لیست انکوباتورهای کانادا

لیست انکوباتورهای کانادا

قصد داریم در این مطلب از سایت وکیل ویزای استارتاپ کانادا، در باره لیست انکوباتورهای کانادا اطلاعاتی برای شما داشته باشیم.

در مقالات قبل در مورد هزینه ویزای استارتاپ کانادا، خرید استارت آپ کانادا و مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا به صورت مفصل صحبت کردیم.

با توجه به این‌ که در سال‌های اخیر، کسب  و کارهای نوپا یا همان استارت‌آپ های بسیار زیادی در کانادا با رونق چشمگیر روبرو شده‌اند، این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است که اطلاعات دقیقی در رابطه با ایده‌های موجود برای استارت‌آپ های کانادا داشته باشید.

این شرایط باعث شده‌ است تا عملکرد، بودجه و میزان رشد فعالیت مردم کانادا افزایش پیدا کند و به ‌مرور زمان این کشور توانسته در رتبه ۲۵ به ‌عنوان یک کشور با اکو سیستم استارتاپ فعال در جهان نام گرفته شود.

حال اغلب افرادی که قصد راه‌اندازی استارت‌آپ در کانادا را دارند، نیاز دارند تا لیستی از سرمایه‌گذاران و فعالان آن را بهتر بشناسند.

در ادامه این مطلب طبق بررسی‌هایی که مشاوران مجرب در شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا انجام داده‌اند، اطلاعات دقیقی از لیست انکوباتورهای کانادا برای شما تهیه نموده ایم.

شرکت ایزی گل، بهترین و معتبرترین تیم مهاجرتی در این رابطه شناخته می شود. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مطالبی که در این مقاله ارائه خواهند شد، عبارتند از:

منظور از سازمان‌های مورد تایید استارتاپ کانادا چیست؟

چرا کانادا برای استارت آپ ها کشور ایده‌آلی است؟

داشتن آزادی اقتصادی

کمک دولت برای هزینه استارت‌آپ ها

ابزارهای تجارت استارتاپ

انکوباتورهای کانادا چیست؟

فعالیت انکوباتورها در حیطه مختلف

انکوباتورها در استارتاپ کانادا

هزینه برای خدمات انکوباتورهای کانادا

مزایای کمک از شرکت‌ انکوباتورهای کانادا در چیست؟

یک تیر و دو نشان با انکوباتورهای کانادا

هزینه انکوباتورهای استارت‌آپ کانادا

تفاوت انکوباتور با انجل اینوستر در چیست؟

تفاوت انکوباتور، انجل اینوستر و کپیتال ونجر در چیست؟

لیست انکوباتورهای کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ موفق در کانادا چقدر است؟

سخن آخر

 

منظور از سازمان‌های مورد تایید استارتاپ کانادا چیست؟

منظور از سازمان‌های مورد تایید استارتاپ کانادا چیست؟
منظور از سازمان‌های مورد تایید استارتاپ کانادا چیست؟

برای شناخت بیشتر لیست انکوباتورهای کانادا، در ابتدا باید اطلاعات دقیقی از سازمان‌های مورد تایید استارتاپ کانادا داشته باشید.

این شرکت‌ها از طرف برنامه‌های مهاجرتی استارتاپ کانادا تعیین‌ شده اند و طرح تجاری آن‌ها تحت بررسی شرکت‌های مختلف صورت‌ گرفته است.

سپس به شرکت‌هایی که قصد پشتیبانی از ایده‌ی شما را دارند، می‌توانند برای سرمایه‌گذاری این ایده اعلام همکاری داشته باشند.

البته هر کدام از سازمان‌ها دلایل مخصوصی برای ارزیابی معیارها براساس ایده و خلاقیت افراد در حیطه راه‌اندازی یک کسب ‌و کار نوپا را دارد.

امکان دارد تا از افراد خواسته شود برای این ‌که بهتر کسب‌ و کار و ایده خود را به آن سازمان انتقال دهند

به‌ عنوان نمونه امکان دارد تا از افراد خواسته شود برای این ‌که بهتر کسب‌ و کار و ایده خود را به آن سازمان انتقال دهند، اطلاعات کلی و سوابقی در رابطه با هدف اصلی در اختیار آن‌ها قرار بدهید.

سپس بررسی‌ها و ارزیابی‌ها توسط این سازمان روی ایده‌ی کسب ‌و کار شما صورت خواهد گرفت و در صورتی ‌که ارزیابی طرح شما با نتیجه‌ای مثبت مواجه شد و طرح شما با موفقیت ارائه شد، در آخر نامه پشتیبان به شما تعلق خواهد گرفت.

غیر از آن باید بدانید که مهارت و آشنایی کافی با قوانین مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ ضروری است. زیرا این فرآیند می‌تواند به شما کمک کند تا از طرح و پروژه مد نظر خود بهتر دفاع کنید.

در این زمینه باید حتما از مشاورین و وکلای رسمی مهاجرت کمک بگیرید. ما همواره در کنار شماییم تا با خدمات‌رسانی از شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا بتوانیم این امکان را برای کسب‌ و کارهای نوپا ایجاد کنید تا با هدف‌های خود به جایگاه اصلی برسند.

چرا کانادا برای استارت آپ ها کشور ایده‌آلی است؟

قبل از این که اطلاعاتی در رابطه با لیست انکوباتورهای کانادا داشته ‌باشیم، بهتر است بدانید که دلیل اصلی که اغلب افراد علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا برای ارائه ایده‌ها و خلاقیت‌های خود به‌ منظور کارآفرینی می باشند، در چیست.

نکات بسیار متعددی باعث می‌شود تا اغلب استارت‌آپ ها برای ورود به کشور کانادا علاقه بسیار زیادی نشان بدهند. برخی از امتیاز‌های مثبت در این کشور باعث این ‌موضوع می‌باشد. حال در ادامه به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

داشتن آزادی اقتصادی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود اغلب افراد، کانادا را به‌ عنوان کشوری ایده‌آل برای استارتاپ بدانند، به‌ عنوان یک جامعه آزاد در حیطه‌ کنش‌های اقتصادی می‌باشد و این مسئله نشاندهنده قابلیت‌های اعضای جامعه کانادا در حیطه داشتن آزادی اقتصادی است.

رده دهم برای داشتن آزادی اقتصادی به کشور کانادا تعلق‌ گرفته است و در تمامی جهان رتبه دهم را از آن خود کرده‌ است و قبل از انگلیس و ایالات ‌متحده شناخته می‌شود. جنبه‌های بسیار متعددی باعث شناخت شاخص‌های آزادی اقتصادی در یک کشور خواهد شد.

به‌ عنوان نمونه مواردی همچون حقوق مالکیت، هزینه‌های دولت، آزادی تجارت، آزادی مالی، آزادی سرمایه‌گذاری، آزادی کار و دیگر موارد دیگر به ‌عنوان مهم‌ترین جنبه‌های داشتن شاخص آزادی اقتصادی در یک کشور شناخته می‌شود که تمامی این موارد در کشور کانادا برقرار است.

با توجه به این ‌که فضای اقتصادی تاثیر بسیار زیادی روی تجارت و فرهنگ یک جامعه خواهد گذاشت، دلیل اصلی که باعث موفقیت اغلب استارت‌آپ ها خواهد شد، آزادی اقتصادی می‌باشد.

حال با وجود داشتن آزادی اقتصادی در کانادا، اغلب استارت‌آپ ها علاقه بسیار زیادی به ارائه ایده‌های خود در این کشور خواهند داشت.

در این خصوص باید اطلاعات دقیقی در زمینه لیست انکوباتورهای کانادا داشته باشند تا با آگاهی کافی در این راه قدم بردارند و استارتاپ آن‌ها با موفقیت روبرو شود. در این راستا با کارشناسان ایزی گل در ارتباط باشید.

کمک دولت برای هزینه استارت‌آپ ها

کمک دولت برای هزینه استارت‌آپ ها
کمک دولت برای هزینه استارت‌آپ ها

نکته مهمی که باعث می‌شود استارت آب‌ها ایده‌های خود را در کشور کانادا پیاده‌سازی کنند، حمایت‌های این کشور برای ایده‌های نوین می‌باشد.

در واقع کمک دولت برای هزینه‌های استارت‌آپ ها به‌عنوان نکته بسیار مهمی است که تاثیر بسیار زیادی روی پیشرفت و توسعه استارتاپ خواهد گذاشت.

ارائه بودجه‌ای کافی برای راه‌اندازی استارت‌آپ و همین ‌طور حمایت مالی می‌تواند کمک بسیار زیادی برای انواع استارت‌آپ ها باشد.

به‌ عنوان نمونه دولت کانادا کمک‌های بلاعوض و وام‌های متعددی برای افراد استارت آپ در نظر می‌گیرد تا بتوانند در توسعه و پیشرفت ایده‌های خود موفق باشند.

فرصت مؤثر دیگری که برای مشاغل کانادایی وجود دارد، این است که کمک‌های بلاعوض دولتی و وام‌های مختلفی برای شرکت‌های تازه ‌تأسیس در نظر گرفته می‌شود.

در حالت کلی حمایت‌های مالی بسیار زیادی از تجارت‌های مختلف توسط کشور کانادا و مقام‌های آن‌ها صورت گرفته و شرکت‌های نوپا می‌توانند از این امکانات منحصر به ‌فرد استفاده داشته باشند.

مهم‌ترین چیزی که در رابطه با برخی از کمک‌های بلاعوض در کشور کانادا در نظر گرفته می‌شود، این است که مربوط به منطقه یا صنعت خاصی خواهند شد. در واقع اگر در این حیطه قدم بردارید، قطعا استارت آپ شما با موفقیت بیشتری در کشور کانادا روبرو خواهد شد.

ابزارهای تجارت استارتاپ

یکی دیگر از عوامل مهمی که موفقیت بسیار زیادی برای استارت‌آپ ها به ‌دنبال نخواهد داشت و می‌توانند موقعیت شغلی آن‌ها در کانادا را تضمین کند، ابزارهای تجارت استارتاپ می‌باشد.

در واقع این ابزارها بستری مناسب برای شرکت‌های نوپا می‌باشند و به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا بتوانند برای تجارت مربوطه خود مجوزهای مد نظر را جست و جو کنند و اطلاعات دقیقی در رابطه با آن‌ها داشته باشند.

پشتیبانی شبانه‌ روزی ابزارهای تجارت استارتاپ در کانادا به ایده پردازان کمک می‌کند تا هر گونه سوال یا نگرانی در رابطه با شغل استارتاپی خود دارند را با آن‌ها در میان بگذارند و اطلاعات بیشتری در این ‌باره بگیرند.

اما اگر همچنان اطلاعات کافی در زمینه چگونگی مهاجرت از طریق استارت آپ به کانادا را دریافت نکردید، می‌توانید از شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرت به کانادا کمک بگیرید. حال با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا از لیست انکوباتورهای کانادا اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم.

انکوباتورهای کانادا چیست؟

انکوباتورهای کانادا چیست؟
انکوباتورهای کانادا چیست؟

همه ما می‌دانیم که راه‌اندازی یک استارت‌آپ و ایده نوین در راستای کسب درآمد، امری بسیار پیچیده و پر از چالش می‌باشد. در واقع این مسیر ناشناخته به خصوص اگر در یک کشور جدید صورت بگیرد، نگرانی‌های بیشتری نسبت به خاک وطن خواهد داشت.

ممکن است در ابتدای امر، افرادی که قصد دارند یک استارت‌آپ در کشوری همچون کانادا راه‌اندازی کنند، این امر را محال و بسیار دشوار بدانند.

اما یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود افراد به راه‌اندازی استارت‌آپ و ایده‌های خود در کشور کانادا امید داشته باشند، وجود مؤسسه‌های انکوباتورها یا مراکز رشد می‌باشد. این مراکز کمک بسیار زیادی به این دسته از افراد خلاق خواهد کرد و به‌ عنوان پشتوانه‌ای برای ایده‌ها و استارتاپ ها شناخته می‌شود.

با این شرایط اگر توسط یک انکوباتور طرح استارتاپی یک تیم مورد تأیید واقع شد، می‌توان روی به تحقق یافتن این ایده حساب باز کرد.

در واقع تأییدیه انکوباتورها بدان معناست که طرح شما پتانسیل سودآوری کافی را در کشور کانادا خواهد داشت و می‌توان از این ایده، یک طرح موفق را به وجود آورد.

در واقع این دسته از شرکت‌هایی که تحت انکوباتورها شناخته می‌شوند، در زمینه پیشرفت و راه‌اندازی استارت‌آپ به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، راه خود را به سمت موفقیت پیش ببرید.

فعالیت انکوباتورها در حیطه مختلف

فعالیت انکوباتورها در حیطه مختلف
فعالیت انکوباتورها در حیطه مختلف

لزوماً تمامی فعالیت‌هایی که تحت نظر انکوباتورها صورت می‌گیرد، در حیطه فناوری نمی‌باشد. بلکه حوزه‌های مختلف دیگری از ایده‌پردازی و خلاقیت برای استارت آپ‌ها وجود دارد که شرکت‌های انکوباتوری می‌توانند از آن‌ها استقبال کنند.

مواردی همچون مدیریت مالی، بازرگانی و بازاریابی، حسابداری، شناسایی تیم مدیریت، دسترسی به سرمایه‌گذاری، مشاور حقوقی و دیگر موارد در این دسته‌بندی قرار خواهند گرفت.

در حالت کلی طی این مطلب می‌توان دریافت که هدف اصلی انکوباتورهای استارت‌آپ کمک بسیاری به کارآفرینانی است که قصد دارند تا ایده‌های خود را به مرحله اجرایی برسانند و تلاش می‌کنند تا با توسعه و پیشرفت بیزینس، به شما کمک کنند.

اما اغلب افرادی که دارای یک ایده‌ منحصر به ‌فرد می‌باشند و قصد دارند آن را به مرحله اجرایی در کانادا برسانند، نیاز دارند تا اطلاعات دقیق از لیست انکوباتورهای کانادا را داشته باشند تا در صورت لزوم از آن‌ها به‌ عنوان پشتوانه مالی و دیگر موارد کمک بگیرند.

شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شماست تا اطلاعاتی در این ‌باره در اختیارتان قرار بدهد تا شما بتوانید از این امکانات منحصر به‌ فرد نیز استفاده کنید و پیشرفت داشته باشید.

انکوباتورها در استارتاپ کانادا

مقامات کانادایی توجه بسیار زیادی به کیفیت ایده‌های استارتاپی دارند و بررسی خواهند کرد که این ایده در چه بازه زمانی می‌تواند ارزشمند و سودآور باشد. زیرا این یک راه پرچالش است تا بتواند افراد را به درآمدزایی برساند.

در صورتی ‌که ایده مد نظر شما توسط شرکت‌های انکوباتوری تایید شود، این مسئله به‌ عنوان یک برگ برنده در دست شماست تا بتوانید پروسه استارتاپ کانادا را در مراحل بعدی پیگیری کنید و به ‌مرور زمان ایجاد یک استارت‌آپ در کانادا بتواند برای شما باعث اخذ اقامت دائم باشد.

زیرا هنگامی ‌که یک مهر تایید روی ایده‌ی منحصر به‌ فرد شما در زمینه استارت‌آپ کانادا صورت بگیرد، قطعا نیاز به حضور دائم شما در کانادا وجود دارد و از این طریق می‌توانید به ویزای دائم کانادا برسید.

هزینه برای خدمات انکوباتورهای کانادا

هزینه برای خدمات انکوباتورهای کانادا
هزینه برای خدمات انکوباتورهای کانادا

همان‌طور که در مطالب بالا به این ‌موضوع اشاره کردیم، فعالیت‌های اصلی که در حیطه شرکت‌های انکوباتورها صورت می‌گیرد، برای کمک و خدمات ‌رسانی به بیزینس‌های جدید و استارت آپ های پر از ایده‌پردازی های نوین می‌باشد. این شرکت ها اغلب تحت نظر دانشگاه‌ها و مراکز دولتی و سازمان‌های اداری فعالیت دارند.

پس این‌ موضوع کاملاً حساب ‌شده به ‌نظر می‌رسد که نه‌ تنها هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری از طریق آن‌ها روی ایده شما صورت نخواهد گرفت، بلکه ممکن است برای ارائه خدماتی که این مراکز دولتی به شما می‌دهند، مبلغی را نیز دریافت کنند.

در حالت کلی نقش اصلی انکوباتورها برای استارت آپ‌های کانادا پیش بردن روند فعالیت آن‌ها و آماده‌سازی از جهات گوناگونی همچون حقوقی، مالی، بازاریابی و دیگر موارد برای شروع فعالیت می‌باشد.

به‌ عنوان نمونه این شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بتوانید روش‌های موجود برای افزایش سرمایه و روش‌های جذب را آموزش ببینید.

نظارت بر فعالیت‌های استارتاپی

همین‌طور با نظارتی که بر فعالیت‌های استارتاپی شما دارند، به توسعه ابتدایی شرکت ایده پردازی شما کمک خواهند کرد.

در واقع این شرکت‌ها به ‌عنوان یک خدمات پشتیبان دائمی شناخته می‌شوند که در مواردی همچون پشتیبانی‌های فنی، منابع انسانی و مالی می‌تواند به شما مشاوره و آموزش بدهد.

اغلب افرادی که قصد استفاده از ویزای استارت آپی را دارند، نیاز به شناخت لیست انکوباتورهای کانادا دارند تا از طریق کمک آن‌ها بتوانند ایده مد نظر خود را گسترش بدهند. حال در ادامه به بررسی تعداد بسیار زیادی از این شرکت‌ها خواهیم پرداخت.

اما اگر نیازمند مشاوره بیشتر در این زمینه هستید، مشاوران و وکلای شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا همواره در کنار شما هستند تا با راهنمایی‌های گسترده، شما را از موقعیت‌های این شرایط آگاه کنند.

مزایای کمک از شرکت‌ انکوباتورهای کانادا در چیست؟

مزایای کمک از شرکت‌ انکوباتورهای کانادا در چیست؟
مزایای کمک از شرکت‌ انکوباتورهای کانادا در چیست؟

قبل ‌از این ‌که اطلاعاتی در زمینه لیست انکوباتورهای کانادا برای شما داشته‌ باشیم، باید بدانید که دلیل اهمیت و مزایای کمک گرفتن از انکوباتورها چیست.

هنگامی ‌که ایده‌های استارتاپی شما با همکاری شرکت‌ها و انکوباتورها صورت می‌گیرد، این دوره‌های تخصصی برای آموزش صحیح شما و نحوه ارتقاء بیزینس توسط بهترین اساتید کسب‌ و کار در این زمینه برای شما شکل خواهد گرفت. این دوره‌ها از مزایا و ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

در مدت ‌زمان ۳۰ ساعت دوره آموزشی که حدوداً در بازه زمانی یک ‌سال انجام می‌گیرد

در واقع در مدت ‌زمان ۳۰ ساعت دوره آموزشی که حدوداً در بازه زمانی یک ‌سال انجام می‌گیرد، جزء به‌ جزء موارد مورد نیاز برای این ارتقاء کسب ‌و کار شما به‌ صورت جامع به تک ‌تک اعضای تیم آموزش داده خواهد شد

و این می‌تواند به ارتقاء استارت آپ شما در کانادا کمک بسیار زیادی کند و به‌ عنوان ویژگی‌های اصلی انکوباتورها شناخته می‌شود.

به ‌علاوه، این مبحث تمرینات گسترده‌ای در اختیار مهارت آموزان داده خواهد شد که تمامی آن‌ها بر اساس نیازهای دنیای کار کانادا و رشد و ارتقاء استارت‌آپ در نظر گرفته می‌شود.

حال در صورتی ‌که هر کدام از شرکت‌کنندگان در حیطه فعالیت‌های خود دچار مشکل شوند و یا نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشند، پشتیبان‌های آموزشی که در انکوباتورها وجود دارند، می‌توانند مشکلات افراد را برطرف خواهند کرد.

در کل، این دوره یک ‌ساله می‌تواند خدمات گسترده‌ای را برای استارت‌آپ ها در کانادا در بر داشته باشد و به آن‌ها آموزش‌های منحصر به ‌فردی به منظور ایده‌پردازی و ارتقاء سطح شغلی آن‌ها بدهد.

یک تیر و دو نشان با انکوباتورهای کانادا

طبق شرایط مد نظر این شرکت‌ها، افراد می‌توانند با یک تیر، دو نشان بزنند. زیرا در ابتدای امر، آشنایی کافی با تمامی مراحل شکل‌گیری و ارتقاء پروژه استارتاپی خود پیدا خواهید کرد

و در حوزه‌های مختلفی همچون مالی، حقوقی، بازاریابی و دیگر موارد اطلاعات کافی خواهید داشت تا بتوانید به رشد فعالیت‌های خود کمک کنید.

اما اگر یکی دیگر از امتیازهای مثبتی که برای شما خواهد داشت، به وجود آوردن زیرساخت‌های لازم برای شکل‌گیری پروژه استارتاپی شما و جذب پشتیبان و سرمایه‌گذار می‌باشد.

در این‌ صورت با آموزش‌های کافی که در این دوره می‌بینید، می‌توانید به‌ صورت قابل ‌توجهی جذب سرمایه‌گذار را افزایش بدهید.

البته این کاملاً طبیعی است که به ‌صورت دلخواه می‌توانید انتخاب کنید که آیا نیاز به همکاری با شرکت‌های انکوباتوری دارید یا دلیلی برای همکاری با آن‌ها ندارید

و در شرایطی قادر هستید از امکانات منحصر به ‌فرد لیست انکوباتورهای کانادا استفاده داشته باشید که سرمایه‌گذاری برای پروژه خود را انتخاب کرده‌اید و در واقع پشتیبانی ایده شما از طریق سرمایه‌گذاران تامین خواهد شد.

نیاز به حداقل ۷۵ هزار دلار کانادا دارید

نکته ای که درباره این ‌موضوع باید بدانید این است که در صورتی ‌که قصد سرمایه‌گذاری توسط آنجل را داشته باشید، نیاز به حداقل ۷۵ هزار دلار کانادا دارید

و اما اگر سرمایه‌گذاری از طریق ونچر کپیتال صورت ‌گرفته باشد، باید حداقل ۲ هزار دلار کانادا داشته باشید تا اقدامات لازم را برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا انجام بدهید.

ممکن است در ظاهر و تمامی فرآیندی که برای اخذ سرمایه‌گذار در نظر گرفته می‌شود تا بتوانید ایده‌ی استارتاپی خود را گسترش دهید، آسان به‌ نظر برسد.

باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید

اما برای این ‌که پروژه‌های استارتاپی شما از آموزش‌های مختلفی همچون منابع انسانی ماهر، برنامه‌ریزی‌های مالی، فرایندهای حقوقی و دیگر موارد استفاده داشته باشد، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید و اطلاعاتی در زمینه این ‌که چگونه می‌توانید سرمایه‌گذاران را مجاب به سرمایه‌گذاری در طرح و ایده خود کنید، داشته باشید.

به‌ همین دلیل است که اهمیت و ویژگی استفاده از شرکت‌های انکوباتورها و خدمات آن‌ها در این مواقع مشخص خواهد شد.

به‌ همین دلیل شناخت بیشتر لیست انکوباتورهای کانادا به شما کمک خواهد کرد تا از شرکت‌های متعددی که در این ‌باره به شما آموزش خواهند داد، اطلاعات بگیرید و بهترین آن‌ها را برای کمک به ایده‌ی استارتاپی خود انتخاب کنید.

اگر در این راه دچار مشکلات بسیار شدید، کارشناسان زبده شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شما هستند تا با راهنمایی‌های خود، امکانات مفیدی برای شما فراهم سازند.

هزینه انکوباتورهای استارت‌آپ کانادا

هزینه انکوباتورهای استارت‌آپ کانادا
هزینه انکوباتورهای استارت‌آپ کانادا

همان‌طور که متوجه شدید، این شرکت‌ها دوره‌های آموزشی برای کسب ‌و کارها و استارت‌آپ ها در نظر خواهند داشت.

شرکت‌های انکوباتوری با انجام این دوره‌ها نظارت کافی را روی سطح رشد استارتاپ ها خواهند داشت و برای این منظور هزینه‌هایی از استارت آپ‌ها دریافت خواهند کرد که این‌ موضوع می‌تواند در حیطه کسب ‌و کار افراد و رشد آن در کشور کانادا تاثیرگذار باشد.

اما حال به ‌صورت دقیق نمی‌توان در رابطه با این هزینه‌ها نظر داد. زیرا هر کدام از شرکت‌های انکوباتوری در لیست موجود ممکن است هزینه متعددی ارائه بدهد.

البته در برخی از مواقع پرداخت مبالغ اضافه از جانب شما نیست و در صورتی ‌که با شرکت‌های مهاجرتی همکاری داشته باشید، هزینه‌های مربوطه توسط آن‌ها پرداخت خواهد شد.

برای این ‌که در این ‌باره اطلاعات بیشتری داشته باشید تا برآورد کافی از هزینه‌های موجود در راستای ایجاد یک استارت‌آپ داشته باشید، می‌توانید از مشاورین شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا کمک بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

تفاوت انکوباتور با انجل اینوستر در چیست؟

تفاوت انکوباتور با انجل اینوستر در چیست؟
تفاوت انکوباتور با انجل اینوستر در چیست؟

برای این ‌که در ادامه این مبحث به شناخت کلی از لیست انکوباتورهای کانادا برسید، ممکن است آن را با آنجل اشتباه بگیرید.

در صورتی ‌که باید بدانید در ابتدای امر و برای این‌ که فعالیت استارت آپ ها آغاز گردد، فرد نیاز بسیار زیادی به سرمایه‌گذاران دارد.

در صورتی که هنوز سوددهی کامل برای استارت‌آپ ها صورت نگرفته‌ است، سازمان های بسیار کمی از سرمایه‌گذاری در این نوع بیزینس‌ها حمایت خواهند کرد.

به ‌همین دلیل است که سرمایه‌گذاران آنجل یا فرشته به کمک استارت آپ‌ها می‌آیند و به ‌عنوان یک فرشته‌ای واقعی برای کسب ‌و کار آن‌ها سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

اما با توجه به این‌ که باید پاداشی برای این نوع کار خیر این سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود، سرمایه‌گذاران آنجل در ازای تامین کردن بخشی از سرمایه لازم برای ایجاد استارت آپ، بخش کمی از سهام استارتاپ را از آن خود می‌کنند.

تفاوت عمده و اساسی که بین سرمایه‌گذاران آنجل وجود دارد، این است که بر خلاف انکوباتورها، ارائه هزینه و پرداخت سرمایه از طرف فرد ایده پرداز و شرکت استارت آپ صورت نمی گیرد، بلکه فقط لازم است تا درصدی از سهام بیزینس خود را به آن‌ها بدهید تا به ‌عنوان پشتوانه‌ای برای شما باشند.

تفاوت انکوباتر، انجل اینوستر و کپیتال ونجر در چیست؟

تفاوت انکوباتر، انجل اینوستر و کپیتال ونجر در چیست؟
تفاوت انکوباتر، انجل اینوستر و کپیتال ونجر در چیست؟

همان‌طور که لیست انکوباتورهای کانادا از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، سرمایه‌گذاری‌های دیگری همچون سرمایه‌گذاری آنجل و ونجر نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اغلب این سرمایه‌گذاران به‌ دنبال طرح‌هایی برای پشتیبانی هستند که بتوانند سودآوری بسیار بالایی در حد میلیون ‌دلاری داشته باشند.

حال پروژه‌های کیپتال ونجر بیشتر در استارتاپ ها فعالیت دارند و برای آن‌ها سرمایه‌گذاری خواهند کرد که این‌ گونه فروش چندصد هزار دلاری از آن‌ها حاصل گردد. در همین راستا  برای سرمایه‌گذاری، بخشی از سهام آن‌ها را شریک خواهند شد.

در نهایت اگر شما به‌ عنوان استارت آپ قصد فعالیت در کانادا را دارید، برای این ‌که از سرمایه‌گذاران به‌ عنوان پشتوانه مالی خوب استفاده داشته باشید، بهتر است روی همکاری با انکوباتورها حساب کنید و ۱۰۰ درصد سهام شرکت خود را برای خود داشته باشید.

حمایت‌های همه ‌جانبه

حمایت‌های همه ‌جانبه آن‌ها می‌تواند شما را برای توسعه و پیشرفت بیشتر راهنمایی کند، اما در ازای این راهنمایی‌ها قطعا هزینه‌هایی را باید پرداخت کنید.

اما سرمایه‌گذاران آنجل فقط در مراحل ابتدایی کمک بسیار زیادی برای استارت‌آپ ها دارند و با توجه به این‌ که درصدی از سهام به نام آن‌ها خواهد بود، هر چقدر که میزان سودآوری شما افزایش پیدا کند، برای آن‌ها منفعت خواهد داشت.

به ‌همین دلیل تفاوت عمده و اساسی آن‌ها بین انکوباتورها این است که برای استارت‌آپ های نوپا و کمک گرفتن از انکوباتورها و شرکت‌هایی که در این لیست قرار دارند، اهمیت بالاتری خواهد داشت.

اگر همچنان برای انتخاب پشتوانه مالی خود نیاز به راهنمایی بیشتر دارید تا بتوانید ایده خود را در کانادا به ‌حقیقت بپیوندید و از آن سود بسیار دریافت کنید، همکاران متخصص در شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شما هستند تا با راهکارهای ارائه‌ شده و به شما در راستای توسعه و پیشرفت کمک کنند.

لیست انکوباتورهای کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

لیست انکوباتورهای کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
لیست انکوباتورهای کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

مسئله مهمی که قبل ‌از شناخت لیست انکوباتورهای کانادا باید در رابطه با آن بدانید، این است که فقط افراد غیر کانادایی این شرایط همکاری با انکوباتورهای مشخص ‌شده در لیست ارائه‌ شده را خواهند داشت.

این لیست به واسطه مقامات کانادایی تهیه شده ‌است تا استارت آپ‌ها به‌ سادگی بتوانند با کمک گرفتن از انکوباتورها به مراجع بالاتری برسند.

به‌ همین دلیل یکی از شروط اصلی این است که بتوانید از سرمایه‌گذاران کانادایی نامه حمایت دریافت کنید،

اداره مهاجرت این کشور لیستی برای انکوباتورهای کانادا در نظر گرفته ‌است که شامل موارد زیر خواهد شد.
  • Alacrity Foundation
  • Alberta Agriculture and Forestry
  • Agrivalue Processing Business Incubator
  • Food Processing Development Centre
  • Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)
  • Creative Destruction Lab
  • Empowered Startups Ltd.
  • Extreme Innovations
  • Genesis Centre
  • Highline BETA Inc.
  • Innovacorp
  • Innovation Cluster – Peterborough and the Kawarthas
  • Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara
  • Invest Ottawa
  • Knowledge Park o/a Planet Hatch
  • LatAm Startups
  • Launch Academy – Vancouver
  • LaunchPad PEI Inc.
  • Millworks Centre for Entrepreneurship
  • NEXT Canada
  • North Forge East Ltd.
  • North Forge Technology Exchange
  • Platform Calgary
  • Pycap Inc (o/a Pycap Venture Partners)
  • Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel
  • Ryerson Futures Inc.
  • Spark Commercialization and Innovation Centre
  • Spring Activator
  • The DMZ at Ryerson University
  • Toronto Business Development Centre (TBDC)
  • TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)
  • University of Toronto Entrepreneurship Hatchery
  • VIATECWaterloo Accelerator Centre
  • York Entrepreneurship Development Institute

هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ موفق در کانادا چقدر است؟

هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ موفق در کانادا چقدر است؟
هزینه راه‌اندازی استارت‌آپ موفق در کانادا چقدر است؟

مهم‌ترین مسئله‌ای که در ذهن افراد در راستای پدید آمدن یک ایده استارتاپی جدید صورت می‌گیرد، در رابطه با هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد.

اولین و مهم‌ترین قدم این است که یک بیزینس پلن و طرح تجاری منحصر به ‌فرد برای ایده استارتاپی خود داشته باشید تا بتوانید با ارائه آن هزینه‌های راه‌اندازی استارت‌آپ در کانادا را برآورد کنید.

اگر بیزینس پلن برای طرح خود طراحی کرده باشید، به ‌مرور زمان و هزینه‌های استارتاپی را بهتر درک خواهید کرد و می‌توانید اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه‌های تمام ‌شده طرح مد نظر خود داشته باشید.

سپس با شناخت این مسائل، برنامه‌های شغلی و مالی خود را تنظیم خواهید کرد تا از طریق مسیر درست، هزینه‌های شروع کار و بودجه خود را با توجه به طرح تطبیق دهید و در این‌ راستا موفق باشید.

نمی‌توان هزینه دقیقی در رابطه با راه‌اندازی استارت‌آپ های موفق در کانادا گفت. به دلیل این ‌که امکان دارد با توجه به منطقه و نوع استارتاپ مد نظر شما، هزینه‌های متعددی برای فعالیت در نظر گرفته شود. اما هزینه‌های مشخصی در راستای استارت آب‌ها وجود دارد که همواره ثابت خواهد بود.

ممکن است برخی از مشاغل خاص و فعالیت‌های استارتاپی با زیر هزار دلار آغاز گردد.

ممکن است برخی از مشاغل خاص و فعالیت‌های استارتاپی با زیر هزار دلار آغاز گردد. اما برای استارت‌آپ های کوچکی که در کانادا قصد راه‌اندازی دارند، به‌ طور متوسط بین ۵ هزار تا 10 هزار دلار هزینه نیاز می‌باشد.

البته چیزی که کاملاً طبیعی است، این است که صاحبان شغل‌های متعدد در سرتاسر کانادا میزان زیادی هزینه برای استارتاپ خود و راه‌اندازی آن پرداخت کردند،

اما به دلیل عدم مهارت کافی در این ‌باره با شکست مواجه شده‌اند. در همین راستا برخی از استارت‌آپ های دیگر کمتر از هزار دلار هزینه کردند، اما با موفقیت روبرو شده‌اند.

پس طبق نظر کارشناسان شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، مسئله هزینه تاثیر آن‌ چنانی روی موفقیت یا شکست ایده استارتاپی شما ندارد.

مهم‌ترین چیز نیازهای شما در راستای استارت آپ می‌باشد که از طریق لیست انکوباتورهای کانادا و با شناخت آن‌ها می‌توانید تجارب کافی در این حیطه را کسب کنید تا هیچ ‌گاه ایده استارتاپی شما دچار شکست نشود.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

در این مطلب اطلاعاتی در زمینه لیست انکوباتورهای کانادا برای شما داشتیم. انکوباتورها به‌ عنوان مراکز رشد و مجموعه‌هایی شناخته می‌شوند که باعث حمایت از استارت‌آپ ها و رشد آن‌ها خواهند شد و برای توسعه آن‌ها بسیار مفید می‌باشند.

مهم‌ترین مسئله‌ای که برای یک ایده گرفته می‌شود، این است که حتما نامه حمایتی را از طرف یکی از سرمایه‌گذاران اصلی داشته باشید.

تأئید این نامه حمایتی به شما کمک خواهد کرد تا در راستای راه‌اندازی استارت‌آپ موفق باشید. البته مراکز رشد یا همان انکوباتورها به‌ عنوان یکی از سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود.

در کانادا حدوداً ۳۸ انکوباتور مورد تأیید اداره مهاجرت قرار گرفته ‌است

در کانادا حدوداً ۳۸ انکوباتور مورد تأیید اداره مهاجرت قرار گرفته ‌است که لیستی از آن‌ها تهیه‌ شده و در اختیار عموم قرار گرفته‌ است تا افراد بتوانند از کمک آن‌ها بهره‌مند شوند.

در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعاتی در این ‌باره در اختیارتان قرار دهیم تا از انکوباتورهای کانادا برای رشد و پیشرفت استارتاپ خود کمک بگیرید. امیدواریم که استفاده از این مطلب به شما کمک کند تا در حیطه و اخذ ویزای استارت آپ موفق باشید.

در صورتی‌ که همچنان نیاز به کمک در این زمینه دارید، مشاوران و کارشناسان حرفه ای شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شما هستند تا شما را به اهدافتان برای راه‌اندازی استارت‌آپ در کانادا یاری کنند.

https://cutt.ly/6K75fg1

ezgoal@