وکیل ویزای استارتاپ کانادا

وکیل ویزای استارتاپ کانادا

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با وکیل ویزای استارتاپ کانادا اطلاعاتی برای شما داشته باشیم.

یکی از مهم‌ترین کشورهایی که در برنامه‌ریزی‌های مهاجرتی افراد وجود دارد، کشور کانادا می‌باشد.

این کشور با جذب استعدادهای برتر خارجی درصدد است تا بتواند اقتصاد کشور خود را تقویت کند و در راستای پیشرفت نوآوری این کشور کمک بسیار زیادی کرده باشد.

یکی از برنامه‌هایی که اغلب برای کارآفرینان برای شکل‌گیری یک شغل جدید و نیز پیشرفت اقتصاد کانادا اجرا شده ‌است، ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد که افراد از این طریق می‌توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

اما مسئله مهم دیگری که باعث شده ‌است تا ارزش این ویزا افزایش پیدا کند، این است که در کنار استفاده از آن، به ‌مرور زمان فرد می‌تواند از اقامت دائم کانادا برخوردار شود و به ‌صورت خودکار این اقامت به او تعلق خواهد گرفت.

اطلاعات کامل تر در زمینه مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا را در این صفحه مطالعه کنید.

دریافت ویزای استارتاپ کانادا مسئله بسیار راحتی نمی‌باشد

البته دریافت ویزای استارتاپ کانادا مسئله بسیار راحتی نمی‌باشد و باید در این ‌راستا اطلاعات کافی داشته باشید و ایده‌های بزرگی را دنبال کنید تا بتوانید از این راهکار مفید استفاده کنید.

به‌ همین دلیل اگر شما نیز یک فرد نخبه می‌باشید و درصدد هستید تا بتوانید از راهکارهای مختلف کشور کانادا بهره مند شوید، نیاز به اخذ ویزای استارتاپ کانادا دارید و حتما باید از راهنمایی‌های یک وکیل چیره دست و خبره کمک بگیرید.

ویدئو وکیل ویزای استارتاپ کانادا

وکلای ماهر و چیره ای که در شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا فعالیت دارند، می‌توانند اقدامات مفیدی برای شما به منظور مهاجرت به کانادا داشته باشند.

پس می‌توانید از شرکت ایزی گل کمک بسیار زیادی بگیرید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط استفاده از خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا کسب نمایید.

مطالبی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، عبارتند از:

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

مراحل اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

طراحی ایده اصلی کسب ‌و کار

تهیه بیزینس پلن

اخذ Letter of Support

آماده‌سازی مدارک

اثبات تمکن مالی

Peer Review

بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کسی است؟

چه شرایطی برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا ضروری است؟

خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مزایایی خواهد شد؟

دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ  کانادا

مشاوره‌های وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کاربردی خواهد داشت؟

اعتماد به وکلای ایزی گل

تماس با وکیل ویزای استارتاپ کانادا

حرف آخر

 

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

مهم‌ترین چیزی که می‌تواند باعث اخذ اقامت دائم کانادا به‌ راحتی گردد، دریافت ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد. هنگامی‌ که نام ویزای استارت‌آپ کانادا به میان می‌آید، به این مفهوم است که حداکثر ۵ نفر در قالب یک تیم می‌تواند ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را در حیطه راه‌اندازی یک فعالیت در اختیار کشور کانادا قرار بدهند

و از این طریق، از حمایت مالی آن‌ها و همچنین دریافت اقامت دائم کانادا برخوردار شوند. البته شرایط متعددی باید برای این ‌موضوع در نظر گرفته شود.

طبق آخرین اطلاعات ارائه‌ شده در صفحه وب ‌سایت رسمی کانادا که مربوط به متقاضیان با مهارت کارآفرینی می‌باشد، ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند به ‌عنوان یک شروع تازه و نوآورانه در این کشور باشد و اغلب افراد به قصد مهاجرت، ایده‌های خارق‌العاده‌ای را در ذهن دارند.

در حالت کلی فاکتورهای زیر برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا از نگاه دولت این کشور مهم و ضروری می‌باشد.
  • ایده کارآفرینی باید کاملاً نوآورانه و خلاقانه باشد.
  • باید امکان به وجود آوردن موقعیت شغلی برای افراد کانادایی را داشته باشد.
  • باید در مقیاس جهانی با دیگر ایده‌ها و بیزینس‌های مختلف در رقابت باشد.

در نظر داشته باشید که دریافت ویزای استارتاپ کانادا مسئله بسیار مهم و ضروری از نظر برخی از افراد شمرده می‌شود و به دلیل مزایا و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی که دارد، اغلب افراد در صددند تا بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

البته مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود شما بتوانید در این راه موفق باشید، کمک گرفتن از مشاورین متعدد در این حیطه است. وکیل ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند بیشتر به متقاضیان کمک کند.

البته باید توجه داشته باشید که اخذ این ویزا، مثل هر نوع دیگر ویزا شامل هزینه هایی است.

توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست دقیق هزینه ها، صفحه هزینه ویزای استارتاپ کانادا را مطالعه کنید.

مراحل اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

مراحل اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
مراحل اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

برای این که فرد توسط کمک‌های وکیل ویزای استارتاپ کانادا بتواند از این موقعیت خوب بهره‌مند شود، باید اطلاعات کافی از مراحل اخذ ویزای استارتاپ در کانادا داشته باشد.

پس در ادامه به برخی از این موارد خواهیم پرداخت تا با یک نگاه اجمالی بتوانید از بهترین تیم مهاجرتی به کانادا یعنی شرکت ایزی گل، بهترین استفاده و کمک را بگیرید.

اطلاعات کامل و دقیق تر در این زمینه را از صفحه مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا مطالعه کنید.

طراحی ایده اصلی کسب ‌و کار

طراحی ایده اصلی کسب ‌و کار
طراحی ایده اصلی کسب ‌و کار

برای این ‌که بتوانید از طریق یک ایده منحصر به‌ فرد به این موقعیت خوب دست پیدا کنید، حتما باید از شرایط و ایده‌پردازی و خلاقیت اطلاعات کافی داشته باشید.

در واقع ایده اصلی شما هنگامی به نتیجه خواهد رسید که از خلاقیت بسیار زیادی بهره‌مند باشد و نوآوری‌های جدید در آن به کار برده شده ‌است.

این شرایط هنگامی می‌تواند توسط مؤسسات و شرکت‌های کانادایی مفید شناخته شود که بتواند فرصت‌های شغلی مناسبی برای شهروندان کانادایی به وجود بیاورد و در کل برای آن‌ها کارآفرینی انجام بدهد.

طبق گفته وکیل ویزای استارتاپ کانادا، اگر یک ایده بتواند توانایی رقابت در مقیاس جهانی را داشته باشد، قطعا از شرایط بهتری برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا برخوردار می‌باشد

و در صورتی که یک خلاقیت در مدت‌ زمان کوتاهی قابلیت رشد دو چندانی داشته باشد، قطعا بیشتر از دیدگاه مؤسسات کانادایی قابلیت سرمایه‌گذاری را خواهد داشت.

تهیه بیزینس پلن

تهیه بیزینس پلن
تهیه بیزینس پلن

بعد از این ‌که ایده‌ی اصلی به نتیجه و به تصویب رسید، در این مرحله نیاز است تا برای ایده پیشنهادی، بیزینس پلن صورت بگیرد.

در واقع یک نقشه کاری جزء به جزء باید برای این ایده طراحی گردد و مواردی همچون میزان سرمایه مورد نیاز، تحلیل بازار مشتریان و دیگر موارد در آن پیش‌ بینی گردد. تمامی این نکات می‌تواند کمک بسیار زیادی برای رشد کسب ‌و کار مد نظر داشته باشد.

در صورتی‌ که در این‌ باره تخصص کافی ندارید، می‌توانید از کارشناسان با تجربه در این حیطه کمک بگیرید تا در زمینه تهیه بیزینس پلن موفق باشید و به ‌مرور بتوانید از ویزای استارتاپ کانادا بهره‌مند شوید.

اخذ Letter of Support

با گذراندن مراحل قبلی، لازم است که یک مؤسسه برای ایده تجارت خود پیدا کنید تا بتوانید توافقات لازم را برای ساپورت آن‌ها در نظر بگیرید.

سپس با به توافق رسیدن طرفین به سازمانی که مسئولیت حمایت از ایده کسب ‌و کار شما را قبول کرده ‌است، باید مدارک بسیار زیادی در این‌ باره در اختیار شما قرار بدهد.

در این مدارک نوشته خواهد شد که این شرکت می‌تواند بودجه مورد نیاز برای گسترش ایده کسب ‌و کار را در اختیار شما قرار بدهد.

البته در این ‌باره اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، وکیل ویزای استارت‌آپ کانادا که در شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا فعالیت دارد، می‌تواند به شما کمک کند.

آماده‌سازی مدارک

بعد از گذراندن مراحل قبل، حال که ایده افراد با سرمایه‌گذاری یک مؤسسه خارجی روبرو شده ‌است، باید مدارک لازم برای استارتاپ را به اداره مهاجرت کانادا بفرستید.

برای این‌ که این کار به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد، باید تمامی اسناد و مدارک و فرم‌های مورد نیاز را تکمیل کنید. البته قطعا برای این کار کمی سردرگم خواهید شد که بهتر است از مشاوران و وکلای حرفه‌ای که در ایزی گل فعالیت دارند، کمک بگیرید.

اثبات تمکن مالی

یک مسئله مهم دیگر که ممکن است از نظر برخی از افراد بی‌اهمیت باشد، به اثبات رساندن تمکن مالی شما است.

در واقع شما باید به دولت کانادا ثابت کنید که برای سکونت در این کشور، از توانایی مالی کافی برخوردار می ‌باشید و می ‌توانید خودتان و دیگر اعضای خانواده خود را حمایت کنید.

زیرا هیچ ‌گونه کمک‌ هزینه مالی برای زندگی مهاجران در کشور کانادا ارائه نخواهد شد و فقط هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای ایده‌های کسب ‌و کار در نظر گرفته می ‌شود.

Peer Review

آخرین مرحله برای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی می‌باشد. در واقع طرفین می‌توانند از این طریق اطمینان حاصل کنند که توافق بین آن‌ها قانونی می‌باشد و سازمان‌های بسیار متعددی برای به اثبات رساندن این فعالیت روی کار خواهند آمد تا هیچ ‌گونه سوء استفاده‌ای در راستای این‌ موضوع صورت نگرفته باشد.

در هر صورت به دلیل این‌ که پیچیدگی‌های اخذ ویزای استارتاپ کانادا زیاد است، نیاز به مشورت با افراد خبره و حرفه‌ای دارید.

می‌توانید از وکلای شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی کانادا کمک بگیرید تا با ارائه خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا، با موفقیت بهتری روبرو شوید و به نتیجه دلخواه برسید.

بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کسی است؟

بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کسی است؟
بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کسی است؟

اگر اقدامات لازم را طبق برنامه‌ریزی‌های خود برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا فراهم سازید و به‌ عنوان یک متقاضی موفق شناخته شوید، کاملاً طبیعی است که قادر به اخذ اقامت دائم کانادا می‌باشید و به ‌مرور زمان این اقامت برای شما در نظر گرفته می‌شود.

اما مسئله مهمی که در راستای دریافت ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد، پیچیدگی‌های مربوط به آن است و به ‌همین راحتی برای افراد در نظر گرفته نمی‌شود.

در واقع فردی که قصد دارد تا از ویزای استارتاپ کانادا استفاده داشته باشد، باید در ایران گروهی تدارک بدهد که هر کدام از آن‌ها ایده‌های خلاقانه‌ تجاری بسیار زیادی داشته باشند و آن را با سازمان‌های مرتبط در کانادا در میان بگذارند.

اگر شما و تیمتان بتوانید مؤسسه‌های مرتبط در کانادا را متقاعد کنید که تجارت جدید شما به‌ عنوان یک استارتاپ مهم می‌تواند کارساز و مفید باشد، قطعا آن‌ها از شما حمایت خواهند کرد و یا سرمایه‌گذاری، این استارتاپ را بر عهده خواهند گرفت.

جذابیت‌های بسیار زیادی در راستای اخذ ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد.

جذابیت‌های بسیار زیادی در راستای اخذ ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد. اما در صورتی می‌توانید از این شرایط بهره‌مند شوید که حتما از وکلای خاص در این رابطه کمک بگیرید.

یکی از مهم‌ترین امتیاز‌های مثبتی که در راستای اخذ ویزای استارتاپ کانادا ذکر می‌گردد، صدور کارت PR برای تک ‌به‌ تک اعضای تیم شما در صورت موفقیت ایده می‌باشد. البته کاملاً طبیعی است که این عملکرد، راهکار ساده‌ای به ‌نظر نرسد.

زیرا حتما باید از قوانین و مقرراتی که در راستای مهاجرت با ویزای استارتاپ کانادا در نظر گرفته‌ شده‌اند، مطلع باشید و با آگاهی کافی در این راه اقدام کنید.

البته لازم به ذکر است بدانید که به ‌عنوان بخشی از یک فعالیت تجاری به‌ عنوان استارتاپ، بیشتر از ۵ تبعه خارجی قادر به درخواست اقامت دائم نمی‌باشند.

پس ممکن است تیم شما همگی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا موفق باشند، اما بیشتر از ۵ نفر شرایط اقامت دائم کانادا را نخواهند داشت.

به غیر از این مسائل ذکر شده، در صورتی‌ که خلاقیت شما در راستای ایده ارائه‌ شده تجاری تایید گردد و شرایط مادی شما برای پیاده‌سازی این ایده کافی نباشد، دولت کانادا دست از حمایت شما نخواهد کشید و قطعا شما را برای رساندنتان به هدف کمک می‌کند و به ‌عنوان حامی، در تامین هزینه‌ها نقش بسیار مؤثری را ایفا خواهد کرد.

مؤسسات بسیار زیادی در کانادا هستند که در راستای حمایت ایده‌های بکر و فوق‌ العاده جدید دانشجویان واکنش مثبتی نشان می‌دهند

مؤسسات بسیار زیادی در کانادا هستند که در راستای حمایت ایده‌های بکر و فوق‌ العاده جدید دانشجویان واکنش مثبتی نشان می‌دهند و در سرتاسر جهان از نخبگان با ایده‌های مختلف و حتی با داشتن سرمایه‌های اندک پشتیبانی خواهند کرد.

بنابراین برای از دست ندادن این فرصت، شما نیز می‌توانید از ویزای استارتاپ کانادا بهره‌مند شوید. البته در این راستا نیاز دارید تا از وکلای با مهارت کمک بگیرید.

به ‌همین دلیل اهمیت استفاده از وکیل ویزای استارتاپ کانادا در این امر بسیار زیاد خواهد بود. با مشورت گرفتن از بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا قطعا می‌توانید رؤیای کار و زندگی در کانادا را به ‌حقیقت برسانید.

برای این ‌که در این راستا موفق باشید، شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شماست تا ایده‌های شما به واقعیت تحقق پیدا کند.

چه شرایطی برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا ضروری است؟

چه شرایطی برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا ضروری است؟
چه شرایطی برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا ضروری است؟

با توجه به این‌ که اخذ ویزای استارتاپ کانادا از مهم‌ترین مسائل برای اغلب ایده پردازان و نخبگان ایرانی می‌باشد، بهتر است اطلاعاتی در راستای مدارک مد نظر نیز داشته باشید.

طبق توصیه‌هایی که بهترین وکیل ویزای استارتاپ کانادا برای شما دارد، مدارک متقاضیان حتما باید دارای شرایط زیر باشند.
  • قبل از این که ایده شما در کشور کانادا به سودآوری برسد، باید از یک بودجه کافی برای اقامت در کانادا برخوردار باشید.
  • برای اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا باید از حداقل مدرک لازم برای زبان انگلیسی و فرانسوی برخوردار باشید و امتیاز مربوطه در زبان استاندارد شما حداقل ۵ باشد.
  • داشتن مجوزهای امنیتی و پزشکی لازم یکی دیگر از ملزمات اصلی دریافت ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد.
  • مالکیت ایده تجاری باید به اثبات برسد و حداقل ۵۰ درصد سهم شما در این تجارت پیشنهاد خواهد شد.
  • ارائه دادن طرح تجاری به همراه نامه Letters of Support از یک سازمان تایید شده به ‌عنوان یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد.

خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟
خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا شامل چه مواردی خواهد شد؟

طبق مطالب گفته ‌شده، به این مبحث رسیدیم که خدمات ارائه‌ شده توسط وکیل ویزای استارتاپ کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

افرادی که از شرایط کافی برای دریافت این ویزا برخوردار می‌باشند، باید از یک سازمان مشخص در کانادا، حمایت یا گواهی تعهد PR را دریافت کنند.

این گواهی در واقع به‌ عنوان یک توافق‌نامه‌ای بین گروه ایده پرداز و شرکت حامی شما می‌باشد و در هنگام بستن قرارداد با مؤسسه‌های مربوط در کانادا، این توافق‌نامه برای شما در نظر گرفته خواهد شد. سپس با استفاده از آن می‌توانید برای اخذ ویزای اقامت دائم کانادا، اقدامات لازم را انجام بدهید.

در صورتی ‌که به‌ عنوان افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا شناخته شوید

در صورتی ‌که به‌ عنوان افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا شناخته شوید، می‌توانید هماهنگی‌های لازم را با یک یا چندین سازمان تعیین‌ کننده در این خصوص انجام بدهید.

اما مسئله مهم این است که قطعا برای این‌ که در این زمینه تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر اقدام کنید، نیاز به دریافت راهنمایی‌هایی از افراد با مهارت می‌باشید تا بتوانید فعالیت شرکت خود را در کانادا به بهترین نحو ممکن راه‌اندازی کنید.

در این راستا خدمات وکیل ویزای استارتاپ کانادا به کمک شما خواهد آمد. وکلای مجرب و زبده در شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا همواره در کنار متقاضیان هستند تا اطلاعات کافی را در زمینه سازمان‌های حمایت ‌کننده از ایده‌های تجاری آن‌ها در اختیارشان بگذارند.

البته در حالت کلی سازمان‌ها و مؤسسات مختلفی در کانادا وجود دارند که استقبال بسیار زیادی از ایده‌های مختلف استارت‌آپ ها می‌کنند که بهتر است در ادامه این مطلب، شناخت و اطلاعات کلی از این سازمان‌ها کسب کنید.

angel investor groups

در راستای شناخت بیشتر این دسته از مؤسسات باید بدانید که اغلب آن‌ها شرکت‌های خصوصی و تخصصی می‌باشند و فقط با طرح‌هایی موافقت می‌کنند که مراحل بالایی داشته باشند و در واقع به‌ عنوان بیزینس کلاس شناخته می‌شوند.

اغلب طرح‌هایی که برای این مؤسسات ارائه خواهد شد، سودآوری بسیار زیادی خواهد داشت. زیرا اغلب این سازمان‌ها در تلاشند تا در کوتاه‌ مدت، سودآوری داشته باشند و حتی در برخی مواقع ممکن است احتیاج به نمونه فروش هم داشته باشند.

در صورتی‌ که بتوانید این سازمان‌ها را متقاعد کنید، می توانند برای سرمایه‌گذاری طرح شما حداقل ۲۰۰ هزار دلار را در نظر بگیرند.

در کنار آن، کارت اقامت دائم از طریق دولت کانادا برای شما صادر خواهد شد. لازم به ذکر است بدانید که برای این ‌که ویزای استارتاپ شما در این مؤسسات کانادایی پذیرفته شود، سختی‌های بسیار زیادی پیش پای شما می‌باشد و نیاز دارید تا شرکت‌ها و مؤسسات آن را با روش‌هایی متقاعد کنید.

برای همین نیاز به افراد حرفه‌ای‌تر دارید و باید از وکیل ویزای استارتاپ کانادا کمک بگیرید. برای موفق بودن در این کار، شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا در کنار شماست تا با خدمات گسترده وکیل ویزای استارتاپ کانادا بتوانید این شرکت‌ها و مؤسسات را متقاعد کنید.

venture capital funds

امکان دارد که این دسته از سازمان‌ها که به‌ عنوان حامی استارتاپ ها در کانادا شناخته می‌شوند، اغلب در حوزه‌های تخصصی همچون الکترونیک یا فناوری اطلاعات، ایده‌های خاصی را دریافت کنند.

در صورتی ‌که ایده‌های تجاری شما در این حیطه باشد و در ابعاد کوچک‌تری بتوانید آن را راه‌اندازی کنید، حتی قبل ‌از سودآوری نیز پشتیبان شما خواهند بود. اما مسئله مهم این است که ریسک‌پذیری در طرح شما باید کم باشد.

براساس قوانین متعددی که در دولت کانادا در نظر گرفته‌ شده است، اگر این سازمان‌ها بتوانند ایده شما را قبول کنند و متقاعد شوند، حداقل ۷۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری طرح شما در نظر خواهند گرفت و بر این اساس می‌توانید پشتیبانی از جانب شرکت‌های کانادایی دریافت کنید و کارت PR کانادا برای شما صادر خواهد شد.

business incubator organizations

business incubator organizations
business incubator organizations

در صورتی ‌که ایده مد نظر شما در ابتدای راه می‌باشد، یعنی تمرکز بسیار زیادی به مدت ۱ تا ۲ سال روی این ایده انجام داده‌اید، اما هنوز نتوانسته‌اید هیچ شرایطی را برای به اجرا رسیدن این ایده صورت بدهید، می‌توانید از این دسته از شرکت‌های کانادایی کمک بگیرید و با توافق با آن‌ها ایده خود را پیاده‌سازی کنید.

مهم‌ترین چیزی که برای این دسته از مؤسسات کانادایی صورت می‌گیرد، این است که آن‌ها سرمایه‌گذاری تجارت شما را بر عهده نمی‌گیرند،

اما باعث فراهم ‌سازی بستری مناسب خواهند شد تا استارتاپ شما پا بگیرد. حال برای شناخت بیشتر این بستر باید بگوییم که مشاوره‌های اقتصادی و همچنین آموزش‌های مختلفی در کنار ارائه امکانات آزمایشی توسط این مؤسسات در اختیار شما قرار خواهد گرفت و کمک می‌کنند تا برای پیاده‌سازی ایده خود، سرمایه‌گذار مناسب جذب کنید.

لازم به ذکر است بدانید که این مؤسسات برای ارائه خدمات و برنامه‌های آموزشی خود به متقاضیان در چندین ماه حدوداً ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار دلار دریافت می‌کنند تا بتوانند استارت آپ افراد را برای پیاده‌سازی آماده کنند.

شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی

طبق مطالب گفته ‌شده؛ از نظر متخصصین و وکلای مجرب در شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، از بین ۳ گروه ارائه ‌شده برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، دسته سوم بیشترین کاربرد را برای استارتاپ های نوپا خواهند داشت.

زیرا نسبت طرح‌های تجاری که به فرآیند سودآوری رسیده‌اند، در مقایسه با دیگر طرح‌ها کمتر می‌باشد. اگر همچنان سوالات ذهنی شما در حیطه اخذ ویزای استارتاپ کانادا برطرف نشده باشد و برای هر کدام از مؤسسات مختلف کانادایی نیازمند اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با وکلای خبره شرکت ایزی گل تماس بگیرید.

کمک گرفتن از وکیل ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا با آگاهی باز در این راه قدم بردارید و موفق به اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شوید.

اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مزایایی خواهد شد؟

اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مزایایی خواهد شد؟
اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا شامل چه مزایایی خواهد شد؟

قطعا هنگامی ‌که از وکیل ویزای استارتاپ کانادا کمک بگیرید تا بتوانید ایده‌های خود را برای راه‌اندازی یک کسب‌ و کار تازه به سرانجام برسانید، مزایایی شامل حال شما خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی اخذ ویزای استارتاپ کانادا، دریافت اقامت دائم کشور کانادا به ‌راحتی می‌باشد. اخیراً یکی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا، استفاده از ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد.

طبق این قوانین و برنامه‌های اصولی که توسط کشور کانادا در نظر گرفته ‌شده است، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در ابتدا به مدت ۶ ماه از کارت PR برخوردار شوند.

اما بر اساس این ‌که روز به ‌روز متقاضیان در این مدت رو به‌ افزایش خواهند گذاشت، امکان دارد که بررسی پرونده‌های افراد برای اخذ ویزای استارت‌آپ تا ۲ سال به طول بیانجامد.

به‌ همین دلیل تغییراتی در قوانین دولت کانادا صورت ‌گرفته است که باعث می‌شود متقاضی به‌ محض اخذ Letters of Support شرایط لازم را برای اخذ ویزای کاری کانادا داشته باشد و سپس پروسه‌های انجام‌ شده برای صدور کارت PR تکمیل خواهد شد.

به‌ غیر از این مسئله، مزایا و ویژگی‌های دیگری در پی استفاده از همین ویزای استارتاپ کانادا وجود دارد که شامل موارد زیر خواهد شد.

دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ کانادا
دیگر مزایای اخذ ویزای استارتاپ کانادا
  • برای دریافت این ویزا نیازی به مصاحبه وجود ندارد.
  • استفاده از این ویزا به ‌عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا است.
  • استفاده از این شرایط می‌تواند کمک بسیار زیادی به دانشجویان نخبه در سرتاسر جهان کند.
  • افراد نخبه می‌توانند ایده‌ها و خلاقیت‌های تجاری خود را هر چه سریع‌تر به بازارهای بین‌المللی واگذار کنند.
  • با کمترین هزینه مالی برای شروع تجارت در کانادا می‌توانید اقدام کنید.
  • کمترین سرمایه برای استفاده و تجارت در کانادا در حدود ۷۵ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار می‌باشد.
  • ۵ نفر از عضو اصلی تیم استارتاپ به‌همراه خانواده‌هایشان می‌توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند.
  • در صورت عدم موفقیت ایده‌ی تجاری، وضعیت اقامت شما در کانادا لغو نخواهد شد.

به‌ غیر از موارد ارائه‌ شده، تعداد بسیاری از افرادی که با ایده‌های منحصر به ‌فرد خود توانستند شرایط استفاده از ویزای استارتاپ را داشته باشند، بازدهی قابل ‌توجهی با درصد مشارکت مالکیت خود دریافت کرده‌اند.

در نهایت این شرایط باعث می‌شود که افراد متقاضی، زندگی کاملاً خوبی با آسایش کامل در کنار خانواده خود در کشور کانادا تجربه کنند.

برای این ‌که بتوانید ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنید، باید حتما از افراد خبره در این ‌باره کمک بگیرید

البته برای این ‌که بتوانید ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنید، باید حتما از افراد خبره در این ‌باره کمک بگیرید. وکیل ویزای استارتاپ کانادا شخصی است که می‌تواند برای راحتی این فرایند، به شما کمک‌های بسیار زیادی کند.

در صورتی ‌که نیاز به کمک گرفتن از وکیل ویزای استارتاپ کانادا دارید، می‌توانید از شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا کمک بگیرید و رفاه خود و خانواده را از طریق ایده‌های منحصر به‌ فردتان در کانادا تامین کنید.

مشاوره‌های وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کاربردی خواهد داشت؟

مشاوره‌های وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کاربردی خواهد داشت؟
مشاوره‌های وکیل ویزای استارتاپ کانادا چه کاربردی خواهد داشت؟

این ‌که این روزها اغلب دولت‌های خارجی در کشورهای پیشرفته همانند کانادا سخت‌گیری‌های بسیار زیادی برای ورود مهاجران از تمامی دنیا ایجاد کرده باشند، امری کاملاً طبیعی می‌باشد.

اما به‌ راحتی می‌توانید از پس این پیچیدگی‌ها برآیید و با راه ‌حل‌های ساده به کشور دلخواه خود به خصوص به کشور کانادا مهاجرت کنید.

البته در پی این مسئله قوانین و مقرراتی که برای اخذ ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود، روز به ‌روز در حال پیچیده‌تر شدن می‌باشد.

فرد باید برنامه مهاجرتی مناسبی را برای مهاجرت به خارج از کشور و رسیدن به کشور کانادا فراهم سازد و آن را مطابق با امکانات و شرایط خود در نظر بگیرد.

سپس براساس شرایط خود پرونده مهاجرتی را برای ارائه به مقامات مهاجرت آماده کند تا در صورت لزوم، با ویزای فرد موافقت گردد.

یکی از برنامه‌های مهاجرتی بسیار پیچیده در کانادا، اخذ ویزای استارتاپ می‌باشد

یکی از برنامه‌های مهاجرتی بسیار پیچیده در کانادا، اخذ ویزای استارتاپ می‌باشد که در عین ‌حال با پیچیدگی‌های بسیار می‌تواند از ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار زیادی نیز برخوردار شود.

به ‌همین دلیل برای آن که بتوان از راهکارهای اصولی به بهترین نحو ممکن از ویزای استارتاپ کانادا بهره‌مند شوید، باید از تمامی قوانین و شرایط مربوطه آن پیروی کنید.

قطعا نقش وکیل ویزای استارتاپ کانادا هنگامی برایشان پررنگ خواهد شد که بتوانید مشاوره‌های تخصصی از او در این زمینه بگیرید تا قبل ‌از این ‌که هر اقدامی برای اخذ این ویزا انجام بدهید، ارزیابی‌های لازم برای شما صورت بگیرد.

برای این ‌که بتوانید از این شرایط استفاده داشته باشید و از وکیل ویزای استارتاپ کانادا کمک بگیرید، می‌توانید از وکلای حرفه ای و مجرب شرکت ایزی گل به‌ عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، بیشترین استفاده را ببرید

و با تماس با مشاوران شرکت ایزی گل، می‌توانید به هدف اصلی خود یعنی دستیابی به استارتاپ اصولی در کانادا برسید. زیرا این روش به ‌عنوان مهم‌ترین روش برای اخذ ویزای دائم نیز شناخته می‌شود.

اعتماد به وکلای ایزی گل

اعتماد به وکلای ایزی گل
اعتماد به وکلای ایزی گل

درست است که استفاده از ویزای استارتاپ کانادا می‌تواند یک موقعیت بسیار کاربردی و مفید برای اخذ اقامت دائم در کانادا باشد،

اما مسئله مهم دیگری که می‌تواند باعث پیچیدگی این ‌موضوع شود، این است که افراد حتما نیاز به راهنمایی یک متخصص برای راه‌اندازی تجارت خود در کانادا دارند.

در صورتی ‌که از مشاوراان مهاجرتی معتبر کمک بگیرید، قطعا در این راه موفق‌تر خواهید بود و چالش‌های مختلفی پیش پای شما نخواهد بود.

اگر به ‌هیچ ‌عنوان قصد ندارید تا موقعیت حاصل ‌شده برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا را از دست بدهید و به دلیل نداشتن تجربه کافی درخواست ویزای شما رد شود، توصیه ما بر این است که حتما از وکیل ویزای استارتاپ کانادا کمک بگیرید.

این وکلا در مؤسسات مهاجرتی، فعالیت‌های منحصر به ‌فردی دارند

این وکلا در مؤسسات مهاجرتی، فعالیت‌های منحصر به ‌فردی دارند که در این زمینه متخصص می‌باشند. در صورت نیاز می‌توانید به وکلای ایزی گل ‌به عنوان بهترین شرکت مهاجرتی به کانادا اعتماد کنید و با ارائه مدارک خود، بهترین و مناسب ترین نتیجه ممکن را برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا دریافت کنید.

در واقع رمز موفقیت شما این است که بتوانید از افرادی که در این راه خبره می‌باشند، کمک بگیرید تا بتوانید به سوددهی بسیار بالایی برسید و برای اقامت دائم کانادا نیز موفق شوید.

تماس با وکیل ویزای استارتاپ کانادا

تماس با وکیل ویزای استارتاپ کانادا
تماس با وکیل ویزای استارتاپ کانادا

طبق تمامی مطالب ارائه شده، در صورتی ‌که از کمک‌های یک مشاور حرفه‌ای در زمینه اخذ ویزای استارتاپ کانادا کمک نگیرید، ممکن است ایده‌ی کسب ‌و کار شما با موفقیت مواجه نشود.

برای این ‌که شانس خود را برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا افزایش دهید، باید فورا مراحل درخواست خود را با یکی از وکلای حرفه‌ای در میان بگذارید.

هنگامی‌ که به وکلای شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا اعتماد می‌کنید، تفاوت بسیار زیادی بین روند پرونده خود احساس خواهید کرد.

زیرا این وکلا تعهد اخلاقی و حرفه‌ای دارند تا بتوانند کمک بسیار زیادی به مشتری داشته باشند و بهترین مشاوره‌های مهاجرت را برای آن‌ها انجام بدهند. بدین‌ صورت افراد با نتایج بهتری از هدف خود مواجه خواهند شد.

حرف آخر

حرف آخر
حرف آخر

طبق گفته‌های انجام ‌شده و استقبال اغلب افراد برای مهاجرت به کانادا، یکی از راه ‌حل‌های مفید، استفاده از ویزای استارتاپ کانادا می‌باشد.

البته برای استفاده از این ویزا حتماً باید شرایط و فرایندی صورت بگیرد. اگر شناخت کافی در این‌ باره ندارید باید از افراد با تجربه در این‌ خصوص کمک بگیرید.

شرکت ایزی گل به ‌عنوان بهترین تیم مهاجرتی به کانادا، همواره در کنار شماست تا بتوانید از این موقعیت رضایت کافی کسب کنید تا بتوانید به نتایج دلخواه خود برسید.

در پایان توصیه می کنیم صفحه معایب ویزای استارتاپ کانادا را مطالعه کنید.

https://bit.ly/3yhFzG2

ezgoal@