بخشی از آن توسط سرمایه گذار کانادایی پرداخت شده و مابقی توسط خود فرد پرداخت شود

یا کل سرمایه اولیه توسط خود متقاضی داده شده و شرکت در ادامه مسیر و بعد از اثبات عملی بودن آن، سرمایه را به متقاضی باز گرداند.

مدارک مرتبط با سرمایه گذاری برای ارائه به سفارت

یکی از مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، دریافت تاییدیه از سازمان هایی است که توسط دولت کانادا معرفی شده باشند.

با توجه به این که این مدرک جزو مهم ترین مدارک اخذ ویزای کانادا در این روش است، متقاضی باید پیش از درخواست ویزا و در زمان آماده سازی سایر مدارک، درخواست خود را برای سازمان های مربوطه ارسال کند و تاییدیه آن ها را دریافت کند تا در زمان درخواست برای ویزای اقامت کانادا؛ تنها تاییدیه را برای سفارت ارسال کند.

گاهی اوقات تاخیر در دریافت تاییدیه موجب می شود که کل پروسه اخذ ویزا برای متقاضی دچار مشکل شود.

برای جلوگیری از بروز هر مشکلی در مسیر دریافت ویزای استارتاپ کانادا، کسب اطلاعات از مجموعه های فعال در زمینه مهاجرت کانادا مانند ایزی گل الزامی است.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
مزایای ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

ویزای استارتاپ کانادا مزایای زیادی دارد و همین مزایا باعث شده که این ویزا جزو پرمتقاضی ترین روش های مهاجرتی کشور کانادا در چند سال اخیر باشد. حال که با مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا آشنا شدید، در این بخش مزایای این ویزا را برای شما بررسی می کنیم.

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

این ویزا مزایای بی شماری دارد که اگر بخواهیم تمام آن ها را بررسی کنیم، باید یک مطلب جداگانه در مورد آن ها بنویسیم.

به همین دلیل در این مقاله تنها به مهم ترین مزایای این نوع ویزا اشاره می کنیم که اولین آن اخذ اقامت دائم کشور کانادا است.

متقاضیان این نوع ویزا در صورت تایید ایده و دریافت تاییدیه از شرکت های معتبر در کانادا، برای سرمایه گذاری می توانند فورا اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند.

این در حالی است که اقامت دائم کانادا در سایر روش های سرمایه گذاری این کشور معمولا بعد از 2 تا 3 سال اقامت موقت برای متقاضیان صادر می شود.

نیاز به سرمایه کمتر نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا، دیگر مزیت این نوع ویزا است. اما مزیت مهم آن را می توان عدم از بین رفتن اقامت دائم حتی در صورت شکست مهاجر در کسب و کار دانست.

امکان همراهی اعضای خانواده بلافاصله بعد از اقامت متقاضی در کانادا

دیگر مزیت این نوع ویزا امکان همراهی اعضای خانواده بلافاصله بعد از اقامت متقاضی در کانادا است و این امکان برای 5 نفر به طور همزمان و با یک ایده وجود دارد.

دیگر مزیت اساسی و موثر در محبوبیت این ویزا، اخذ تابعیت و دریافت شهروندی کشور کانادا تقریبا 3 سال پس از اقامت دائم در این کشور است. همچنین بر خلاف سایر روش های سرمایه گذاری کانادا، این روش  نیازی به تسلط کامل به زبان انگلیسی ندارد و با سطح متوسط هم می توان آن را دریافت کرد.

سایر مزایای این ویزا و اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ آن را می توانید از مشاوران ایزی گل جویا شوید. موسسه مهاجرتی ایزی گل، بهترین موسسه برای دریافت اقامت کانادا می باشد.

ویزای استارتاپ کانادا چه مشکلاتی دارد؟

ویزای استارتاپ کانادا چه مشکلاتی دارد؟
ویزای استارتاپ کانادا چه مشکلاتی دارد؟

مهاجرت به طور کلی عملی چالشی است. رفتن از کشور خود به کشوری دیگر و تجربه زندگی با مردم و فرهنگی جدید به خودی خود کاری مشکل است و این مسئله زمانی که روشی خاص برای دریافت ویزا انتخاب شود، سخت تر می شود.

ویزای استارتاپ کانادا هم در کنار تمام مزایا دارای مشکلاتی است که در مقایسه با مزایای آن ناچیز است. اما اطلاع از آن ها تاثیر زیادی در کاهش مشکلات مهاجرت به این طریق دارد. از مشکلات ویزای استارتاپ کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جهت اطلاعات دقیق تر مقاله معایب ویزای استارتاپ کانادا را مطالعه کنید.

مشکلات ویزای استارتاپ کانادا

یکی از مشکلات این ویزا عدم تایید آن تا زمانی است که یک سازمان کانادایی، سرمایه گذار ایده شما نباشد و این پروسه هم با توجه به تعداد بالای درخواست های ویزا و ایده ها از سراسر دنیا، زمانبر و طولانی است.

دیگر مشکلی که متقاضیان این ویزا دارند، محدودیت تعداد ویزاهای پذیرش شده در سال است. با توجه به این که این سیستم مهاجرتی بین المللی است، ممکن است در یک سال هیچ ایده ای از کشور ایران پذیرفته نشود.

ایده هایی که برای اخذ این ویزا مورد پذیرش هستند، باید کاملا خاص و متفاوت باشند. در واقع این ایده ها نباید قبل تر در کانادا اجرا شده باشند.

حتی نمونه های مشابه یا نزدیک به ایده هم در مواردی موجب می شوند که درخواست متقاضی برای دریافت ویزا رد شود. یکی دیگر از مشکلاتی که متقاضیان این ویزا ممکن است با آن مواجه شوند، رد شدن درخواست کل متقاضیان از یک تیم، در صورت مشکل دار بودن یکی از اعضا است.

البته این مشکلات می توانند به سادگی قابل حل باشند، مثلا مشکل ریجکتی درخواست در صورت مشکل دار بودن یکی از اعضا با بررسی دقیق شرایط اعضای انتخابی در تیم قابل حل است.

یا مشکل سرمایه گذار می تواند با درخواست به موقع به سادگی برطرف شود. برای اقدام بدون مشکل برای اخذ ویزای کانادا می توانید از مجموعه مهاجرتی ایزی گل مشاوره بگیرید.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان ویزای تیمی به چه صورت است؟

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان ویزای تیمی به چه صورت است؟
مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان ویزای تیمی به چه صورت است؟

یکی دیگر از مزایای ویزای استارتاپ کانادا امکان درخواست برای آن به صورت گروهی است.

در واقع تیم هایی تا 5 نفر که همگی سهامدار یک ایده باشند، این امکان را دارند که به صورت همزمان و به وسیله یک ایده برای دریافت ویزای کشور کانادا از طریق استارتاپ اقدام کنند.

در این بخش به توضیح مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیان اخذ اقامت به صورت تیمی خواهیم پرداخت.

مدارک لازم برای اعضای تیم

شرایط متقاضیان اخذ ویزای استارتاپ کانادا به صورت تیمی مشابه افرادی است که به صورت انفرادی، متقاضی اخذ این ویزا می باشند.

مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادای این افراد هم شامل مدارک شخصی، شغلی، تحصیلی و مالی هر یک به صورت مجزا می باشد و هر کدام از اعضا هم می توانند اعضای خانواده خود را از طریق ویزای همراهی به کانادا بیاورند.

اما تفاوت دیگر ویزای تیمی با ویزای انفرادی، سهامدار بودن تمام اعضا در پروژه است. در واقع هر کدام از افرادی که متقاضی این ویزا هستند، باید جزو سهامداران اصلی ایده باشند و بعد از دریافت ویزا و راه اندازی کسب و کار، مدیریت شرکت و پروژه را به اندازه سهم خود بر عهده گیرند.

همچنین هر کدام از اعضا باید به طور جداگانه فرم های مربوطه را تکمیل نموده و برای سفارت ارسال کنند تا درخواست آن ها مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به این که ریجکت شدن درخواست یکی از اعضا باعث رد درخواست کل اعضا می شود، باید در انتخاب اعضای تیم دقت زیادی کرد.

چه سازمان هایی امکان سرمایه گذاری برای ویزای استارتاپ کانادا را دارند؟

چه سازمان هایی امکان سرمایه گذاری برای ویزای استارتاپ کانادا را دارند؟
چه سازمان هایی امکان سرمایه گذاری برای ویزای استارتاپ کانادا را دارند؟

همان طور که در بخش مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا گفته شد، یکی از مدارکی که باید برای دریافت ویزا برای سفارت کانادا ارسال شود، تاییدیه سازمان هایی است که توسط دولت کانادا صلاحیت سرمایه گذاری برای ایده های استارتاپی را دارند.

هر کدام از این سازمان ها شرایط خاصی برای پذیرش متقاضیان و ایده ها دارند و میزان سرمایه گذاری آن ها متفاوت است. سازمان های سرمایه گذاری ویزاهای استارتاپ کانادا مواردی هستند که در ادامه معرفی می کنیم.

سازمان های سرمایه گذار برای ویزای استارتاپی

سازمان های سرمایه گذار برای ویزای استارتاپی
سازمان های سرمایه گذار برای ویزای استارتاپی

سازمان هایی که از سمت دولت کانادا صلاحیت تایید ویزای استارتاپی کانادا را دارند، به طور کلی به سه نوع تقسیم می شوند. اینکوباترها، انجل اینوسترها و ونچرکپیتالیست ها که بیشترین سرمایه گذاری توسط سازمان های کانادایی در ونچرکپیتالیست ها انجام می شود.

این شرکت ها با حداقل 200 هزار دلار روی ایده سرمایه گذاری می کنند اما تنها ایده هایی را پذیرش می کنند که از رشد آن ها اطمینان کامل داشته و سودآور بودن ایده آن ها تضمین شده باشد.

تعداد ایده های پذیرفته شده توسط آن ها بسیار محدود است

با توجه به میزان بالای سرمایه گذاری این شرکت ها، تعداد ایده های پذیرفته شده توسط آن ها بسیار محدود است و رقابت بر سر آن ها نیز بسیار زیاد. رتبه دوم در میزان سرمایه گذاری متعلق به انجل اینوسترهاست که حداقل مبلغ سرمایه گذاری آن ها چیزی حدود 75 هزار دلار است.

این شرکت ها مجموعه های در حال رشد را پشتیبانی می کنند و اگر ایده در ابتدای مسیر بوده و نیاز به آزمون و خطا داشته اما بعد از آزمون و خطا، صد در صد اجرایی باشد را حمایت می کنند.

در نهایت اینکوباترها هستند که هیچ مبلغی در ابتدا به متقاضیان پرداخت نمی کنند و حتی در مواردی مبلغی نیز برای پذیرش ایده دریافت می کنند.

مزیت این شرکت ها اخذ راحت تر تاییدیه آن هاست و مناسب ایده های پر ریسک هستند اما اگر ایده اجرایی شده و به سود برسد، بخش زیادی از سرمایه اجرای آن توسط شرکت به صاحبان ایده پرداخت می شود.

آیا امکان ریجکت شدن درخواست متقاضی به دلیل نقص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد؟

آیا امکان ریجکت شدن درخواست متقاضی به دلیل نقص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد؟
آیا امکان ریجکت شدن درخواست متقاضی به دلیل نقص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد؟

هر گونه نقص و کمبود در مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا احتمال ریجکت کردن درخواست متقاضیان را به دنبال دارد.

بنابراین افرادی که خواهان این ویزا هستند، باید پیش از اقدام برای ارسال مدارک، تمام مدارک خود را به طور دقیق چک کنند.

گاهی اوقات ریجکت درخواست نه به دلیل نقص در مدارک، بلکه به علت ترجمه اشتباه یا غیر معتبر آن هاست. بنابراین دقت در این موضوع هم به اندازه تکمیل دقیق مدارک حائز اهمیت است.

یکی دیگر از مسائلی که برای جلوگیری از ریجکتی درخواست ویزا به دلیل نقص مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا باید به آن دقت کرد، کامل بودن مدارک تمام اعضای یک تیم است. چون رد درخواست یک نفر باعث رد پذیرش کل اعضا شده و شانس اخذ ویزای تمام تیم را از بین خواهد برد.

مدرک زبان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید چه شرایطی داشته باشد؟

مدرک زبان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید چه شرایطی داشته باشد؟
مدرک زبان برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا باید چه شرایطی داشته باشد؟

در این بخش از مقاله مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، به بررسی یکی از سوالات رایج متقاضیان خواهیم پرداخت که در مورد مدرک زبان برای اخذ این ویزا است.

به طور کلی در تمام روش های دریافت ویزا، تسلط به زبان و داشتن مدرک زبان سطح بالا یکی از شروط اخذ ویزا و مهاجرت است.

اما این شرط در ویزای استارتاپ وجود ندارد. هر چند در این ویزا هم تسلط به زبان، شانس پذیرش را افزایش می دهد اما مدرک سطح بالای زبان برای اخذ آن مورد نیاز نیست.

با سطح متوسط زبان هم امکان دریافت این نوع ویزا وجود دارد

در واقع با سطح متوسط زبان هم امکان دریافت این نوع ویزا وجود دارد که این مسئله هم در بالا بردن میزان متقاضیان این ویزا نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری کشور کانادا بی تاثیر نیست.

به علاوه در این نوع ویزا، تنها نیاز به تسلط و داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست. متقاضی اخذ این ویزا چه به صورت مجزا و چه به صورت تیمی، حتی با مدرک متوسط فرانسه هم می تواند ویزای استارتاپی را دریافت کند.

برای اخذ بدون مشکل ویزای استارتاپ کانادا و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ویزای استارتاپ کانادا، بهتر است پیش از هر اقدامی با مجموعه های فعال در زمینه ویزای کانادا مشورت کنید.

یکی از بهترین مجموعه ها در این زمینه، شرکت مهاجرتی ایزی گل می باشد. ایزی گل از معتبرترین موسسات مهاجرتی برای دزیافت اقامت می باشد.

https://cutt.ly/nK77D4e

ezgoal@